quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon bij de jostieband dat is ongeveer hetzelfde en dan mag je nog echt optreden ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok! Games sponsering achterop en spelen maar![]()
Nee AQuila, we willen niet bij jouw bandje komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon bij de jostieband dat is ongeveer hetzelfde en dan mag je nog echt optreden ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie bril heb jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je goed, ik niet namelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef Edwinuss het volgende:
Wie doen er vanavond weer mee met COD4?
Modern Warfare ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
November is stiekem een drukke/dure maand geworden.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, Modern Warfare niet.quote:
Gelukkig is L4D 2 dat niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, Modern Warfare niet.
Lijkt me meer van hetzelfde. Deze overhypte game laat ik aan me voorbij gaan.
Jij kan het zeggen, jij hebt de ervaringquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |