quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef Tegan het volgende:.
Ik wil eigenlijk nog linkjes verzamelen die gedurende de topics zijn genoemd. Zoals die matte topcoats, en dat blog. Iemand zin om te helpen.
quote:
Haha, iemand die photoshopskills heeft mag wel een nieuwe maken. Dit was alleen knip en plak-werkquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Prachtige OP! We hebben eindelijk een heuse header!
Ik heb al heel de dag gewerkt (en dat terwijl mijn ouders uit Friesland op bezoek warenmaarja het moest af...Dus ik denk dat ik even lekker ga tutten dadelijk. Alhoewel de lak er nog steeds heel mooi opzit, word ik het al wel een beetje moe
waar heb jij besteld?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
Oooooh China Glaze Blue Island-Iced Tea heb ik ook besteld
Ik kon me niet inhouden en heb afgelopen week een bestelling geplaatst![]()
Sorry Scrangie afbeeldingen doen het nietGefixed
![]()
[ afbeelding ]
Grape juice
[ afbeelding ]
Mediterranean Moonlight
[ afbeelding ]
Blue Island-Iced tea
[ afbeelding ]
Got a date to-knight!
[ afbeelding ]
My daddy's the king!
[ afbeelding ]
Princesses rule!
[ afbeelding ]
Pixie dust
mag ik vragen hoe je dat heb gedaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef es70 het volgende:
Mooie OP.
Zondagsverveling... En wat doe je dan? Klooien met rottige nepnagels en je kleurtjes nagellak
.
[ afbeelding ]
Zoveel heb ik niet eens, kan best nog wat bij.
En daarna met mijn eigen nagels aan de gang.
Viva Hysterica. Voor mijn doen dan
.
[ afbeelding ]
Men neme...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe je dat heb gedaan?![]()
ik wil van al mijn lakjes een swatch maken en dan op de achterkant het lakje schrijven, het komt namelijk te vaak voor dat ik niet meer weet hoe het eruit ziet en dit lijkt me ideaal
Oooh wat een leuke nagels!! Niks hysterica, I love itquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef es70 het volgende:
Mooie OP.
Zondagsverveling... En wat doe je dan? Klooien met rottige nepnagels en je kleurtjes nagellak
.
[ afbeelding ]
Zoveel heb ik niet eens, kan best nog wat bij.
.
[ afbeelding ]
www.transdesign.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
waar heb jij besteld?
*zet opi got a date op verlanglijstje*
die grape juice zag ik ook, o zo mooi maar mén wat heb ik al veel paars :=
*schrijft stiekem toch op verlanglijstje*
[..]
mag ik vragen hoe je dat heb gedaan?![]()
ik wil van al mijn lakjes een swatch maken en dan op de achterkant het lakje schrijven, het komt namelijk te vaak voor dat ik niet meer weet hoe het eruit ziet en dit lijkt me ideaal
zelfde hier... net nagelriemen verzorgd... hmm moeilijk, denk toch maar eens die midnight passion 4 lagen, kleur is heel mooi maar dekt waardeloos... terwijl de rest van die diamond collectie wel erg fijn isquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Leuk kleintje! Ben benieuwd!
Zo, nagels in basecoat, nu bedenken welke kleur er op mag
Ontzettend leuk effect (slecht filmpje trouwens, heel de tijd met haar vingers ervoorquote:
<-----------quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, iemand die photoshopskills heeft mag wel een nieuwe maken. Dit was alleen knip en plak-werk.
hee leuk! even offtopic, grafisch vormgever?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
<-----------
ik zal kijken wanneer ik iets ruimer in de tijd zit. lijkt me leuk om een compilatie te maken van nagels uit een voorgaand topic ofzo...
helaasch...ik mocht niet naar de Kunst academie van mamsquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hee leuk! even offtopic, grafisch vormgever?
Whehequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
Doe es posten dames! Mijn basiscoat moet drogen
Hier hetzelfde, mijn zusje heeft het eens geprobeerd met haar eigen nagels, haar hele vinger onder de lak en 3 potjes nagellak half leegquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind marble erg leuk maar het word echt een pokke zooi hierecht álles zat onder... geen succes dus
moest hier wel om lachenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Tammymara het volgende:
Nagellak drama!!!!!!!!!!!!!!
Ik was net bij kruidvat, (en etos,en douglas en elke andere winkel die ze zou kunnen hebben) Ik zou en moest stripers hebben.Bij de laatste kruidvat(we hebben er twee) kwam ik er dan eindelijk twee tegen,Een zilveren en een paarse.Meteen essence colour and go, zo'n hele erge blauwe gekocht.
Ik helemaal happy naar huis,zit op de bus te wachten, grijp in het tasje, Heeft die kassamiep het flesje zo hard in het zakje gegooid dat het overgebroken is..Hele handen BLAUW!
Ik weet terug naar kruidvat (inmiddels ook mijn broek én jas blauw gestippeld....)
Denk je nou werkelijk dat ik een doekje of wat dan ook krijg?
"ga alles maar nieuw pakken"En chagerijnig!!!!
Nou , daar ging ik dan met mijn nieuwe lakjes, blauwe broek en jas, blauwe glittervlekken op mijn jas en knalblauwe vingers, van boven tot beneden...In de bus.
Zegt de chauffeur: ik kan me vergissen maar ik geloof dat je dat verkeerd doet
noesquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Tammymara het volgende:
Ik was net bij kruidvat, (en etos,en douglas en elke andere winkel die ze zou kunnen hebben) Ik zou en moest stripers hebben.Bij de laatste kruidvat(we hebben er twee) kwam ik er dan eindelijk twee tegen,Een zilveren en een paarse.Meteen essence colour and go, zo'n hele erge blauwe gekocht.
Ik helemaal happy naar huis,zit op de bus te wachten, grijp in het tasje, Heeft die kassamiep het flesje zo hard in het zakje gegooid dat het overgebroken is..Hele handen BLAUW!
Ik weet terug naar kruidvat (inmiddels ook mijn broek én jas blauw gestippeld....)
Nou , daar ging ik dan met mijn nieuwe lakjes, blauwe broek en jas, blauwe glittervlekken op mijn jas en knalblauwe vingers, van boven tot beneden...In de bus.
Jeetje, nu nog een heel werk om alles overal af/uit te krijgenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Tammymara het volgende:
Het was precies afgebroken bij de hals zeg maar,denk dat dat flesje al beschadigd was of wat dan ook.Maar ik heb er misschien 100 meter mee gelopen en nergens tegenaan kunnen stoten, Dus het moet daar zijn gebeurd toen ze het in het zakje gooide.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
noes
krijg je het er nog uit?
ik zou gaan klagen, je moet we héél lomp zijn wil je een potje nagellak breken door het in een tasje te gooien
Ik schoot ook wel ff in de lachquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
moest hier wel om lachen![]()
maar idd kut, zou op ze minst een doekje geven als zoiets zou gebeuren, kleine moeite toch...
krijg je het nog uit je kleding?
Hartstikke leuke nagels!quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
De nagellak die ik op de foto heb is Safariquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:34 schreef Shoef het volgende:
Wat een leuke nagels allemaal![]()
Hebben jullie ook ervaring met nagellak van Safari?
Duurt het nog lang?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik schoot ook wel ff in de lach
Maar zo te lezen is het goed gekomen, wel een idiote verkoopster hoor![]()
Links is klaarff gauw foto maken.
neehoor!quote:
quote:
Nee hoor! En wederom schilderstape ftw!quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ontzettend leuk effect (slecht filmpje trouwens, heel de tijd met haar vingers ervoor) maar dat kan alleen met nepperts
Ik niet. Ik zie het wel eens op sites te koop staan maar ondanks de lage prijs heb ik mezelf er nog niet toe kunnen bewegen om het te proberen. Ik heb het enorme vooroordeel dat het troep is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:34 schreef Shoef het volgende:
Wat een leuke nagels allemaal![]()
Hebben jullie ook ervaring met nagellak van Safari?
Oh daar wordt je nagellak zo slecht van!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Kleintje19 het volgende:
Midnight passion...
[ afbeelding ]
het is een beetje paars/blauw achtige lak, hele mooie kleur alleen jammer dat hij zo slecht smeert, beetje als dunne nagellak waar extra remover is ingegooid om te verdunnen
Whoot! Vette shit! Dat ga ik zeker een keer proberen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor! En wederom schilderstape ftw!![]()
En als je bijvoorbeeld je halve nagel afplakt of maar een strookje vrij houdt krijg je ook een heel leuk effect. Het kost natuurlijk wel wat meer lak dan gewoon lakken maar het kan redelijk troepvrij.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |