Ik hoop het! Het is ook al weer over geloof ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ssserpente het kan ook nog van de bevalling zijn hoor.
Dat had ikook rond die periode en daarna pas weer na 9 maanden
oh, ik heb dat georigami en geduw op mn buik om eerlijk te zijn inderdaad niet als falen ervaren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef Tinuviel het volgende:
Knippen, vacuumpomp en of keizersnedes zijn echt geen falen van de moeder. Soms is de situatie gewoon zo dat het niet anders kan. Gelukkig hebben wij in onze moderne tijd deze hulpmiddelen ter beschikking.
Ik word ook altijd wat emotioneel bij de intocht van (de échte) Sinterklaas. Ook als ik niet onder de hormonen zit. Heeft een beetje te maken met terugdenken aan vroeger vermoed ik. Het blijft een beetje weemoedig allemaalquote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Nijna het volgende:
Ik had vanmorgen sinterklaasliedjes opstaan, wist niet dat dat ook al tranentrekkers waren...(ontzwangeren zeker nog he..., dat wordt nog wat met de intocht...
)
dat klinkt goed Ingridquote:Op maandag 9 november 2009 14:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx.Idd minder spanning. En hopelijk minder last. Meer kan haast niet, dus komt vast goed.
Met Kim en Tyler gaat het goed.Kim al bijna naar basisschool en is helemaal opgeknapt van alles. Tyler alweer bijna 1! En gelukkig lichamelijk alles in orde. Nu het eten nog. Maar ik oefen veel. Zo mooi het contact dat hij nu heeft. Naar je toe sjeesen als hij je ziet, lachen, etc. En Kim komt vaak knuffelen ineens.O+
Voel me stukken beter iig.
Dat hoeft niet per sé met ontzwangeren te maken te hebben hoor. Ik heb het ook. Terug denken aan de spannende tijd toen ik een kind was, de komische tijd met surprises en het zo graag met mijn eigen kinderen later willen vieren. Als ik die liedjes hoor kan ik ook heel sterk dat gevoel oproepen van toen ik klein was. Heeft kennelijk een grote indruk gemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Nijna het volgende:
Ik had vanmorgen sinterklaasliedjes opstaan, wist niet dat dat ook al tranentrekkers waren...(ontzwangeren zeker nog he..., dat wordt nog wat met de intocht...
)
Dank je en de rest ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat klinkt goed IngridFijn dat het zo lekker gaat, je klinkt opgewekt en blij met je kinderen en in het algemeen
ach ja, Sinterklaas... dat zal vanaf nu echt anders worden bij ons... Mijn moeder regelde altijd een echte pakjesavond, afgelopen sinterklaas was de laatste (ook al was de jongste het laatste jaar al 28...) echt het heerlijk avondje... dat was altijd genieten met elkaar! Nu wordt dat anders... m'n lief en ik hebben m'n vader, broer en zusje uitgenodigd met kerst, en doen dit jaar het diner bij ons. nu doe ik wat cadeautjes onder de boom om toch samen (op een andere datum) een beetje sort of pakjesavond... helemaal loslaten kan ik ook nog niet...
Nope, de ha wilde nog geen verwijskaart schrijven tot m'n 'ontplofte egel' tot rust was gekomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik denk dat we die gewoon in de OP moeten zetten, als aandenken dat het erst het moeders-topic heette
geniaal!
ssserpente, heb jij eigenlijk al een afspraak met de plastisch chirurg? (beetje stom om aan een onbekende te vragen, maar kvroeg het me af, vandaar)
Dan schrap je toch wat dingen van je lijstje? Wat niet gaat, dat gaat niet. Is het echt zo erg als de kamer niet helemaal af is, doet dat er écht toe, evenals het schilderen van het bedje? Jíj bent toch belangrijker dan de kleur van het bedje?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Groofsken het volgende:
Even om aandacht vragen hoor...
Ik vind het echt een beetje zwaar dat er nog zoveel moet gebeuren. Ik zou zo graag al ontspannen op de bank een boekje lezen, of gewoon bezig zijn met het eten voor vanavond, huiselijke dingetjes alleen nog maar. En niet een kamer die nog af moet, een bedje dat nog geschilderd moet, kleertjes die nog gewassen moeten, duowagen die nog moet, sjouwen en regelen en regelen en sjouwen. Mijn lijstjes zijn gewoon te lang nog.
En ik ben soms best ook wel bang dat mijn kleine manneke voor de 5e komt, pffff....
Sorry, ik kan mezelf eigenlijk altijd goed vermannen (
grappig woord zo, ik moet inderdaad de mannendingen nog teveel doen
) en nu nogsteeds hoor, maar wilde het ook eens zo plaatsen, laten zien dat ik ook dingen soms wel lastig vind
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |