Maar jij woont in Vlaanderen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Die uitdrukking heb ik anders nog nooit gehoord
Ahja, dat kan de reden zijn.quote:
Maar ik hou van mijn gemeente waar niemand mij taal spreektquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef o.us het volgende:
[..]
KOM BIJ ONS WONEN, NEDERLAND IS PRACHTIG!!11!!¡¡111¡1
ik zou jou ook niet verstaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn gemeente waar niemand mij taal spreekt
Ik woon in een Vlaamse gemeente op 3 km van Waalse grens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef o.us het volgende:
[..]
ik zou jou ook niet verstaan
maar OT: heb je het overBrussel
?
En dan spreken zij geen Nederlands in jouw gemeente?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik woon in een Vlaamse gemeente op 3 km van Waalse grens.
En je Brussel: dat sowieso. Een Vlaming wordt daar door niemand begrepen
De meesten niet nee..Om te beginnen heb ik al Franse buren...quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef o.us het volgende:
[..]
En dan spreken zij geen Nederlands in jouw gemeente?
WTF. Dat is ziek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De meesten niet nee..Om te beginnen heb ik al Franse buren...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:03 schreef o.us het volgende:
[..]
WTF. Dat is ziek.
Oh ja, en best wel ziek eigenlijk dat Brussel de hoofdstad van de EU is terwijl je daar niet eens Nederlands kan spreken.
Ja absurd dat de EU zich niet aanpast aan die 16 miljoen Nederlanders.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:03 schreef o.us het volgende:
[..]
WTF. Dat is ziek.
Oh ja, en best wel ziek eigenlijk dat Brussel de hoofdstad van de EU is terwijl je daar niet eens Nederlands kan spreken.
Ik heb dat één keer gedaan en werd gelijk voor mijn bakkes geslagen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:03 schreef o.us het volgende:
[..]
WTF. Dat is ziek.
Meen je dat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gedaan en werd gelijk voor mijn bakkes geslagen!
Met de tekst:
''Aleee, ge zult hier niet dat vervloekte Nederlands bezigen hè!"
"Ja, in je oog."quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef Saaaaab het volgende:
"Prik je een vorkje mee?"
Neh, het is absurd dat de gemeente Brussel zich niet aanpast aan zijn Vlaamse bevolking.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja absurd dat de EU zich niet aanpast aan die 16 miljoen Nederlanders.
Eh? Op de straatnaamborden staat gewoon de Nederlandse tekst onder de Franse.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Neh, het is absurd dat de gemeente Brussel zich niet aanpast aan zijn Vlaamse bevolking.
Op sommigen gewoon doorstreeptquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Eh? Op de straatnaamborden staat gewoon de Nederlandse tekst onder de Franse.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
Omdat je er niet vanuit moet gaan dat je goed te eten krijgt maar dat je gewoon wat met je vork je eten over je bord verschuift tot het tijd is om te vaat te doen.
Duidelijk?
Mooi.
Opgelost.
Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |