Soms is dat rationele wel handig (vind ik), ik dacht altijd dat ik gigantisch in paniek zou raken als ze ziek zou worden of als er een ongeluk(je) zou gebeuren omdat ik normaal ook zo'n stresskip ben. Maar ik ben wel blij dat ik rustig kan blijven en rustig kan nadenken hoe ik ga handelen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:58 schreef martine1984 het volgende:
Wat ik ook niet kan uitstaan is dat ik lichamelijk gewoon nog niet zo sterk ben... (Jamie is nu 2 weken en 2 dagen oud) Heb nog veel last van mn onderkant. Als ik een stuk gelopen heb, is het net alsof ik een trap in mn kruis heb gehad. In een opwelling heb ik kaarten besteld voor de jonge gezinnen beurs ( 8 nov), ik wil er heel graag heen... maar ik hoop dat ik t trek.
Genoeg geklaagd... al met al hou ik wel ontzettend veel van mn kleine mannetje en vind t heerlijk om met hem te knuffelen.
Whehequote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef geppie het volgende:
Balen Freecell dat je je zo voelt! Maar zo direct vliegt de tijd... feestdagen, je verhuizing, nadenken over een kindvriendelijk in te richten huis (óf niet) je bent zo weer 4 maanden verder! Sterkte voor nu!
Wat dat betreft prijs ik me echt gelukkig dat ik nog geen kotertje heb rondlopenquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef freecell het volgende:
Hier gaat het rukMama zijn is leuk, zwanger zijn is ook leuk, maar mama zijn terwijl je zwanger bent en je lichaam je laat vallen als een baksteen is vrij stom
Ik krijg steeds meer oeite met de vraag 'zo en hoe gaat het met jou en je buik' enzo... Waarom vragen mensen dat überhaupt... Als is eerlijk ben gaat deze zwangerschap gewoon niet lekker. Hoe blij ik ook ben dat er weer een baby komt. Maar mensen die stralend en kijkend naar je buik vragen hoe het gaat, daar zeg je ook niet tegen "beroerd, ik wou dat ik een maand of 4 verder was"
Waarom niet? Ze vragen het toch, dan mag je toch eerlijk antwoord gevenquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef freecell het volgende:
Maar mensen die stralend en kijkend naar je buik vragen hoe het gaat, daar zeg je ook niet tegen "beroerd, ik wou dat ik een maand of 4 verder was"
Het klussen inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef geppie het volgende:
Kan me voorstellen! Vorig jaar op 2 oktober passeerde mijn akte, 11 oktober zaten we in het nieuwe huis en op 21 oktober beviel ik.
Zou gewoon langzaamaan beginnen met inpakken, gewoon elke dag een doos ofzo met spullen die je niet dagelijks gebruikt. Of is het meer het klussen in het nieuwe huis waar je tegenop ziet? Misschien willen mensen van jullie kerk wel meehelpen?
Mensen willen geen eerlijk antwoord, dat is ongemakkelijkquote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vragen het toch, dan mag je toch eerlijk antwoord geven
En verder kan ik me wel voorstellen dat zwanger zijn als er al een kleine ronloopt veel zwaarder kan zijn
Nou, dat dus eigenlijk. Ik ben echt niet heel erg zielig oid, maar het gaat nu ook gewoon NIET lekker. En natuurlijk is het zwanger zijn leuk en heb ik zin in de baby straks en heb ik het me heus zelf op de hals gehaaldquote:Op zondag 1 november 2009 15:54 schreef Asyniur het volgende:
(en nee ik ben niet zielig maar ik wil wel af en toe kunnen zeggen dat het kut is...)[/sub]
Sommige mischien wel ja, maar als ik zoiets vraag dan wil ik graag eerlijk antwoord, en daar zal ik vast niet de enige in zijnquote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef freecell het volgende:
Mensen willen geen eerlijk antwoord, dat is ongemakkelijk
quote:Op zondag 1 november 2009 16:02 schreef freecell het volgende:
Mensen willen geen eerlijk antwoord, dat is ongemakkelijk
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |