Ik zat me net te bedenken....waar zijn jouw mooie foto's?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Hellllp ik houd jullie niet meer bij! Dikke tvp.
Die suedes ga ik ook voor kijken binnenkort, de DA zou ze eind oktober binnenkrijgen![]()
Komt weinig voor meestal gewoon onder de kraam zonder iets zeg maar. En anders soms met een andere nagel er een beetje onder snap je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als er vuil onder je nagels zit, hoe maak je dat schoon?
Met een hard voorwerp?
Jaaaaa!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken....waar zijn jouw mooie foto's?
Ik snap het, niet meer doen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Komt weinig voor meestal gewoon onder de kraam zonder iets zeg maar. En anders soms met een andere nagel er een beetje onder snap je?
nee maar heb wel een suede besteld :jquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:14 schreef Nieners het volgende:
Heeft iemand deze van OPI?
http://www.allcosmeticswholesale.com/opisunalayou.html
Ben benieuwd, de gewone vond ik al erg mooi!
Oeh vind die mat juist zo mooi!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:14 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks!
[ afbeelding ]
Oeh nee, dit vind ik niks.
Zo vind ik hem wel mooi:
[ afbeelding ]
Wat een perfecte nagels!
Hmm.. ik zal het es gaan proberen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen?Niet te druk maken om knoeien en binnen de lijntjes blijven.
Als je klaar bent met lakken kan je dat met een kwastje, een bokkepootje met wat watten er omheen gedraaid of een wattenstaafje met wat nagellakremover heel makkelijk bijwerken. Het wattenstaafje werkt het minst trouwens.
Ik heb bij de Action een kwastensetje gekocht met een plat kwastje met rechte haren, dat werkt het beste vind ik.
[..]
Ow wow, I like!quote:Dat zijn de betere cadeautjes.![]()
Duochrome is dat een kleur een andere kleur glans heeft. Auto's hebben dat ook wel eens.
Zoiets: http://nailgal.com/displayimage.php?album=65&pos=12
Ja dat heb ik dus ook dat ik vaak mijn vingers mee lak haha. En dat ondanks dat ik best een strakke hand heb om het zo maar te zeggen. Op mijn teennagels heb ik dat niet en lak ik best netjes zonder teenspreider of wat dan ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef mmascha het volgende:
Ik heb ook zulke nagels Dieske.
Je lakt altijd je vinger mee. En het scheurt daar iid altijd (diep) in. Ik dacht altijd dat dat nou net het laatste randje was van je nagelriemen.
Ik heb eens zo'n nagelriemmesje gehad. Daar haalde ik de hoekjes nog wel eens mee weg.(Dat is toch altijd een beetje hard/eelt). Maar daar kreeg ik altijd zoveel velletjes van. Dus daar ben ik maar snel mee gestopt.
Zoals Obli zegt: niet met je nagels eronder. (Ik moet nog steeds lachen om die post Obli. Je hebt zo gelijk!)
Maarja, wat moet je dan als je net af bent van het velletjes bijten zoals ik?Toch maar aan de stressballetjes?
En een kort of lang nagelbed kan je niet kweken maar is een kwestie van aanleg volgens mij.
Ik kreeg net een berichtje dat mijn Konadpakketje is aangeboden aan TNT dus dat verwacht ik morgen!![]()
Goh! dankjewel MiMuquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
www.ocnailart.com
Met de code paintedladyfingers 30% korting en boven de 20 dollar gratis verzendkosten internationaal.
Heel erg bedankt voor je goede uitleg!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Oblivion het volgende:
Show hier je nagels! deeltje 2
In die post wordt het beter uitgelegd.
Edit: Als je je hyponychium met rust laat komt het allemaal goed..![]()
Ik hoop zo dat het er morgen isquote:Class: First-Class Mail International
Service(s): International Letter
Status: Acceptance
Your item was accepted at 4:23 PM on October 22, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results:
Acceptance, October 22, 2009, 4:23 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 22, 2009
Wat een leuke lakjes!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
op mijn teen nagels lak ik echt alles onder, serieus waar![]()
ik heb net besteeeeeeld:
[ afbeelding ]
INK SUEDE
[ afbeelding ]
La Paz-itively Hot - Matte
[ afbeelding ]
Got a date to-knight
[ afbeelding ]
My daddy's the king
[ afbeelding ]
Thunderbird
[ afbeelding ]
DV8
[ afbeelding ]
QT
[ afbeelding ]
Grape Juice
en 2x
[ afbeelding ]
ben benieuwd![]()
![]()
![]()
![]()
en nog meer leuk nieuws, als het goed is krijg ik woensdag me gel nagels, ik heb van mezelf mooie lengte nagels hoor, maar in de winter is het scheuren breken en veel velletjes, en ik wil gewoon een mooie egale lengte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |