En ook nog zo'n lange rally op daarna..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Dit waren de beelden van de blessure van Woz overigens:
http://video.eurosport.pl/tenis/wozniacki_vid117695/video.shtml
ik heb het live gezien,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Dit waren de beelden van de blessure van Woz overigens:
http://video.eurosport.pl/tenis/wozniacki_vid117695/video.shtml
Op andere sites zijn heel veel foto's van haar te zien, terwijl ze huilde van de pijn, zien er zo raar uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Forgive het volgende:
[..]
ik heb het live gezien,
en het is benoemenswaardig dat ze dit nog gewonnen heeft.
maar die komt denk ik de komende paar dagen niet meer van haar bedje af.
toch ben ik wel verliefd geworden op het spel van caroline sinds de us open
yep..het kan nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:09 schreef route66 het volgende:
Heeft Venus nog een kans om door te gaan of niet?
6-3 6-2.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef qonmann het volgende:
Svetlana verslaat Elena met 6-3, 6-3 in een goede partij.
Gevolg : de beide zusjes W. door...
Voordeel is natuurlijk dat Radwanska het wel gelooft verder, die heeft de nodige duizendjes gevangen voor een dik uur tennis en verder lekker shoppen in Doha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:12 schreef qonmann het volgende:
*3-0 alweer voor Victoria, als dat maar niet te goed gaat
Ze bleef 3 games bij en toen was het voorbij, verdient wel lekker daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voordeel is natuurlijk dat Radwanska het wel gelooft verder, die heeft de nodige duizendjes gevangen voor een dik uur tennis en verder lekker shoppen in Doha.
ze was er bijna..ach het had zo mooi kunnen zijn voor haar..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Deja vu voor haar deze week..
je loopt voor op ESquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Ze pakt nu de 1-1 en zal nu wel weer wakker worden denk ik
Moet ik nog zien, ze is ook totaal niet fit meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Ze pakt nu de 1-1 en zal nu wel weer wakker worden denk ik
Veel kans hadden ze toch al niet, tegen een Serena in goeden doen dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef Szura het volgende:
Inderdaad.
En de nr 2 van deze poule moe tegen Serena.
Kun je wel zeggen dat Wozniacki en Azarenka allebei op voorhand kansloos zijn
Een fitte Azarenka had het haar zeker moeilijk kunnen maken. Deed ze al eens (ik dacht op de AO), maar toen moest ze opgeven vanwege de hitte met een set voorsprong.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Veel kans hadden ze toch al niet, tegen een Serena in goeden doen dan.
't is wel de nummer 6 van de wereld maar ze valt toch minder op dan anderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een fitte Azarenka had het haar zeker moeilijk kunnen maken. Deed ze al eens (ik dacht op de AO), maar toen moest ze opgeven vanwege de hitte met een set voorsprong.
Mwah, 2 dagen terug toch ook 3 uur op de baan gestaan. Einde van een lang seizoen, warm weer, enz.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:44 schreef qonmann het volgende:
is toch wel raar dit, alweer kramp, net als Caroline ?
Dat is heel fit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:50 schreef qonmann het volgende:
Jelena Jankovic treedt vanmiddag aan tegen Venus Williams.
Beide dames zijn nog hardstikkene fit.
[ afbeelding ]
Hup Jelena vast
Je hebt natuurlijk niet gelezen dat bij een ATP toernooi ook de gehele top 6 bij de mannen had opgegeven ongeveer?:P cq eruit was geslagen door wat mindere goden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:50 schreef Norrage het volgende:
Vrouwentennis, haha...en fitheid. Bizar. Vind je het raar dat ze allemaal niet fit zijn...ze spelen gewoon veel en veels te veel. de Williams zusjes pakken het veel slimmer aan!
Een paar games ja, maar die houdt het geen 2 sets op zo'n niveau vol dat ze het Serena moeilijk kan maken. Tegen een mentaal wrak had het gekund, niet tegen SW.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef kevin_ het volgende:
Wozniacki heeft zometeen zeker wel een kans, zo kreupel is ze niet.
ze begint goed !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:34 schreef kevin_ het volgende:
Wozniacki heeft zometeen zeker wel een kans, zo kreupel is ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |