Dit moet je toch echt eens even uitleggen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:08 schreef Cacciatore het volgende:
dus dat was ook wel aan.
die zijn altijd aan
is ze gewoon kk aan
Ze is aan
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit moet je toch echt eens even uitleggen.
Ik ben niet mattiequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
aan is lekker ken je dat niet mattie???
die sjit is aan als kaarsjes op je verjaardagstaart, jeweetquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit moet je toch echt eens even uitleggen.
mattie stop gewoon met die haat is ALLANG bewezen dat ik zowiezo GEEN kloon benquote:
En daarom typ je zo overdreven in straattaal (quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie stop gewoon met die haat is ALLANG bewezen dat ik zowiezo GEEN kloon ben
ja net als ieder1 op fokquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daarom typ je zo overdreven in straattaal ().
Jawel, jij bent wel een kloon. De wijze waarop jij schrijft kan gewoon niet echt zijn. En anders is dit echt het failliet van ons onderwijssysteem. Althans, je geeft zelf aan dat je studiefinanciering krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie stop gewoon met die haat is ALLANG bewezen dat ik zowiezo GEEN kloon ben
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:20 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Jawel, jij bent wel een kloon. De wijze waarop jij schrijft kan gewoon niet echt zijn. En anders is dit echt het failliet van ons onderwijssysteem. Althans, je geeft zelf aan dat je studiefinanciering krijgt.
Teveel geld om te besteden aan het opleiden van een toekomstig vuilnisman, dan wel ander arbeidersbaantje.
Tjezus, wat ben jij voor een loser gastquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:08 schreef Cacciatore het volgende:
Aight zit zo matties gisteren lekker na de stad gaan stufi was weer op de bank gezet dus ik was eindelijk weer richboii.
Wij dus na de stad om kleertjes enzo te kopen he ma we moesten met de busje gaan dus dat was ook wel aan.
Kleertjes gekocht (mooie diesel broek en shirt bij H&M die zijn altijd aan)wij na station he stappen in de busje zie ik zo achterin een wallet liggen ik pakken met faka 90 euro bankpasje buskaart biebleenkaart.
Kijk zo op de kaartje is ze gewoon kk aan echt mooie chick dus wij na huis op hyves zoeken ma was niet te vinden dus fucked up na de police brengen dus.
Ik na de bureau van hun zijn ze geslotenMa ik kon wel met hun praten door zon telecom ding naast de muur ik dat doen hoor ik zon kraakstem die mij vertelt dat ik ma ff 0900kkduur moet bellen DACHT HET NIET GIERIGE KUT POLITIE BETER NEEM JE DIE WALLET EN DOE JE JE FUCKING WERK MATTIE!!!
klacht: eerlijkheid word beloond met duur 0900 nummer door police
antiklacht: Ze is aan en op de achterkant vd maandkaart staat adres
Peace out nigger.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:25 schreef Cacciatore het volgende:
weet je wat sluit deze topic ma ik ga douchen en stop met fok!!! LATER HATERS succes met je beeldscherm leven kk nerds
quote:
correctiequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een dode metroseksuele man in een leren corset!
Dude dat is 2pacquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een metroseksuele man in een leren corset!
Ik heb liever een sixpack bierquote:
Hij ziet er toch nog vrij levend uit hoor?quote:
Jij gelooft serieus dat 2Pac dood is?quote:
Verkeerde woordkeuze aangezien hij het Westside-teken uitbeeld.quote:
quote:
Je spreekt een beetje wartaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:08 schreef Cacciatore het volgende:
Aight zit zo matties gisteren lekker na de stad gaan stufi was weer op de bank gezet dus ik was eindelijk weer richboii.
Wij dus na de stad om kleertjes enzo te kopen he ma we moesten met de busje gaan dus dat was ook wel aan.
Kleertjes gekocht (mooie diesel broek en shirt bij H&M die zijn altijd aan)wij na station he stappen in de busje zie ik zo achterin een wallet liggen ik pakken met faka 90 euro bankpasje buskaart biebleenkaart.
Kijk zo op de kaartje is ze gewoon kk aan echt mooie chick dus wij na huis op hyves zoeken ma was niet te vinden dus fucked up na de police brengen dus.
Ik na de bureau van hun zijn ze geslotenMa ik kon wel met hun praten door zon telecom ding naast de muur ik dat doen hoor ik zon kraakstem die mij vertelt dat ik ma ff 0900kkduur moet bellen DACHT HET NIET GIERIGE KUT POLITIE BETER NEEM JE DIE WALLET EN DOE JE JE FUCKING WERK MATTIE!!!
klacht: eerlijkheid word beloond met duur 0900 nummer door police
antiklacht: Ze is aan en op de achterkant vd maandkaart staat adres
Nee ik breng em vandaag gewoon langs ik weet zelf hoe verkkerd t is als je wallie kwijt bent....quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:35 schreef hugecooll het volgende:
Een serieuze reactie tussendoor: Je moet die portemonnee niet afgeven bij de politie, maar melden dat jij die portemonnee hebt gevonden...anders loop jij dat geld mooi mis als niemand er om komt
Ik ook aightt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:24 schreef nummer74 het volgende:
[quote]Op zondag 25 oktober 2009 10:08 schreef Cacciatore het volgende:
Aight zit zo matties
Hier ben ik gestopt met lezen, we zijn in Nederland hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |