Lijnloos, ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar succes in het ziekenhuis, ik hoop dat alles ok is en dat je weer bestickerd terug mag komen

(En ja, bizar he?

Ik heb net even een hartig woordje met Kleine Dikke gesproken en heb hem beloofd dat ik héél veel leuke kleertjes voor hem ga kopen als hij nog tot ná de komst van het volgende salaris blijft zitten, deze maand vind ik mezelf te blut om te bevallen

Heb overigens alweer een uur onregelmatige krampen..)
Faja, haha, suf is dat he? Omdat die op mijn been wel héél erg een meisjes-tatoeage is krijg ik wel héél veel bewonderende blikken van vrouwen trouwens, da's dan wel weer grappig

Heej, Lily, da's fijn! Geniet van je vrije dagen (maar die hele lange donderdag moet je dan nog wel werken? Of heb ik het verkeerd onthouden?) ennuhm, jij ook terugkomen met 'approved'-stempel op je voorhoofd he?

Freecell, wat cool, gefeliciteerd!!

Dát is wel heel fijn, verf kun je iets aan doen (alleen zijn écht felle kleuren wel lastiger weg te krijgen

) en verhuizen met week 34 is inderdaad ook niet je-van-het, maar anderszijds is het éven doorbijten, maar als de baby er eenmaal is en je zit in je

nieuwe huis

is dat vast zó weer vergeten.. Net zoiets als bevallen I guess, je moet er even doorheen ofzo. Mijn tatoeage (althans, die op mijn been, ik heb er nog 2, maar die zijn klein) is redelijk te zien op
deze foto, waarvoor ik net 4 dikke buiken-topics door heb gekeken (en da's leuk, zie je ineens weer allemaal mensen terug die hier al weg zijn!

). Ik zou ook nog heel graag een halve sleeve op mijn onderarm willen, maar ik weet niet of dat ervan gaat komen i.v.m. mijn werk enzo. We zien wel, da's toch een project voor WAY in de toekomst.