Nou hier niet hoor, hoe harder ik nee zeg hoe harder ze op t object afkruiptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:24 schreef Estrys het volgende:
Ik hoop gewoon tegen Seb te kunnen zeggen dat hij dat niet mag. Hij snapt dat nu ook al, als ik nee zeg dan kijkt hij me aan en doet het dat ook daadwerkelijk nietnu nog wel
Ruben begint zijn nacht in ons bed, aan mijn borst. Als ik nog naar beneden ga dan wil ik hem in zijn eigen bed hebben. Hij kan inmiddels zo maar van het bed rollen. Áls hij dan doorslaapt blijft hij in zijn eigen bed tot hij weer wakker wordt, dan nemik hem in mijn bed om te voeden, meestal val ik weer in slaap en hij ook, soms legt Mike hem terug maar meestal niet omdat we liever met kind in bed slapen dan niet slapen omdat hij niet in zijn eigen bed wil. Ik heb nu maar geopperd dat we gaan zoeken naar een bedjevoor naast mijn bed.Dat Ruben bij ons wil slapen is niet zo'n probleem maar dat we lichter slapen omdat hij in ons bed ligt wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Linda2205 het volgende:
Waar slaapt Ruben dan Jelief? Bij jullie in bed of zet je door met zn eigen bedje? En hoe was dat bij Emma? Vraag me namelijk al een tijdje af of zoiets aan de ouders ligt of aan het kind..
niks tegen jou hoor, Lotte slaapt ook nog steeds in ons bed
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:38 schreef Stiemie het volgende:
Wij hadden hier gewoon elk jaar een kerstboom. Er zijn in huis gewoon dingen waar Linde af moet blijven en de kerstboom hoorde daar ook bij . Voor de zekerheid (en ook ivm de katten) hebben we wel onbreekbare versiering voor in de boom en we zorgen dat ie heel goed vaststaat en dus niet snel om kan vallen, dat scheelde wel.
Was wel erg lief: afgelopen kerst zag ik Linde maar bezig bij die boom. Dus ik kijken wat ze aan het doen was. was ze er te dicht langsgelopen en lagen er naalden op de grond. Die wilde ze terug in de boom hangen, maar dat lukte maar niet![]()
Bij Emma, toen 14 maanden, ik denk dat we het dit jaar ook zo doen, dan maar even geen box.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:16 schreef bodpa09 het volgende:
Bijdeweg: ik heb in het dreumestopic gevraagd hoe dreumesouders het deden met de kerstboom. Ik voorzie
dat onze klimaap zich meteen op de ballen en lampjes stort en samen met boom om lazert. Zo'n bak met water is vast ook erg aantrekkelijk. Nav de reacties daar maar besloten om een klein boompje op de grote tafel te zetten.
Dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, hoe harder ik nee zeg hoe harder ze op t object afkruipt
Oeh, da's ook een goede truc, Jelief!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:47 schreef Jelief het volgende:
[..]
Bij Emma, toen 14 maanden, ik denk dat we het dit jaar ook zo doen, dan maar even geen box.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Linda2205 het volgende:
Waar slaapt Ruben dan Jelief? Bij jullie in bed of zet je door met zn eigen bedje? En hoe was dat bij Emma? Vraag me namelijk al een tijdje af of zoiets aan de ouders ligt of aan het kind..
niks tegen jou hoor, Lotte slaapt ook nog steeds in ons bed
Het is niet zozeer dat ouders iets verkeerd doen. Dat Ruben beter bij ons slaapt dan in zijn eigen bed, komt omdat we hem bij ons laten slapen. Niets mis mee imo. Maar dat hij steeds weer wakker wordt als hij net in zijn eigen bedje ligt terwijl hij echt diep in slaap leek dat snap ik niet, en dat lijkt mij ook niet iets wat door ons gedrag komt aangezien hij later op de avond/nacht wél in zijn eigen bed blijft slapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]wat zouden de ouders dan verkeerd doen volgens jou?
Niet laten huilen? Borstvoedingskindjes hebben sowieso meer oeite met doorslapen en dan FV kindjes, dit omdat bv nu eenmaal minder 'vult' / licht verteerbaar is.
Als je kijkt op het dragen en voedenforum (langvoedsters) dan slapen de kindjes daar amper door, het is meer eenuitzondering dat ze wel doorslapen)
Dat dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:38 schreef Stiemie het volgende:
Wij hadden hier gewoon elk jaar een kerstboom. Er zijn in huis gewoon dingen waar Linde af moet blijven en de kerstboom hoorde daar ook bij . Voor de zekerheid hebben we wel onbreekbare versiering voor in de boom en we zorgen dat ie heel goed vaststaat en dus niet snel om kan vallen, dat scheelde wel.
ik snap jou welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:29 schreef Jelief het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ouders iets verkeerd doen. Dat Ruben beter bij ons slaapt dan in zijn eigen bed, komt omdat we hem bij ons laten slapen. Niets mis mee imo. Maar dat hij steeds weer wakker wordt als hij net in zijn eigen bedje ligt terwijl hij echt diep in slaap leek dat snap ik niet, en dat lijkt mij ook niet iets wat door ons gedrag komt aangezien hij later op de avond/nacht wél in zijn eigen bed blijft slapen.
helder idee, misschien moet ik hem aan het begin van de avond maar gewoon beneden laten slapen, zo kunnen we hem in de gaten houden én nog iets anders doen dan alleen tv kijken in bed. Nu alleen nog een plekje verzinnen, de bank is niet zo handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |