Tnx.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:30 schreef mijsje het volgende:fijn dat je de keuze hebt gemaakt. dat moet ook minder spanning brengen toch?
alles op de rit nu met Tyler en Kim? (ik heb het begin wel meegevolgd, maar ben het later uit het oog verloren...)
Ze raden aan om het binnen zeven dagen dat de menstruatie is begonnen te laten plaatsen. Ongeacht of je ooit bevallen bent volgens mij. En het stelt niet veel voor vond ik zelf. En heb nergens last van, voel me ook niet anders dan zonder anticonceptiequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:48 schreef martine1984 het volgende:
books fijn dat je verzekering mee denkt.
Het is gelukt, ik ben naar de jonge gezinnenbeurs geweest... en ik heb geen pijn in mijn lijf gehad. Alleen was ik wel doodmoe. Heb een draagdoek gekocht. Jamie vind t heerlijk zo dicht bij mama.
Ik las net dat iemand een mirena laat plaatsen. ik heb ook net een afspraak gemaakt om er 1 te laten zetten. Moet je tijdens t plaatsen ongesteld zijn, of maakt dat niet meer uit als je bevallen bent?
Je moet op de laatste dagen van de ongesteldheid zijn. Ik iig wel. Is er niks gezegd dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:48 schreef martine1984 het volgende:
books fijn dat je verzekering mee denkt.
Het is gelukt, ik ben naar de jonge gezinnenbeurs geweest... en ik heb geen pijn in mijn lijf gehad. Alleen was ik wel doodmoe. Heb een draagdoek gekocht. Jamie vind t heerlijk zo dicht bij mama.
Ik las net dat iemand een mirena laat plaatsen. ik heb ook net een afspraak gemaakt om er 1 te laten zetten. Moet je tijdens t plaatsen ongesteld zijn, of maakt dat niet meer uit als je bevallen bent?
In ons zh plaatsen ze mquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef martine1984 het volgende:
De assistente zij wel moet je niet eerst ongesteld zijn geweest dan? Maar de huisarts heeft daar niks over gezegd toen we het bespraken. Zij zei alleen maar maak maar een afspraak voor 6 weken na de bevalling. Ik zie het wel als ze hem gaan plaatsen...
Ik moest ongesteld zijn geweest én het moest minimaal 12 weken na de bevallingquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef martine1984 het volgende:
De assistente zij wel moet je niet eerst ongesteld zijn geweest dan? Maar de huisarts heeft daar niks over gezegd toen we het bespraken. Zij zei alleen maar maak maar een afspraak voor 6 weken na de bevalling. Ik zie het wel als ze hem gaan plaatsen...
Amen! Mooi gezegd, Yp!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef YPPY het volgende:
Wat raar dat de vk dat zo zegt serpente. En het is toch niet 'slecht' als je geknipt bent? Ik vind bevallen sowieso al stoer en goed, hoe ver je ook komt. Als we geen gebruik konden maken van knips en pompen en infusen waren velen van ons dood geweest. Ondanks dat ik een heftig infuus heb gehad, vind ik wel dat ik het zelf heb gedaan. Ik had die pijn, niet J. of de vk of de kraamphulp of een ander. Ik ben gescheurd en gehavend en kon niet zitten.
Laat niemand zeggen dat een moeder de bevalling niet zelf heeft gedaan. Toevallig zit moeder wel met een beurse en blauwe en gehavend en gemartelde onderkant, niet ieman aners.![]()
En een keizersnee komt zelfs vaak na een bijna complete bevalling, dan moet je bijna dubbel, lijkt me nog erger. En dat gat is wel even groter dan inscheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |