quote:foto Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Misan het volgende:
doen andere games het nog wel? zo ja -> game stuk
opgelost slotje
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee maar ik zie niet in hoe dat relevant is in dit topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo,
Ik heb een HDTV (philips) gekocht, mn 6 aansluitingen ingeplugd en de switch op de kabel omgezet naar HDTV, maar nu heb ik geen geluid... Hoe kan dit?
Hoezo niet? Ben je zwakzinnig?quote:foto Op zaterdag 31 oktober 2009 18:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen idee maar ik zie niet in hoe dat relevant is in dit topic
Omdat dit geen centraal topic is, nitwit. maar goed, je rode en witte plug zitten waarschijnlijk verkeerd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je zwakzinnig?
Nee, maar je reactie zegt in ieder geval genoeg over jou.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je zwakzinnig?
Afgezien van de spelfout is het toch een vrij duidelijke titel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
My bad
Wel een lekkere duidelijke TT trouwensincl. spelfout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop