AD.nlquote:Feyenoorder Andwélé Slory wekte zaterdagavond in de eerste helft van het thuisduel met VVV-Venlo (1-0) flink wat irritatie bij trainer Mario Been. De snelle aanvaller keerde na de rust dan ook niet terug op het veld.
,,Ik was even klaar met zijn gedrag'', mopperde Been na afloop. ,,Hij werd in de eerste helft op een positieve manier gecoacht door het team, maar wilde niet luisteren. Dan kom je maar lekker op het bankie ziten.''
Been: ,,Het gaat hier niet om ego's, het gaat om de ploeg en om de club. Het wordt tijd dat deze heertjes eens in de spiegel kijken.'' Been zei desgevraagd dat hij geen boete zal uitdelen aan de weerbarstige Slory. ,,Het lijkt mij al erg genoeg om voor een volle Kuip na 45 minuten gewisseld te worden.''
Been kan Slory in de komende wedstrijden tegen FC Den Bosch (dinsdag), Ajax (1 november) en AZ (8 november) ook goed gebruiken. Tomasson en Cissé zijn geschorst, De Guzman en Fernandez geblesseerd. Van Bronckhorst en Leerdam klaagden na afloop van het duel met VVV over flinke pijn in hun lies.
,,Het is even pappen en nathouden'', erkende Been. ,,Maar het komt goed met Feyenoord, hoor. Het glijdt echt niet tussen mijn vingers weg.''
Gelukkig voor hem zijn er op dit moment geen alternatieven voor de rechtsbuiten-positie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:
Slory gooit mooi z'n eigen ruiten in met dit gedrag, als hij iemand dankbaar moet zijn is het Been.
Wijnaldum is er toch en evt Biseswar en wie weet gaat Been dan wel 4-4-2 spelen ivm missen echte rechtsbuiten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem zijn er op dit moment geen alternatieven voor de rechtsbuiten-positie.
Denk niet dat Been zich daar iets van aantrekt als Slory hier niets van leert, die verzint wel wat creatiefs. Overigens kan Biseswar daar nog spelen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem zijn er op dit moment geen alternatieven voor de rechtsbuiten-positie.
Wijnaldum is op dit moment nodig als aanvallende middenvelder en Biseswar is de komende wedstrijd nodig op links, 4-4-2 spelen lijkt me dan een betere optie, heb nooit begrepen waarom je Slory een vaste basisplaats zou geven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wijnaldum is er toch en evt Biseswar en wie weet gaat Been dan wel 4-4-2 spelen ivm missen echte rechtsbuiten.
ik heb minimaal 2 uittrappen gezien van hem, waar geen VVV-speler hem lastig viel, die zo over de zijlijn gingen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:56 schreef PabloLopez het volgende:
van dijk was wel aardig
Biseswar is een rechtspoot zet die gewoon op rechts dan rendeert hij beter. En hou Slory voor links of op de reservebank. Komende zondag gewoon met twee spitsen spelen . Met Makaay en een ander.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnaldum is op dit moment nodig als aanvallende middenvelder en Biseswar is de komende wedstrijd nodig op links, 4-4-2 spelen lijkt me dan een betere optie, heb nooit begrepen waarom je Slory een vaste basisplaats zou geven.
Was z'n eigen wedstrijd aan het spelen en negeerde z'n medespelers, ondanks dat deze hem probeerden te corrigeren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef AryaMehr het volgende:
Wat gebeurde er gister precies met Slory?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef yozd het volgende:
Ik hoorde gister een paar keer een paar gasten een of ander liedje blèren met daarin alleen maar tetetetetetete tetetetetetete. Lekker wazig geformuleerd, maar ok. Vorige wedstrijd hoorde ik dat ook al. Volgens mij is t gebaseerd op een hardstyle nummer ofzo.
Weet iemand op welk nummer?
Jammer, zag hem graag enorm floppen en in de 3e divisie eindigen daar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:00 schreef Happel het volgende:
Jeffrey Bruma heeft trouwens zijn eerste minuten gemaakt voor Chelsea. Op zijn 17de. Die moet dus echt goed zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef yozd het volgende:
Ik hoorde gister een paar keer een paar gasten een of ander liedje blèren met daarin alleen maar tetetetetetete tetetetetetete. Lekker wazig geformuleerd, maar ok. Vorige wedstrijd hoorde ik dat ook al. Volgens mij is t gebaseerd op een hardstyle nummer ofzo.
Weet iemand op welk nummer?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer, zag hem graag enorm floppen en in de 3e divisie eindigen daar.
Een idee of je ergens de samenvatting van die wedstrijd kunt bekijken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:00 schreef Happel het volgende:
Jeffrey Bruma heeft trouwens zijn eerste minuten gemaakt voor Chelsea. Op zijn 17de. Die moet dus echt goed zijn.
jemig wat een flauw ventje ben jij zegquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer, zag hem graag enorm floppen en in de 3e divisie eindigen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |