abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:12:34 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74100961
Hoe krijg je dat nou voor elkaar Inca?
ohja,wat ik je zo nog wilde vragen.... ben ji zo'n stoere tattoochick? Had een heel ander beeld van je namelijk.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:19:39 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74101015
Haha, in bed liggend kan een hoop zeg maar (is ook niet de eerste keer ).. Ennuhm, ik ben wel heel erg tattoo-fan, maar je bent niet de enige die mij daar eigenlijk geen type voor vind Veel mensen zijn nogal verbaasd als ze de lap op mijn been zien, of gaan vragen of 'ie echt is (ik zeg dan altijd maar dat ik héle grote pakken kauwgom heb, past misschien wat meer in hun comfort zone ).. Stoer ben ik alleen niet echt, geloof ik
3!
pi_74101057
Hè meiden, hier ook prima nacht gehad (al voelde het veel te kort)... Nu weer rondje zh, net al bloed en urine ingeleverd en dan zo bloeddruk, gewicht en gesprek met de vk alhier...

Trix al met indalingsweeen, wow je gaat nu echt hard meid! Hoop dat ze vandaag bellen en je de luiertjes op kunt halen!

Luna, je leest dit niet meer op tijd maar succes bij de gyn!

en Rubey, jij ook succes vandaag (toch, of ben ik nu in de war?)!

Tan fijn dat je weer wat beter hebt geslapen en de krampen minder zijn feworden...
pi_74101086
Hahahaha, hier zijn mensen soms ook min of meer geshockeerd als ze mijn tattoo's zien. Vooral als je ergens in bikini rond wandeld dan zie je ze echt kijken, meer na staren. En ik vind mijn tattoo's niet schokkend, of veel 6 in totaal wil wel heel graag mijn gehele rug getattoeeerd hebben. Maar dat komt van zelf wel, als ik er zelf over uit ben hoe of wat
pi_74101156
Goeiemorgen dames,

Ik heb heerlijk geslapen en lekker vrij vandaag (herfstvakantie voor de kinderen dus ik heb twee daagjes vrij genomen).
Om 11.00 gesprek met de VK.

Hoi Niels wat ben je leuk
pi_74101267
Goedemorgen

Ja, incantrix, we hebben een huis Een geweldig huis Met 4!!! slaapkamers.
Het heeft maar 2 nadelen
- het ziet er van binnen uit alsof ze een groep 6 met primaire kleuren en kwasten hebben losgelaten (en aanvulling van TARA: daarna hebben ze er 15 jaar gewoond zonder er ooit nog weer iets aan te doen)
- We kunnen er in als ik 34 weken zwanger ben

Maar verder is het echt

Ik ben niet zo snel geshockeerd van tattoos geloof ik Wat voor tattoo hebben jullie dan?

ElisabethR: geniaal verhaal! En ik ben het helemaal met je eens, al vind ik zwangerschapsverlof wel een groot goed

Lijnloos: fin dat je lekker geslapen hebt

Hier vanmorgen wakker geworden om half 8 Kind is terug in ritme na klokverschuiving, halleluja! En ik werd zowaar wakker zonder tegen de dag op te zien.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:02:09 #207
95408 Incantrix
pi_74101603
Lijnloos, ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar succes in het ziekenhuis, ik hoop dat alles ok is en dat je weer bestickerd terug mag komen (En ja, bizar he? Ik heb net even een hartig woordje met Kleine Dikke gesproken en heb hem beloofd dat ik héél veel leuke kleertjes voor hem ga kopen als hij nog tot ná de komst van het volgende salaris blijft zitten, deze maand vind ik mezelf te blut om te bevallen Heb overigens alweer een uur onregelmatige krampen..)

Faja, haha, suf is dat he? Omdat die op mijn been wel héél erg een meisjes-tatoeage is krijg ik wel héél veel bewonderende blikken van vrouwen trouwens, da's dan wel weer grappig

Heej, Lily, da's fijn! Geniet van je vrije dagen (maar die hele lange donderdag moet je dan nog wel werken? Of heb ik het verkeerd onthouden?) ennuhm, jij ook terugkomen met 'approved'-stempel op je voorhoofd he?

Freecell, wat cool, gefeliciteerd!! Dát is wel heel fijn, verf kun je iets aan doen (alleen zijn écht felle kleuren wel lastiger weg te krijgen ) en verhuizen met week 34 is inderdaad ook niet je-van-het, maar anderszijds is het éven doorbijten, maar als de baby er eenmaal is en je zit in je nieuwe huis is dat vast zó weer vergeten.. Net zoiets als bevallen I guess, je moet er even doorheen ofzo. Mijn tatoeage (althans, die op mijn been, ik heb er nog 2, maar die zijn klein) is redelijk te zien op deze foto, waarvoor ik net 4 dikke buiken-topics door heb gekeken (en da's leuk, zie je ineens weer allemaal mensen terug die hier al weg zijn! ). Ik zou ook nog heel graag een halve sleeve op mijn onderarm willen, maar ik weet niet of dat ervan gaat komen i.v.m. mijn werk enzo. We zien wel, da's toch een project voor WAY in de toekomst.
3!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:05:01 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74101654
Zo, ik zit al weer even achter mijn bureau. Overigens ook prima geslapen hoor, maar ik mag tot nu toe toch niet klagen. Ik slaap over het algemeen prima!

Freecell, gefeliciteerd met jullie huis!! Wat gaaf. Het is wel veel verven, maar aan de andere kant, wel heel dankbaar werk en goed te doen. En wat betreft de 34 weken zwanger.... da's toch nog ruim voor de bevalling? Tijd zat

Lily, veel plezier op je vrije dagen met de kids en succes bij de vk!

Ben benieuwd hoe het met de aankomende papa's DutchieBre en ziggyziggyziggy is.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:06:42 #209
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74101682
Hahaha, wat grappig dat er zoveel een tattoo hebben, ik heb er zelf vier (eigenlijk vijf, eentje zit over een oude, lelijke heen), waarvan drie zichtbaar in de zomer. Bij mij zeggen ze ook altijd dat ze me er geen type voor vinden, en eerlijk gezegd vind ik mezelf er ook geen type voor Maar ik zat ooit in een heel ander wereldje en toen vond ik het helemaal geweldig. Zou er nu nooit meer eentje laten zetten, en ik heb er eentje op mijn borst die ik eigenlijk wel heel erg zonde vind achteraf bezien.

Junah bekende me laatst dat ze nooit zo graag uit die borst dronk op het laatst (en ja dat kan ze nog weten want ze was ruim drie toen ik stopte met de borstvoeding )
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:11:29 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74101779
Lijnloos; succes bij de VK met je ronde en terugkomen met stickertjes he?

@Freecell; zooo wat spannend (en druk) om zo laat in de zwangerschap nog te verhuizen! respect hoor...
ik moet er zelf echt niet aan denken nu!

@trixje; die hypo's zijn idd niet echt leuk, en eet nu nog vaker wat kleine dingen tussendoor om het te voorkomen, denk dat mijn kleintje steeds meer energie gaat verbruiken.
En indalen kan natuurlijk best bij jou! je moet ergens mee beginnen

Nog niets gehoord van Rubey vandaag he? ik hjoop echt dat ze aan het bevallen is,.... na 42 weken kan ik me voorstellen dat je dr wel aan toe bent...

@Luna, succes op je controle!

@happy; werk lekker!

Wie ging er ook alweer op 17 december bevallen ??? Ik heb nog geen idee eigenlijk... ik hoop alleen niet tot 42 weken door te moeten lopen.....

en ik was alweer vroeg wakker... ga straks de slaapkamer maar eens ff schoonmaken en opruimen; heb het beddengoed al in de machine gedaan, dus is niet zo'n enorm project....

en o ja; ik heb ook een tattoo... zijn ook niet veel mensen die dat verwachten eigenlijk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74101887
Lijnloos naar het zkh vandaag?
Succes dan!

En freecell, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis (oeh, verhuizen als je 34 weken bent)
hee, maar dan kun je wel nog een babykamer maken
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:02 schreef Incantrix het volgende:
Heej, Lily, da's fijn! Geniet van je vrije dagen (maar die hele lange donderdag moet je dan nog wel werken? Of heb ik het verkeerd onthouden?) ennuhm, jij ook terugkomen met 'approved'-stempel op je voorhoofd he?
Ja, ik heb alleen vandaag en morgen vrij genomen. Donderdag gaan ze met opa en oma naar Rotterdam en vrijdag naar de vakantie-opvang.

Iedereen fijne dag!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:22:04 #212
95408 Incantrix
pi_74101988
Lekker dat je zo goed slaapt Happy En wat je zegt inderdaad, de aanstaande papa's, hoe zou het zijn? Moet je nog tot laat vandaag?

Tan! Ik heb echt nog nooit bedacht dat een tatoeage zo'n negatief effect kan hebben op je borstvoeding, bijvoorbeeld O_O Hum. Mijn kleinste zit net onder mijn sleutelbeen dus boven de borst, maar wel in het zicht zeg maar. Overigens ben ik al tattoo-fan sinds ik een jaar of 12/13 was, maar heb netjes gewacht met de eerste tot m'n 19e en tot nu toe geen dag spijt gehad

BJ, inderdaad, goed kleine beetjes blijven eten dan, ik hoop voor je dat ze nu weg blijven. En goed bezig met opruimen! 17 december was/ben ik, dat is mijn eigen uitgerekende datum zullen we maar zeggen. Ik wil liever niet dat ik me ophang aan De Datum zeg maar, anders valt over tijd lopen misschien zo tegen.. Al moet ik zeggen dat ik sinds ik gisteren 27 november heb geroepen, ik stiekum wel hoop heb voor díe datum Ennuhm, hey, da's grappig, ik had me inderdaad nog geen tatoeage bij jou bedacht.. Maar val er ook weer niet van van mijn stoel ofzo Wat voor 1 heb jij er?

En Lily, gewoon lekker genieten vand e dagen die je hebt
3!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:27:39 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74102093
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Incantrix het volgende:

BJ, inderdaad, goed kleine beetjes blijven eten dan, ik hoop voor je dat ze nu weg blijven. En goed bezig met opruimen! 17 december was/ben ik, dat is mijn eigen uitgerekende datum zullen we maar zeggen. Ik wil liever niet dat ik me ophang aan De Datum zeg maar, anders valt over tijd lopen misschien zo tegen.. Al moet ik zeggen dat ik sinds ik gisteren 27 november heb geroepen, ik stiekum wel hoop heb voor díe datum Ennuhm, hey, da's grappig, ik had me inderdaad nog geen tatoeage bij jou bedacht.. Maar val er ook weer niet van van mijn stoel ofzo Wat voor 1 heb jij er?

die van mij zit er inmiddels alweer bijna 10 jaar ofzo; en is niet enorm origineel; heb mijn naam in chinese tekens op mijn rechterschouderblad.
(dus binnenkant BH-bandje en dan naar beneden). Gewoon zwart...

en dit vond ik trix:
De oefenweeën die je tussen de achtste week en de vierde week voor de bevalling hebt, worden ook wel indalingsweeën genoemd. Deze weeën zorgen er dan ook voor dat je baby met zijn hoofdje helemaal onder in je baarmoeder komt te liggen, zodat hij klaar ligt voor de geboorte. Tijdens de indalingsweeën voel je, behalve de golvende beweging van je spieren, een pijnlijk, trekkend gevoel in je onderbuik.

en nou moet ik heel eerlijk bekennen dat laatste mij enorm bekend in de oren klinkt... ik had gister namelijk nogal last van mijn buik.. en ook vooral onderin...
maar dat zou wel erg vroeg zijn dan

o en toen vond ik dit nog:
Tegen het einde van de zwangerschap kan de baby gaan indalen. Dit kan al rond de 30e week, maar het kan ook pas net voor de bevalling gebeuren.
Indalingsweeën kunt u voelen als een scherpe stekende pijn in uw liezen of als pijn of krampen in de onderbuik, maar sommige zwangeren voelen er helemaal niets van.
Het tijdstip van het indalen van de baby zegt niets over het tijdstip dat de baby geboren gaat worden; als de baby vroeg indaalt, betekent dit niet automatisch dat de baby eerder geboren zal worden, maar ook als de baby wat later indaalt, betekent dit niet automatisch dat de baby later geboren zal worden.
pi_74102138
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef Tan het volgende:
Junah bekende me laatst dat ze nooit zo graag uit die borst dronk op het laatst (en ja dat kan ze nog weten want ze was ruim drie toen ik stopte met de borstvoeding )
Dat heb jij lang volgehouden zeg! Wouw!

Inca: je tattoo-foto doet het niet bij mij en nu ben ik wel heeeel erg nieuwsgierig!

LLM's:

Lily: fijn dat je twee dagen vrij bent, straks ook nog even een sticker halen!

De rest, sorry vergeten, maar niet expres!

Hier een slechte nacht gehad. Heb veel last van mijn buik en rug. Het voelt alsof mijn organen uit mijn buik willen barsten. Herkent iemand dat gevoel?

Edit: Hoi Niels! Wat ben jij mooi!

[ Bericht 5% gewijzigd door DJRandall op 27-10-2009 09:59:42 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:47:23 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74102511
Inca super mooie je been!

Ikzelf heb er 2. Maar als ik jouw tattoo zie dan mag dat van mij de naam tattoo niet dragen. Eerder zwarte lijn die toevallig een figuur vormt.

Heb er dus 2 en van allebei alleen de outlines. Als ik een derde of vierde of wat dan ook neem, dan wil ik in dezelfde stijl blijven en dus alleen de outlines.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:50:43 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74102602
enneh BJ, als je kimndje wel is ingedaald, wil dat niet zeggen dattie zo blijft
Eli is wel 86x ingedaald geweest. indalingsweeen erin, plop eruit, indalingsweeen erin, plop eruit, enz. pas de dag voor de balling lag hij helemaal goed vast.

ik denk maar dat het oefenwerk de uiteindelijke bevalling wat heeft vergemakkelijkt...

free, wat fijn dat jouw zoonmans al over is opde nwe tijd! Eli vindt het al twee dagen om 5.15u een prima tijd om uitgebreid te gaan zingen en spelen in zijn kamer...

en stickerdames, succes!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74102639
Oh, Niels. Wat een moooie oogjes.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 07:38 schreef Faja-Lobi het volgende:

Met een week of 34/35 kan je baby al zijn ingedaald hoor. Mijn zusje is zwanger van haar eerste en die kleine was al voor de 34e week ingedaald. Bij mijn 1e weet ik het niet meer maar mijn 2e was ook ergens rond de 33 weken ingedaald en oefenweeen.
Ik heb die pijnen ook en dacht daardoor dat de baby aan het indalen was, maar dat was niet het geval. Het is m'n eerste en hij is nog steeds niet ingedaald. Dat kan dus ook gewoon. Volgens mijn verloskundige kun je die steken krijgen als het hoofdje daar beneden ergens op drukt.

Onze zoon schroeft dus nog steeds omhoog en omlaag. Klaarblijkelijk heeft hij er de ruimte voor.

-Edit- Wat Davinia zegt dus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:01:03 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74102863
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef DaviniaHR het volgende:
enneh BJ, als je kimndje wel is ingedaald, wil dat niet zeggen dattie zo blijft
Eli is wel 86x ingedaald geweest. indalingsweeen erin, plop eruit, indalingsweeen erin, plop eruit, enz. pas de dag voor de balling lag hij helemaal goed vast.
kijk dat is handig om te weten zulke dingen zijn natuurlijk allemaal nieuw....
en ik weet ook niet of het indalingsweeen waren hoor.... maar als ik het lees, komt het me wel erg bekend voor...
nou ik zal maar eens aan de slag gaan op de slaapkamer.

Tot straks dames!
pi_74103510
Tan met tatoeages haha dat had ik ook niet verwacht! Wat veel van jullie hebben tatoos, zou ik echt niet denken van sommige mensen.Maar ik maak sowieso altijd vaak een heel beeld van mensen hoe ik denk dat ze eruit zien, als ik ze nog nooit gezien heb.
Ik heb er zelf maar eentje, op mn schouderblad. Mijn man daarintegen zit behoorlijk onder. Onderbenen bovenarmen, 2 bij knieeen, op zn voeten, binnenkant pols is de nieuwste, en op rug een paar. Zn armen komen wel helemaal vol denk ik

Ik zie aan de reacties dat er een fotootje van Niels geplaatst is, gauw effe kijken zo

Moet zo om 11,15 bij verloskundige zijn, bevalplannen enzo doorgeven, en voelen of Poppejantje gedraaid is, dus ben benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74103529
Zo, hier met stickert en al gearriveerd op werk. Bloed, bloeddruk, urine, ik en Frummel zijn weer allemaal goedgekeurd. Wel een kilo aangekomen, maar aangezien dat het totaal op 7 brengt, vind ik dat ik nog niet mag klagen... dus heb ik mezelf op het station maar getrakteerd op een lekker kaasbroodje

Wat een tattoos allemaal zeg! Ik heb er zelf geen, maar wil er nog wel eentje... hoe, wat of waar weet ik nog niet, dus daar eerst maar eens uitkomen en dan zien we wel verder.

Lily, geniet van je vrije dagen (met kiddo's) en jij ook succes bij de vk.

Zo en dan ga ik nu even aan het werk...
pi_74103544
aaah Niels, die onderste foto heeft ie echt een guitig blij koppie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74103580
Wat ik wel vaker lees is urine controle, doen sommige vk's dat standaard/ eens in de zoveel tijd?
Mijn urine is nog nooit gecontroleerd
pi_74103710
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Lijnloos het volgende:
Zo, hier met stickert en al gearriveerd op werk. Bloed, bloeddruk, urine, ik en Frummel zijn weer allemaal goedgekeurd. Wel een kilo aangekomen, maar aangezien dat het totaal op 7 brengt, vind ik dat ik nog niet mag klagen... dus heb ik mezelf op het station maar getrakteerd op een lekker kaasbroodje
Hoera voor je sticker
voor je 7 kilo! Daar ben ik al overheen helaas....
pi_74103832
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef Poppejans het volgende:
Wat ik wel vaker lees is urine controle, doen sommige vk's dat standaard/ eens in de zoveel tijd?
Mijn urine is nog nooit gecontroleerd
Bij mijn vk eerder ook nooit hoor, maar ik ben sinds een week of 6 nu ondercontrole bij het ziekenhuis (hoge bloeddruk) en dan is het bijna altijd urine inleveren en om de week bloed.
pi_74103905
Goeiemorgen!

Lijnloos, fijn dat alles goed gaat met je! En 7 kilo doe je super!

Ook hier een Tattooloze Ik wil al jaren wat en wil het nog steeds wel, maar weet eigenlijk niet wat ik zou willen en dan vooral waar.. Dus heb ik nog steeds niks Net als een piercing, ik wilde altijd een tepelpiercing, maar mijn vriend is daar op tegen en kennelijk wil ik die toch ook niet zo graag, want er zit nog steeds niks..

Vandaag komt de vloerbedekking voor de kinderkamer Kan ik eindelijk al het spul naar de kinderkamer verhuizen want al het spul staat nu door het hele huis

En gisteravond hadden we ineens een muis in huis! Of de kat(ten) hebben hem binnengebracht, of hij is zelf binnengekomen, maar we konden hem niet te pakken krijgen dus zijn we maar gestaakt en hopen dat de katten hem wel zouden pakken.. Je moet toch iets.. Maar ik zie nergens bloed of muizenrestjes, dus ik denk eigenlijk dat we vanavond weer op jacht kunnen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')