Het gaat om post van de belastingdienst, het UWV, de SVB, e.d. Dus volgens mij is dat per definitie belangrijke post, mbt belastingen, huur/zorgtoeslag, uitkeringen, e.d. Dus nu maar hopen dat Sandd het flink verkloot, en indien nodig wil ik daar best bij helpen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef Ohrpolster. het volgende:
Gaat om 70 miljoen van 317 miljoen poststukken, belangrijke papieren zullen dus wel gewoon bij TNT blijven. Maarja voor de consument wel weer een achteruitgang...en de overheid staat al zo hoog in het vaandel bij de gemiddelde burger.
Alles wat half uit de brievenbus hangt retour sturen als zijnde verkeerd bezorgdquote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het gaat om post van de belastingdienst, het UWV, de SVB, e.d. Dus volgens mij is dat per definitie belangrijke post, mbt belastingen, huur/zorgtoeslag, uitkeringen, e.d. Dus nu maar hopen dat Sandd het flink verkloot, en indien nodig wil ik daar best bij helpen.
En die gaan dus langzaamaan verdwijnen, zodat je aleen nog maar terechtkunt bij de zogenaamde "TNT Postkantoren in winkels", lees de sigarettenafdeling van je plaatselijke supermarkt. Aardige mensen hoor, daar niet van, maar zodra je een ingewikkelder vraag hebt dan een rolletje postzegels moeten ze al gaan bladeren in een handboek. Maar soms leidt dat ook wel eens tot mazzel: een maand of 2 geleden haalde ik daar een pakje op waarover btw geheven was ivm invoer van buiten de EU. Dat moest die sigarettendame dus innen, maar volgens mij had ze geen idee hoe zoeis werkte. Dus ze scande de doos en gaf 'm aan mij, en dat was het. Toch mooi weer 25 euro bespaard!quote:Op maandag 9 november 2009 13:05 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn ervaring is dus voor zover. Ik ga alleen maar naar een serivcepoint met échte TNT Medewerkers die er verstand van hebben. Postkantoor of hier dus een TNT Servicepoint met een boekenwinkel waar échte
TNT'ers achter de balie staan
Ja okee, wel belangrijk maar geen vertrouwelijke documenten: lege formulieren, voorlichtingsfoldertjes e.d. (mag ik hopen dan). Maar idd, wat te doen met post die half uit de bus hangt. Ik duw het meestal mee erdoor heen als ik er zelf ook iets bezorg omdat dat nou eenmaal het makkelijkst is, maar het idee van Peterselieman staat me eigenlijk ook wel aanquote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het gaat om post van de belastingdienst, het UWV, de SVB, e.d. Dus volgens mij is dat per definitie belangrijke post, mbt belastingen, huur/zorgtoeslag, uitkeringen, e.d. Dus nu maar hopen dat Sandd het flink verkloot, en indien nodig wil ik daar best bij helpen.
Klopt.quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En die gaan dus langzaamaan verdwijnen, zodat je aleen nog maar terechtkunt bij de zogenaamde "TNT Postkantoren in winkels", lees de sigarettenafdeling van je plaatselijke supermarkt. Aardige mensen hoor, daar niet van, maar zodra je een ingewikkelder vraag hebt dan een rolletje postzegels moeten ze al gaan bladeren in een handboek. Maar soms leidt dat ook wel eens tot mazzel: een maand of 2 geleden haalde ik daar een pakje op waarover btw geheven was ivm invoer van buiten de EU. Dat moest die sigarettendame dus innen, maar volgens mij had ze geen idee hoe zoeis werkte. Dus ze scande de doos en gaf 'm aan mij, en dat was het. Toch mooi weer 25 euro bespaard!![]()
Maar dit soort kantoortjes hebben wel 1 groot voordeel tov het oude postkantoor: veel ruimere openingstijden (iedere dag tot 20.00 uur) en nooit lange rijen. Op het oude postkantoor stond je soms wel een half uur in de rij, maandag waren ze dicht, dinsdag t/m vrijdag sloten ze om 17.00 uur, en zaterdag al om 13.00 uur.
Ja heb het vrij druk ben elke dag pas om half 6 thuis. Ik kijk wel even. Het telefoonnummer van het sorteercentrum doet het nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:05 schreef tntster het volgende:
ja is vrij normaal..
Kan ooit weken duren, soms hoor je helemaal niets meer..
Wat je het beste kunt doen is gewoon binnenlopen dan weet je meteen of er nog plek is
Die H&M gidsen stelde niks voor.quote:Gebruikersnaam
Je gebruikersnaam is je registernummer met de eerste vier letters van je (meisjes)achternaam, aan elkaar in kleine letters. Je gebruikersnaam verandert alleen als je een nieuw registernummer hebt gekregen. Je registernummer staat op je salarisafschrift. Bij een achternaam van drie of minder letters hoef je alleen deze letters te gebruiken.
Gelukt, dank je!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:32 schreef Sapphira het volgende:
Ik heb die mail ook gekregen. Je moet eerst je registernummer invullen en dan de eerste 4 letters van je achternaam. Je registernummers vind je op je salarisstrookje.
Ze mogen niet aan je contracturen zitten, laat je niks wijsmaken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef TokenW het volgende:
Leuk die Optimalisering Voorbereiding, werk je zaterdags structureel minimaal 8 uur. Willen ze mijn werkuren fors gaan terug dringen. Normaal gesproken mag dit niet, maar volgens mijn teamcoach is dit bij reorganisaties wel mogelijk. Maar wel steeds nieuwe zaterdagbestellers aannemen.
Da's klote ja, ik draai nu ook aardig wat uren op de zaterdag, werk wordt minder maar wel nieuwe mensen aannemen inderdaad, die voor drie uurtjes op komen draven. Ik heb ook wel een contract van drie uur, maar als ze me daar op gaan zetten is het gauw afgelopen, wil wel uren kunnen maken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef TokenW het volgende:
Leuk die Optimalisering Voorbereiding, werk je zaterdags structureel minimaal 8 uur. Willen ze mijn werkuren fors gaan terug dringen. Normaal gesproken mag dit niet, maar volgens mijn teamcoach is dit bij reorganisaties wel mogelijk. Maar wel steeds nieuwe zaterdagbestellers aannemen.
Het contract dat ik heb staat voor 4:20 uur, alleen omdat ik wekelijks structureel meer werk heb ik voor de wet een stilzwijgende verbintenis van onbepaalde tijd van 8:00 uur, omdat ik wekelijks minimaal 8 uur draai.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ze mogen niet aan je contracturen zitten, laat je niks wijsmaken.
En niks tekenen dan ook he...
Zijn er ondertussen al genoeg zaterdagwerkers op de Chroomstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |