abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:00:18 #52
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74042511
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef Tegan het volgende:
.

Ik wil eigenlijk nog linkjes verzamelen die gedurende de topics zijn genoemd. Zoals die matte topcoats, en dat blog. Iemand zin om te helpen .

Ik heb wel wat gebookmarked.
Hoe wil je de linkjes hebben? Ow, die moet ik zeker in de wiki stoppen. Even kijken hoe dat werkt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74042570
Post ze maar als het niet lukt, dan zet ik ze er wel in...

[ Bericht 18% gewijzigd door Tegan op 25-10-2009 14:08:58 ]
pi_74043300
Iemand hier trouwens ervaring met lak van essie en van Orly oid. ?
pi_74043573
Oooooh China Glaze Blue Island-Iced Tea heb ik ook besteld

Ik kon me niet inhouden en heb afgelopen week een bestelling geplaatst

Sorry Scrangie afbeeldingen doen het niet Gefixed

Grape juice

Mediterranean Moonlight

Blue Island-Iced tea

Got a date to-knight!

My daddy's the king!

Princesses rule!

Pixie dust

[ Bericht 0% gewijzigd door Daph_ op 25-10-2009 14:47:49 ]
pi_74043627
als de OP niet meer aangepast kan worden door tegan, kunnen linkjes ook naar me ge pm'd worden, zet ik ze er wel bij
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:53:57 #57
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74043936
Mooie OP trouwens Tegan!
De meeste linkjes heb je er zelf al bijgezet zie ik.

www.nailgal.com
-Lakjes gesorteerd op kleur en effect(holo,mat, nailart).

www.wonderhowto.com/search/nail-art
-diverse filmpjes met uitleg over verschillende soorten nail art.

Kennen we deze al?:
konad.forum2go.nl
-ook een forum waar mensen foto''s plaatsen

konaddict.blogspot.com
-veel voorbeeldfoto's van nagels met Konad.

http://makeupalley.com
-productreviews van oa lakjes van diverse merken. Je moet wel inloggegevens hebben.
(Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd dus ik weet niet of dit echt wat is)

http://sassestampingstampede.wordpress.com
-blog met veel foto's van nagels met Konad.

http://thenailphile.blogspot.com
-volgende blog met foto's
Kweenie hoeveel blogs we in de OP willen hebben Hier staat ook een foto met 2 kleuren lak gemengd in water. Daar is ook een youtube-filmpje in het nederlands van! Zoiets:

Nou dat was wel wat ik nog had. Ik heb gekeken of het niet al in de OP staat maar het kan zijn dat ik ergens overheen gekeken heb.
Veelsierden.nl had voorbeeldnagels met plaatjes van de Konad plates. Sinds ze de site veranderd hebben staat het daar niet meer op. Ik heb nog wel een ander linkje maar die heb ik op mijn pc gebookmarked.(Dit is vanaf de laptop) Die zal ik vanavond nog even plaatsen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74044437
Top, ze staan erin.

Nu moeten we weer eigen creaties gaan posten hoor ...
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:17:32 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74044533
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:

[ afbeelding ]
Puckzzz
Prachtige OP! We hebben eindelijk een heuse header!

Ik heb al heel de dag gewerkt (en dat terwijl mijn ouders uit Friesland op bezoek waren maarja het moest af...Dus ik denk dat ik even lekker ga tutten dadelijk. Alhoewel de lak er nog steeds heel mooi opzit, word ik het al wel een beetje moe
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:17:49 #60
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74044538
Mooie OP .

Zondagsverveling... En wat doe je dan? Klooien met rottige nepnagels en je kleurtjes nagellak .

Zoveel heb ik niet eens, kan best nog wat bij .

En daarna met mijn eigen nagels aan de gang.
Viva Hysterica . Voor mijn doen dan .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74044607
Ik begin wel met mijn naakte nagels. Geen tijd om te lakken, moet zo weg.

Sorry voor de onduidelijke foto.

Edit: Oh, es70 was me voor.
pi_74044635
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Prachtige OP! We hebben eindelijk een heuse header!

Ik heb al heel de dag gewerkt (en dat terwijl mijn ouders uit Friesland op bezoek waren maarja het moest af...Dus ik denk dat ik even lekker ga tutten dadelijk. Alhoewel de lak er nog steeds heel mooi opzit, word ik het al wel een beetje moe
Haha, iemand die photoshopskills heeft mag wel een nieuwe maken. Dit was alleen knip en plak-werk .
pi_74044710
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh China Glaze Blue Island-Iced Tea heb ik ook besteld

Ik kon me niet inhouden en heb afgelopen week een bestelling geplaatst

Sorry Scrangie afbeeldingen doen het niet Gefixed

[ afbeelding ]
Grape juice

[ afbeelding ]
Mediterranean Moonlight

[ afbeelding ]
Blue Island-Iced tea

[ afbeelding ]
Got a date to-knight!

[ afbeelding ]
My daddy's the king!

[ afbeelding ]
Princesses rule!

[ afbeelding ]
Pixie dust

waar heb jij besteld?

*zet opi got a date op verlanglijstje*

die grape juice zag ik ook, o zo mooi maar mén wat heb ik al veel paars :=
*schrijft stiekem toch op verlanglijstje *
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef es70 het volgende:
Mooie OP .

Zondagsverveling... En wat doe je dan? Klooien met rottige nepnagels en je kleurtjes nagellak .
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mag ik vragen hoe je dat heb gedaan?
ik wil van al mijn lakjes een swatch maken en dan op de achterkant het lakje schrijven, het komt namelijk te vaak voor dat ik niet meer weet hoe het eruit ziet en dit lijkt me ideaal
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:33:16 #64
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74044855
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]

ik wil van al mijn lakjes een swatch maken en dan op de achterkant het lakje schrijven, het komt namelijk te vaak voor dat ik niet meer weet hoe het eruit ziet en dit lijkt me ideaal
Men neme...
Rottige neppers die je toch niet gebruikt, pakje Buddy's (die poster dingen dus), doosje cocktialprikkers. Bolletje buddy achter de nagel, prikkertje erin en lakken maar .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74044894
quote:
Mooie OP .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oooh wat een leuke nagels!! Niks hysterica, I love it
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

waar heb jij besteld?

*zet opi got a date op verlanglijstje*

die grape juice zag ik ook, o zo mooi maar mén wat heb ik al veel paars :=
*schrijft stiekem toch op verlanglijstje *
[..]

www.transdesign.com

Paars? Foto's? I love paars, maar meestal vind ik het er in een potje niet zo heel geweldig uitzien
pi_74044896
Maar ik heb helemaal geen neppers liggen . Wel leuk idee .
pi_74044952
daph, als ik weer watjes heb en nagellak remover zal ik even foto;s maken van de paars op mijn nagels
maar misschien dat ik al nepnagels kan vinden ergens

* gooit kastje overhoop voor neppers*

leuk leuk moet alleen even kijken waar ik de cocktailprikkers in vast kan zetten
pi_74045070
Leuk kleintje! Ben benieuwd!

Zo, nagels in basecoat, nu bedenken welke kleur er op mag
pi_74045243
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Leuk kleintje! Ben benieuwd!

Zo, nagels in basecoat, nu bedenken welke kleur er op mag
zelfde hier... net nagelriemen verzorgd... hmm moeilijk, denk toch maar eens die midnight passion 4 lagen, kleur is heel mooi maar dekt waardeloos... terwijl de rest van die diamond collectie wel erg fijn is
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:55:00 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74045469
quote:
Ontzettend leuk effect (slecht filmpje trouwens, heel de tijd met haar vingers ervoor ) maar dat kan alleen met nepperts
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:56:22 #71
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74045513
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:23 schreef Tegan het volgende:

[..]

Haha, iemand die photoshopskills heeft mag wel een nieuwe maken. Dit was alleen knip en plak-werk .
<-----------

ik zal kijken wanneer ik iets ruimer in de tijd zit. lijkt me leuk om een compilatie te maken van nagels uit een voorgaand topic ofzo...
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:58:05 #72
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74045575
Doe es posten dames! Mijn basiscoat moet drogen
pi_74045595
ik vind marble erg leuk maar het word echt een pokke zooi hier echt álles zat onder... geen succes dus
pi_74045609
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

<-----------

ik zal kijken wanneer ik iets ruimer in de tijd zit. lijkt me leuk om een compilatie te maken van nagels uit een voorgaand topic ofzo...
hee leuk! even offtopic, grafisch vormgever?
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:02:01 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74045684
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:59 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

hee leuk! even offtopic, grafisch vormgever?
helaasch...ik mocht niet naar de Kunst academie van mams

Dus gewoon kantoormiep met semi professioneel fotografie en grafisch gefrobel en uitgebreide PS kennis
pi_74045747
ah okee, ik namelijk wel nouja, DTP-er dan, werk nu bij multicopy ik ga zo pics posten van me nagels, het is niet netjes gedaan want ga zo cake bakken, dan gaat het toch naar de maan
pi_74045758
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
Doe es posten dames! Mijn basiscoat moet drogen
Whehe Mijne is droog, alleen weet ik echt niet wat voor kleur ik erop ga doen. *rommelt in lakjesbak*
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:06:54 #78
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74045812
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind marble erg leuk maar het word echt een pokke zooi hier echt álles zat onder... geen succes dus
Hier hetzelfde, mijn zusje heeft het eens geprobeerd met haar eigen nagels, haar hele vinger onder de lak en 3 potjes nagellak half leeg
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74046074
Nagellak drama!!!!!!!!!!!!!!

Ik was net bij kruidvat, (en etos,en douglas en elke andere winkel die ze zou kunnen hebben ) Ik zou en moest stripers hebben.Bij de laatste kruidvat(we hebben er twee) kwam ik er dan eindelijk twee tegen,Een zilveren en een paarse.Meteen essence colour and go, zo'n hele erge blauwe gekocht.

Ik helemaal happy naar huis,zit op de bus te wachten, grijp in het tasje, Heeft die kassamiep het flesje zo hard in het zakje gegooid dat het overgebroken is..Hele handen BLAUW!
Ik weet terug naar kruidvat (inmiddels ook mijn broek én jas blauw gestippeld....)

Denk je nou werkelijk dat ik een doekje of wat dan ook krijg?
"ga alles maar nieuw pakken" En chagerijnig!!!!

Nou , daar ging ik dan met mijn nieuwe lakjes, blauwe broek en jas, blauwe glittervlekken op mijn jas en knalblauwe vingers, van boven tot beneden...In de bus.

Zegt de chauffeur: ik kan me vergissen maar ik geloof dat je dat verkeerd doet

pi_74046099
Midnight passion...

het is een beetje paars/blauw achtige lak, hele mooie kleur alleen jammer dat hij zo slecht smeert, beetje als dunne nagellak waar extra remover is ingegooid om te verdunnen
pi_74046157
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Tammymara het volgende:

Ik was net bij kruidvat, (en etos,en douglas en elke andere winkel die ze zou kunnen hebben ) Ik zou en moest stripers hebben.Bij de laatste kruidvat(we hebben er twee) kwam ik er dan eindelijk twee tegen,Een zilveren en een paarse.Meteen essence colour and go, zo'n hele erge blauwe gekocht.

Ik helemaal happy naar huis,zit op de bus te wachten, grijp in het tasje, Heeft die kassamiep het flesje zo hard in het zakje gegooid dat het overgebroken is..Hele handen BLAUW!
Ik weet terug naar kruidvat (inmiddels ook mijn broek én jas blauw gestippeld....)

Nou , daar ging ik dan met mijn nieuwe lakjes, blauwe broek en jas, blauwe glittervlekken op mijn jas en knalblauwe vingers, van boven tot beneden...In de bus.

moest hier wel om lachen

maar idd kut, zou op ze minst een doekje geven als zoiets zou gebeuren, kleine moeite toch...

krijg je het nog uit je kleding?
pi_74046237
quote:

noes
krijg je het er nog uit?
ik zou gaan klagen, je moet we héél lomp zijn wil je een potje nagellak breken door het in een tasje te gooien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74046283
Uit mijn jas heb ik het volgens mij wel uit (met remover) maar mijn broek nog niet helemaal.Maar omdat ie donker (=nat) is van die remover moet ik wachten tot dat opgedroogd is.Het ziet er wel uit of het eruit is.Nu heb ik net de basecoat er weer op zitten (want mijn mooie roze met witte stipjes die is verpest door het blauwe) en moet ik wat nieuws gaan verzinnen

En ik vond het ook wel een grappige opmerking hoor,maar niet in een volle bus waar iedereen wil zien wát ik verkeerd doe
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:21:56 #84
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74046297
quote:

Jeetje, nu nog een heel werk om alles overal af/uit te krijgen stomme verkoopster
Kun je dat gewoon met remover doen? anders opgeven aan de verzekering?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74046354
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

noes
krijg je het er nog uit?
ik zou gaan klagen, je moet we héél lomp zijn wil je een potje nagellak breken door het in een tasje te gooien
Het was precies afgebroken bij de hals zeg maar,denk dat dat flesje al beschadigd was of wat dan ook.Maar ik heb er misschien 100 meter mee gelopen en nergens tegenaan kunnen stoten, Dus het moet daar zijn gebeurd toen ze het in het zakje gooide.
En klagen helpt toch niet bij kruidvat...Doen ze niks mee ( Believe me, ik kan het weten )
pi_74046389
PH: Ik heb het met remover gedaan,de jas kon ertegen en zo te zien mijn lievelings spijkerbroek ook
pi_74046583
Nou ik ben naar de kruidvat geweest hoor
2 nagellakjes van gosh (ontzettend fel roze en een matte bruine) en nog 5 lakjes of zo van essence want die waren met 50% korting!
en een vijltje
Nu zit ik hevig te twijfelen of ik nagellakjes mee ga nemen op vakantie deze week want ik wil er mee spelen maar ja of ik daar nou echt ga zitten lakken... plus dan moet er ook weer remover etc mee...

Ik geloof dat het deze is (ik heb te zere voetjes van mn expeditie in de stad om de nagellak weer te gaan halen om het echt te vergelijken )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_74046703
Wat een leuke nagels allemaal

Hebben jullie ook ervaring met nagellak van Safari?
"every day above the ground is a good day"
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:37:19 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74046790
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

moest hier wel om lachen

maar idd kut, zou op ze minst een doekje geven als zoiets zou gebeuren, kleine moeite toch...

krijg je het nog uit je kleding?
Ik schoot ook wel ff in de lach
Maar zo te lezen is het goed gekomen, wel een idiote verkoopster hoor

Links is klaar ff gauw foto maken.
pi_74046812
quote:

[ afbeelding ]
Hartstikke leuke nagels!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:40:49 #91
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74046888
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:34 schreef Shoef het volgende:

De nagellak die ik op de foto heb is Safari . Ik vind 't wel fijne lak .
pi_74046913
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik schoot ook wel ff in de lach
Maar zo te lezen is het goed gekomen, wel een idiote verkoopster hoor

Links is klaar ff gauw foto maken.
Duurt het nog lang?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:46:13 #93
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74047033
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Duurt het nog lang?
neehoor!
pi_74047039
Tammymara stiekem moest ik ook lachen Gelukkig gaat het wel weer uit je kleding..

Keuze is gemaakt! Hot lava love op de nageltjes Swatch van google (scrangie heeft 'm niet):

Straks even foto van mijn nagels maken, kleur wijkt wat af van de foto namelijk!
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 16:46:57 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_74047050
Hier zijn jullie wat gaan jullie snel!

Ik wil ook hello kitties, en stippels en alle lakjes en een matte topcoat en en en en... *zucht*

Voor vandaag doe ik het met mijn uberfoutekortenagels met wit pantervelletje met glitters
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74047119
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

neehoor!
[ afbeelding ]

Tof!!!

Het lukt mij nog niet eens om binnen de lijntjes van mn nagel te lakken
Ik ben een beetje jaloers haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_74047155
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ontzettend leuk effect (slecht filmpje trouwens, heel de tijd met haar vingers ervoor ) maar dat kan alleen met nepperts
Nee hoor! En wederom schilderstape ftw!
En als je bijvoorbeeld je halve nagel afplakt of maar een strookje vrij houdt krijg je ook een heel leuk effect. Het kost natuurlijk wel wat meer lak dan gewoon lakken maar het kan redelijk troepvrij.
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:34 schreef Shoef het volgende:

Ik niet. Ik zie het wel eens op sites te koop staan maar ondanks de lage prijs heb ik mezelf er nog niet toe kunnen bewegen om het te proberen. Ik heb het enorme vooroordeel dat het troep is.
Maar ik weet dat het ook regelmatig op markten en braderieën te koop is dus ik ben wel van plan een keer wat mee te nemen als ik er tegenaan loop.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74047373
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Kleintje19 het volgende:
Midnight passion...

[ afbeelding ]

het is een beetje paars/blauw achtige lak, hele mooie kleur alleen jammer dat hij zo slecht smeert, beetje als dunne nagellak waar extra remover is ingegooid om te verdunnen
Oh daar wordt je nagellak zo slecht van!
Verdunner is echt onmisbaar als je redelijk wat nagellak hebt.
Wel een mooie kleur.

Puckzz en moussy: leuke nagels! En kort is helemaal niet fout. Lang schijnt tegenwoordig juist fout te zijn.

Es70: heb je voor die stipjes onderaan zo'n french plate gebruikt? Leuk!
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:57:00 #99
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74047375
Je bent even een middagje de stad in en er is alweer een nieuw topic met 2 pagina's!!

Tegan, mede-bijna-belg: Kudos voor je OP!!

MM: Wat netjes gedot!

Puckzzz: Gaaf! Waar haal je het geduld vandaan??!!

Es70: Nice! Zo hysterisch vind ik ze helemaal niet!

De rest ook:

Ik ben weer bijgelezen
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:58:11 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74047418
Oh!! En dan nog eens iets: ik ga as vrijdag naar Parijs ( ), zijn er dat jullie weten in frankrijk goede merken die we hier niet hebben in de winkel en die ik moet hebben??
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:01:08 #101
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74047505
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee hoor! En wederom schilderstape ftw!
En als je bijvoorbeeld je halve nagel afplakt of maar een strookje vrij houdt krijg je ook een heel leuk effect. Het kost natuurlijk wel wat meer lak dan gewoon lakken maar het kan redelijk troepvrij.
[..]

Whoot! Vette shit! Dat ga ik zeker een keer proberen! maar mij kennende waarschijnlijk minder subtiel dan de hare
pi_74047532
Oeh, Paris Ik heb geen idee, maar mocht je Obsessive Compulsive Cosmetics (O.C.C.) "Blackboard" tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')