Dat is het zielig vind, Al ik dat geweten zou hebben dat er nog 4 in zaten had ik een handje geholpen. Denk dat ze er niet uit konden komen ofzo.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een triest verhaal.![]()
Wel een terechte klacht.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
geef ze mond-op-snavel beademing, mischien is het nog niet te laat
Woep woep, niet alleen vogelsquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef TwisterNederland het volgende:
that's life. Vogels gaan dood. Daar is niks aan te doen.
Hoe zielig het ook is.
Dan maar een pussyquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef S.Seagal het volgende:
Wat ben jij voor een pussy, dat soort shit zielig vinden.
Op de één of andere manier doet het mij toch meer dan wanneer ik lees over (duizende) mensen die worden opgeblazen, e.d.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef S.Seagal het volgende:
Wat ben jij voor een pussy, dat soort shit zielig vinden.
Mensen gaan ook dood hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef TwisterNederland het volgende:
that's life. Vogels gaan dood. Daar is niks aan te doen.
Hoe zielig het ook is.
Waar blijven de foto's?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dan maar een pussy
Ik heb nog ergens foto,s van die ochtend ergens.
ff zoeken
HOAXquote:
Ja ik probeerde ze te uploaden maar fail.quote:
Tinypic accepteert geen opengereten skeletjes. Probeer eens xs.to als uploadsite.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:32 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja ik probeerde ze te uploaden maar fail.
Ja bedankt, zelf uitgezochtquote:
quote:
Ik schrok ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja bedankt, zelf uitgezocht![]()
Trouwens was ik weer eens aan het lurken. en klinkt het gek als ik een beetje schrok van die foto in jou fobo van dat blondje meisje?
Is dat niet dat mens uit America's Next Top Model?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja bedankt, zelf uitgezocht![]()
Trouwens was ik weer eens aan het lurken. en klinkt het gek als ik een beetje schrok van die foto in jou fobo van dat blondje meisje?
Geen idee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is dat niet dat mens uit America's Next Top Model?
Iek!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dus, dit is haar bijv. ook http://jimda5is.com/wp-content/uploads/2009/05/allison21fs3.jpg
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dus, dit is haar bijv. ook http://jimda5is.com/wp-content/uploads/2009/05/allison21fs3.jpg
Die vogel, dat model of mij?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Die wil ik 's nachts niet in een donker steegje tegenkomen
Ja, blijkbaarquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die vogel, dat model of mij?
god wat een faalgarp...
Lijkt mij ook irritand iddquote:
Dat hoofdquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, blijkbaarIk begreep het ook niet helemaal.
Een van haar "topmodel"-foto's:
[ afbeelding ]
Leve photoshop, laten we maar zeggen
Ik vind het niksquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, blijkbaarIk begreep het ook niet helemaal.
Een van haar "topmodel"-foto's:
[ afbeelding ]
Leve photoshop, laten we maar zeggen
Dat was ook garpquote:
Ja, die ogen zijn best apart te noemen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik vind het niks![]()
Maar ze zal wel wat unieks hebben ofzo.
Weet ik, daarom de "quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |