abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74583134
Mefke, ben je alweer ongesteld (geweest)? Ik had de eerste paar keren na de bevalling van Mirte weer zo'n zwaar gevoel zeg maar. Nu nog niet weer ongesteld geweest... Maar ik weet niet of dat hetzelfde gevoel is wat jij beschrijft...
Fake it till you make it...
pi_74585533
Ja een zwaar gevoel, dat is wel een goede omschrijving. En ik was het echt helemaal kwijt en nu is het dus terug. Dat je ook niet lekker op een wcbril kan zitten zeg maar, alsof dat gat van die bril te groot is (omg kan iemand me volgen?). Ben nog niet ongesteld geweest, heb eerst die cerazettepil geslikt (3 weken) en ben vorige week overgestapt op mijn eigen 3 fasen pil, dus verwacht ook nog geen menstruatie.
Nou moet ik morgen met Driekus naar de fysio, ik maak wel meteen een afspraak voor mezelf bij de bekkenbodemfysio die in hetzelfde pand zit. Ik ben daar tijdens de zwangerschap geweest en mocht terugkomen als het 6 weken na de bevalling niet weg was. Dat doen we nu dus maar, want ik kan niks bedenken wat ik anders heb gedaan wat het zou kunnen veroorzaken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74585941
Ssserpente het kan ook nog van de bevalling zijn hoor.
Dat had ikook rond die periode en daarna pas weer na 9 maanden
pi_74588523
Knippen, vacuumpomp en of keizersnedes zijn echt geen falen van de moeder. Soms is de situatie gewoon zo dat het niet anders kan. Gelukkig hebben wij in onze moderne tijd deze hulpmiddelen ter beschikking.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74589347
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ssserpente het kan ook nog van de bevalling zijn hoor.
Dat had ikook rond die periode en daarna pas weer na 9 maanden
Ik hoop het! Het is ook al weer over geloof ik.
pi_74589889
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef Tinuviel het volgende:
Knippen, vacuumpomp en of keizersnedes zijn echt geen falen van de moeder. Soms is de situatie gewoon zo dat het niet anders kan. Gelukkig hebben wij in onze moderne tijd deze hulpmiddelen ter beschikking.
oh, ik heb dat georigami en geduw op mn buik om eerlijk te zijn inderdaad niet als falen ervaren.
Tijdens het persen heb ik me wel heel vaak afgevraagd of ik het wel goed deed omdat ze maar niet kwam. Maar toen bleek dat ze gewoon scheef lag mja, dan houdt het op. Toen er flink geknipt was kwam ze nog niet en dus moest er ook flink geduwt worden. Het zij zo.
Idd wat jij zegt Tinuviel, ik stond er meer met een soort opluchting bij stil met het idee dat als ik 150 jaar eerder geleefd had dat mn kind dan waarschijnlijk niet levend ter wereld was gekomen. de tranen springen me nog in de ogen als k daaraan denk, dat dan weer wel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74601050
Ik had vanmorgen sinterklaasliedjes opstaan, wist niet dat dat ook al tranentrekkers waren... (ontzwangeren zeker nog he..., dat wordt nog wat met de intocht... )
Fake it till you make it...
  woensdag 11 november 2009 @ 12:37:35 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74601136
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Nijna het volgende:
Ik had vanmorgen sinterklaasliedjes opstaan, wist niet dat dat ook al tranentrekkers waren... (ontzwangeren zeker nog he..., dat wordt nog wat met de intocht... )
Ik word ook altijd wat emotioneel bij de intocht van (de échte) Sinterklaas. Ook als ik niet onder de hormonen zit. Heeft een beetje te maken met terugdenken aan vroeger vermoed ik. Het blijft een beetje weemoedig allemaal

de échte Sinterklaas in deze is natuurlijk ons aller Bram!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74602174
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:17 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Tnx. Idd minder spanning. En hopelijk minder last. Meer kan haast niet, dus komt vast goed.
Met Kim en Tyler gaat het goed.Kim al bijna naar basisschool en is helemaal opgeknapt van alles. Tyler alweer bijna 1! En gelukkig lichamelijk alles in orde. Nu het eten nog. Maar ik oefen veel. Zo mooi het contact dat hij nu heeft. Naar je toe sjeesen als hij je ziet, lachen, etc. En Kim komt vaak knuffelen ineens.O+
Voel me stukken beter iig.
dat klinkt goed Ingrid Fijn dat het zo lekker gaat, je klinkt opgewekt en blij met je kinderen en in het algemeen

ach ja, Sinterklaas... dat zal vanaf nu echt anders worden bij ons... Mijn moeder regelde altijd een echte pakjesavond, afgelopen sinterklaas was de laatste (ook al was de jongste het laatste jaar al 28...) echt het heerlijk avondje... dat was altijd genieten met elkaar! Nu wordt dat anders... m'n lief en ik hebben m'n vader, broer en zusje uitgenodigd met kerst, en doen dit jaar het diner bij ons. nu doe ik wat cadeautjes onder de boom om toch samen (op een andere datum) een beetje sort of pakjesavond... helemaal loslaten kan ik ook nog niet...
pi_74602517
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Nijna het volgende:
Dat hoeft niet per sé met ontzwangeren te maken te hebben hoor. Ik heb het ook. Terug denken aan de spannende tijd toen ik een kind was, de komische tijd met surprises en het zo graag met mijn eigen kinderen later willen vieren. Als ik die liedjes hoor kan ik ook heel sterk dat gevoel oproepen van toen ik klein was. Heeft kennelijk een grote indruk gemaakt.
(Ik ga btw naar de intocht van de échte sint! )
pi_74602693
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef mijsje het volgende:

[..]

dat klinkt goed Ingrid Fijn dat het zo lekker gaat, je klinkt opgewekt en blij met je kinderen en in het algemeen

ach ja, Sinterklaas... dat zal vanaf nu echt anders worden bij ons... Mijn moeder regelde altijd een echte pakjesavond, afgelopen sinterklaas was de laatste (ook al was de jongste het laatste jaar al 28...) echt het heerlijk avondje... dat was altijd genieten met elkaar! Nu wordt dat anders... m'n lief en ik hebben m'n vader, broer en zusje uitgenodigd met kerst, en doen dit jaar het diner bij ons. nu doe ik wat cadeautjes onder de boom om toch samen (op een andere datum) een beetje sort of pakjesavond... helemaal loslaten kan ik ook nog niet...
Dank je en de rest ook.

Ik heb ook zin in de intocht en pakjesavond. Zonder kind vond ik het niet veel aan, nu juist wel.Kim snapt het nu goed. Is echt genieten vind ik. Volgens mij worden ze erg verwend en dan ook nog de dag erna jarig. (kim dan, tyler 3 dagen later) Ik hoop maar dat ze sinterklaas op de basisschool viert. (ze gaat daar 23 nov heen en precies dan is het sintfeest op de psz)
pi_74602816
23 nov al sintfeest op de psz? wow, dat is vroeg... maar het is inderdaad erg leuk met kinderen die het feest helemaal begrijpen... geniet ervan Ingrid, want voor je het weet, geloven ze al niet meer...
pi_74603081
Yep hing een briefje. Dus hopelijk is het dan ook op de basisschool, of misschien zelfs iets later.
Nu eerst Sint maarten. Al wil ze niet, want het is daar geen mooi weer voor. Gaat ze thuis met de lampion zingen. Is dit erg offtopic, dan sorry.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:49:19 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74608870
lijkt me zoooo leuk, ik ben al een Sinterklaasfundamentalist, maar iemand in huis hebben die het weer écht gelooft lijkt me zo heerlijk

En Bram is tof ja echt fijn dat ie er nog is. Wel jammer dat dat voor de volgende generatie niet meer de 'echte' is
pi_74618868
Ik kwam deze tegen op een hyves van een vk-praktijk en ik wil hem jullie niet onthouden

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74619084

De Hyves van een vk-praktijk ook! Stelletje optimisten.
  woensdag 11 november 2009 @ 22:28:15 #292
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74620055
Ik denk dat we die gewoon in de OP moeten zetten, als aandenken dat het erst het moeders-topic heette

geniaal!

ssserpente, heb jij eigenlijk al een afspraak met de plastisch chirurg? (beetje stom om aan een onbekende te vragen, maar kvroeg het me af, vandaar )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74625827
Huuphuup, geweldig!
pi_74625840

Vanmiddag moet ik met Jamie voor t eerst naar t consultatiebureau. Vind t wel spannend, een "profesioneel" iemand gaat oordelen over mijn kind. Ben benieuwd wat ze zeggen. Maak me zorgen over zn naveltje, het lijkt ontstoken... en dat terwijl ik het iedere keer na t bad schoonmaak met een steriel gaasje
  donderdag 12 november 2009 @ 11:45:41 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74629576
Martine, het kan heel goed dat er een stukje wild vlees in zit. Dan kan het gewoon niet dichtgroeien.
Wist ik ook niet hoor, maar Oscar had dat dus ook.
Ze stippen het dan bij het cb aan met 'zilvernitraat'. Dat is niet pijnlijk verder. En dan groeit het binnen een paar dagen keurig dicht.

Ik ben ook een tijd aan het rommelen geweest totdat bleek dat dat het was.

pi_74629915
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik denk dat we die gewoon in de OP moeten zetten, als aandenken dat het erst het moeders-topic heette

geniaal!

ssserpente, heb jij eigenlijk al een afspraak met de plastisch chirurg? (beetje stom om aan een onbekende te vragen, maar kvroeg het me af, vandaar )
Nope, de ha wilde nog geen verwijskaart schrijven tot m'n 'ontplofte egel' tot rust was gekomen.

Maw: eerst moet het oude littekenweefsel tot rust komen, voordat er nieuw bijkomt.

Ik ga over een maandje weer terug.

Het broertje van N. is trouwens arts, en hij gaat bij hem in het ziekenhuis eo navraag doen naar een goeie plastisch chrirurg.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:31:48 #297
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74632724
Even om aandacht vragen hoor...

Ik vind het echt een beetje zwaar dat er nog zoveel moet gebeuren. Ik zou zo graag al ontspannen op de bank een boekje lezen, of gewoon bezig zijn met het eten voor vanavond, huiselijke dingetjes alleen nog maar. En niet een kamer die nog af moet, een bedje dat nog geschilderd moet, kleertjes die nog gewassen moeten, duowagen die nog moet, sjouwen en regelen en regelen en sjouwen . Mijn lijstjes zijn gewoon te lang nog.

En ik ben soms best ook wel bang dat mijn kleine manneke voor de 5e komt, pffff....

Sorry , ik kan mezelf eigenlijk altijd goed vermannen ( grappig woord zo, ik moet inderdaad de mannendingen nog teveel doen ) en nu nogsteeds hoor, maar wilde het ook eens zo plaatsen, laten zien dat ik ook dingen soms wel lastig vind .
  donderdag 12 november 2009 @ 13:35:35 #298
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74632834
Groofsken, dat lijkt me heel logisch hoor, dat 't best zwaar is zo in je eentje. zijn er hulptroepen die je kunt inroepen?
in de haak.
pi_74632880
ik snap dat het zwaar voor je is, Groofsken, zeker omdat je het alleen moet doen... Kan je broer niet helpen met de klusjes van de kinderkamer? (je had toch een broer? of had ik dat verkeerd onthouden?)
en jij bent net zo mens als ieder ander... je mag best laten zien dat je soms dingen ook gewoon lastig vindt...
pi_74632909
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Groofsken het volgende:
Even om aandacht vragen hoor...

Ik vind het echt een beetje zwaar dat er nog zoveel moet gebeuren. Ik zou zo graag al ontspannen op de bank een boekje lezen, of gewoon bezig zijn met het eten voor vanavond, huiselijke dingetjes alleen nog maar. En niet een kamer die nog af moet, een bedje dat nog geschilderd moet, kleertjes die nog gewassen moeten, duowagen die nog moet, sjouwen en regelen en regelen en sjouwen . Mijn lijstjes zijn gewoon te lang nog.

En ik ben soms best ook wel bang dat mijn kleine manneke voor de 5e komt, pffff....

Sorry , ik kan mezelf eigenlijk altijd goed vermannen ( grappig woord zo, ik moet inderdaad de mannendingen nog teveel doen ) en nu nogsteeds hoor, maar wilde het ook eens zo plaatsen, laten zien dat ik ook dingen soms wel lastig vind .
Dan schrap je toch wat dingen van je lijstje? Wat niet gaat, dat gaat niet. Is het echt zo erg als de kamer niet helemaal af is, doet dat er écht toe, evenals het schilderen van het bedje? Jíj bent toch belangrijker dan de kleur van het bedje?

Misschien komt het wat cru over, zo bedoel ik het niet, maar ik lees uit zoveel posts hier en ook rondom mij in het dagelijks leven dat mensen het zichzelf soms onnodig moeilijk maken. Wat niet kan, dat kan niet, en jij bent belangrijker dan de dingen die nog moeten gebeuren.

(Dit was stiekem ook een note to self, altijd makkelijker dit soort dingen bij een ander te spotten dan bij jezelf )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')