quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef Scarface2004 het volgende:
*checkt FoBo*
wow...ik geef die kat geen ongelijk
die heeft ze toch alquote:
Sterf.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef Scarface2004 het volgende:
*checkt FoBo*
Ze is lesbo.quote:
nou iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef Scarface2004 het volgende:
*checkt FoBo*
ik voel me gevlijd hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef Scarface2004 het volgende:
*checkt FoBo*
Waar je je oma met een geweer hebt neergezet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:59 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
ik voel me gevlijd hoor
wat is FoBo?
Je fotoboek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:59 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
ik voel me gevlijd hoor
wat is FoBo?
FOtoBoekquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:59 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
ik voel me gevlijd hoor
wat is FoBo?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb mijn kat vrij jong laten castreren en nu dikke 4 jaar later is hij nog steeds geilig. Hij pakt het liefste een kussen of wollige deken of een knuffelbeest, begint met met stapjes maken en eindigt met heftige rijbewegingen terwijl zijn rose puntje eruit hangt.
ja die kattenpiemeltjes zijn piepkleine wormpjesquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb mijn kat vrij jong laten castreren en nu dikke 4 jaar later is hij nog steeds geilig. Hij pakt het liefste een kussen of wollige deken of een knuffelbeest, begint met met stapjes maken en eindigt met heftige rijbewegingen terwijl zijn rose puntje eruit hangt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:02 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
ja die kattenpiemeltjes zijn piepkleine wormpjes
er schijnen ook weerhaakjes aan te zitten. Daarom gilt een poes als ze gedekt wordt en de kater trekt zich terug.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:02 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
ja die kattenpiemeltjes zijn piepkleine wormpjes
vind ik het toch knap hoe die een poes kunnen bevruchten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |