Kuddedier, klapvee, etcquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef quatara het volgende:
Wat een gezanik, als mensen willen klappen dat doen ze dat lekker. Ik vind het eigenlijk wel leuk, in Turkije doen ze dat ook altijd en ik klap altijd kei hard mee.... het geeftt een gevoel saamhorigheid (L)
Wat is dat nu weer voor een achterlijke vergelijking?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:47 schreef padlarf het volgende:
TS klapt niet in het theater / bij een concert
DIe mensen doen toch ook gewoon waar ze voor betaald krijgen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een achterlijke vergelijking?
Zij zijn uniek. De bands waar ik heen ga in ieder geval. Piloten heb je zoveel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
DIe mensen doen toch ook gewoon waar ze voor betaald krijgen?
Dus je argumentatie in je OP is niet afdoende?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zij zijn uniek. De bands waar ik heen ga in ieder geval. Piloten heb je zoveel.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had een keer dat ze gingen juichen en klappen na de uitleg van de stewardess vóór het opstijgen. En uiteraard na het landen gingen die lui helemaal uit hun dak.
Last van utopieën?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef Flammie het volgende:
Nou ik vloog eens een keer met het vliegtuig naar Azie maar het probleem was... de piloot was onwel gewordenDus ik twijfelde geen moment om het roer over te nemen.... De vluchtleiding gaf me de gegevens door en met een goed gevoel heb ik de kist naar de grond gebracht... niemand was gewond geraakt gelukkig...
Iedereen was aan het klappen omdat het toch goed afgelopen was. Uiteraard ook een lintje gescoord op de plaatselijke vluchthaven
Omdat die kunnen vliegenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef Spanky78 het volgende:
Ik klap niet voor de buschauffeur, ik klap ook niet voor de taxichauffeur en ook niet voor de conducteur en machinist in de trein. Waarom dan we klappen voor een piloot?
Kan ik zien ja.quote:
Jawel, 1 consult a 45 minuten kost 250 euro. Maar dan heb je wel kwaliteit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |