quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dan mag het
hoe doe je dat eigenlijk?
Oja, ik was even vergeten dat ik naar Alanya ben geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:48 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Alleen tokkies op weg naar benidorm of alanya klappen.
Jij snapt hemquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet klappen met een sarcastische ondertoon.
waaromquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat ik naar Alanya ben geweest.
Ik doe dat nochtans hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:19 schreef Smart_ass het volgende:
Zoiets debiels vind ik dat. We leven hier niet meer in de jaren '60 ofzo, dat vliegen iets speciaals is.
Als een fietsenmaker mijn band plakt ga ik toch ook niet klappen? Of als een vuilnisman de kliko leegmaakt? Een piloot doet ook maar gewoon z'n werk hoor.
Klacht: mensen die klappen wanneer het vliegtuig geland is.
Want vluchten van meer dan 8 uur zijn zoveel moeilijker voor een pilootquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:21 schreef Nass het volgende:
Als wij vliegen, dan vliegen wij ook ver en niet naar een of andere Europese land.
En na een vlucht van +8 uur is het toch wel even netjes om te klappen:)
Ik werk vaak zat 8 uur per dag of meer, zonder automatische piloot en mooi dat er niet geklapt wordt!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:21 schreef Nass het volgende:
Als wij vliegen, dan vliegen wij ook ver en niet naar een of andere Europese land.
8 uurtjes vliegen is veel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want vluchten van meer dan 8 uur zijn zoveel moeilijker voor een piloot? Die kijken gewoon even een extra filmpje, hoor.
Of ze zitten aan de stewardessenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want vluchten van meer dan 8 uur zijn zoveel moeilijker voor een piloot? Die kijken gewoon even een extra filmpje, hoor.
Waarom? Die piloot doet gewoon z'n werk hoor. Of het nou 1 uur of 9 uur vliegen is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:21 schreef Nass het volgende:
Alsof dat in één keer gevlogen wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:33 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
8 uurtjes vliegen is veel?![]()
23 uur vliegen richting down under.
Welk deel van het-is-hun-werk-en-daar-worden-ze-RIJKELIJK-voor-betaald snap je niet? Bijna iedere werkende Nederlander maakt dagen van 8 uur en er klapt niemand. Ga je ook klappen als de buschauffeur je weer eens op je halte afzet? Of alleen aan het einde van dag als hij er 8 uur op heeft zitten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:21 schreef Nass het volgende:
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:49 schreef tslh het volgende:
[..]
Ga je ook klappen als de buschauffeur je weer eens op je halte afzet? Of alleen aan het einde van dag als hij er 8 uur op heeft zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |