Volgens mij mag ik hier geen antwoord op geven volgens de policyquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef bijderechter het volgende:
En ook belangrijk, hoe zit het met de menustructuur en ondertitelings/audio opties van zo'n HD film? Is dat allemaal 'normaal' te selecteren?
Bij hoeveel downloadbare films zit er ook een menustructuur en ondertitelings/audio opties?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef bijderechter het volgende:
En ook belangrijk, hoe zit het met de menustructuur en ondertitelings/audio opties van zo'n HD film? Is dat allemaal 'normaal' te selecteren?
Hoe groot denk je dat een BR film kan zijn? Als je écht een 1 op 1 kopie wil hebben, heb je in sommige gevallen wel 40GB nodigquote:
Ik download alleen maar DVD's, geen Divx en andere 'rotzooi'quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Bij hoeveel downloadbare films zit er ook een menustructuur en ondertitelings/audio opties?
Nee, ben ik niet zeker van, maar ga er wel van uit eigenlijk.quote:Ben je zeker dat je nieuwe home cinema die wel kan samenvoegen?
Bestaat een 40GB stickie wel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat een BR film kan zijn? Als je écht een 1 op 1 kopie wil hebben, heb je in sommige gevallen wel 40GB nodig
16,32,64,128 en 256GBquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:46 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Whehe, de grootste die ik kan vinden op Tweakers is 256GB twv 673 euro
Ga je dan alles wat je hebt binnengehaald dan virtueel mounten zodat het lijkt alsof je een DVD hebt insteken? Ik vrees dat dit niet zomaar gaat werken op een USB-stick in je home-cinema.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:43 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik download alleen maar DVD's, geen Divx en andere 'rotzooi'
En dan zit er vaak een menu bij en soms verschillende audio/ondertitelings opties.
[..]
Ja die gaat dat alles zeker aankunnen.quote:Nee, ben ik niet zeker van, maar ga er wel van uit eigenlijk.
Het is deze: http://www.pixmania.nl/nl(...)ome-cinema-hts3.html
Nou ja niet alles. Het merendeel stream ik, maar met HD/BR materiaal is mijn netwerksnelheid niet hoog genoeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:49 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ga je dan alles wat je hebt binnengehaald dan virtueel mounten zodat het lijkt alsof je een DVD hebt insteken? Ik vrees dat dit niet zomaar gaat werken op een USB-stick in je home -cinema.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:51 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Nou ja niet alles. Het merendeel stream ik, maar met HD/BR materiaal is mijn netwerksnelheid niet hoog genoeg.
En dat wil ik dan via USB proberen te laten draaien.
Wie zegt dat ik naar het setje streamquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:56 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe je BR wil gaan streamen naar een setje van 190 euro
Dat was de bedoeling ook niet. Ik geloof nooit dat wanneer je de volledige content van een DVD/BR op een usb-stick flikkert en in je setje plugt je ook maar een beeld te zien gaat krijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend aub, als ik die set van 190 goed vind, is dat toch prima? Ik heb nu een set van 100,- euro, die doe ik alleen maar weg omdat er geen optische ingang op zit
Klopt, maar mijn kopieën niet, want ik heb geen BR brander.quote:[b]Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:[/b
IIk snap niet echt het punt, je kan je br toch gewoon vanaf je PS3 afspelen?
Waarom zou je kopieën afspelen? Die dingen zijn bijna onsloopbaar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn kopieën niet, want ik heb geen BR brander.
Wat jij wil gaat niet werken. Je veronderstelt wel van alles en zegt dat je het je niet kunt voorstellen dat het niet zou werken, maar dat is alleen maar een gevolg van een gebrek aan technisch inzicht. Mijn advies: download een handleiding van het apparaat dat je op het oog hebt en ga de specificaties eens grondig bestuderen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:51 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Nou ja niet alles. Het merendeel stream ik, maar met HD/BR materiaal is mijn netwerksnelheid niet hoog genoeg.
En dat wil ik dan via USB proberen te laten draaien.
Maar heb idd. nog wel een 4 GB stickie liggen, probeer ik wel een trailer binnen te halen en het op die manier te testen
En dat het niet zou werken, de handleiding geeft aan dat die USB aansluiting er op zit om foto's en video te kunnen bekijken vanaf USB stick. Alleen hoop ik niet dat ze dan alleen DIVX etc. bedoelen, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Upscalen zou ook werken vanaf de USB stick.
OK. Als je even een linkje kunt geven naar een PDF van de handleiding van het ding dat je op het oog hebt, dan graag. Dan wil ik er zelf wel even naar kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:48 schreef bijderechter het volgende:
Dat ik een gebrek aan technisch inzicht is duidelijk en vind ik ook helemaal niet erg, daarom vraag ik het hier. Volgens mij veronderstel ik niet zo heel veel en dan nog, ik zal toch moeten aangeven wat ik verwacht en dan moet ik van veronderstellingen uitgaan.
In de handleiding staat, zoals ik al zei, dat vanaf USB stick Divx en WMA gekeken kan worden (onder andere). Ik vraag nu dus of een HD film ook zou gaan en als dat niet gaat waarom dan niet.
Ik begrijp niet precies wat je hier bedoel. DVD Video is namelijk geen HD. Je kunt wel (gecomprimeerde) HD bestanden op een DVD schijf zetten in AVCHD formaat, wat de PS3 dan kan afspelen inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:44 schreef bijderechter het volgende:
Streamen gaat in principe prima, alleen voor HD en BR films dat kan mijn netwerk niet aan. Ik stream dan naar mijn PS3, wat bij DVD5 en DVD9 prima gaat.
Uit de manual word ik niet echt veel wijzer, behalve dat alleen USB sticks met een FAT12, FAT16, of FAT32 bestandssysteem worden ondersteund, waardoor de bestandsgrootte van een DivX bestand niet groter dan 4 GB kan zijn. Ook worden geen sticks (of andere externe opslagmedia) met een capaciteit groter dan 160 GB ondersteund.quote:Afijn, hier de manual, wellicht kun jij er wat uit concluderen
http://www.p4c.philips.co(...)s3376_12_dfu_nld.pdf
Ook prima, het is jouw keuze. Maar je vond het kennelijk toch wel weer belangrijk genoeg om er een topic over te openen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:28 schreef bijderechter het volgende:
Ik heb het ding echt niet gekocht om HD op af te spelen. Alles wat ik wil afspelen stream ik via de PS3 en de PS3 sluit ik aan op de HC set.
Zou ik via USB HD kunnen afspelen op het apparaat was dat mooi meegenomen. Dat gaat kennelijk niet, jammer dan. Dan moet ik mijn PC en netwerk gewoon wat upgraden om dat ook goed te kunnen streamen.
Tja, je vergist je. Een beetje moderne en serieuze cinema set met dito versterker heeft een HDMI pass through met meerdere HDMI ingangen en één HDMI uitgang, zodat je dus - bijvoorbeeld - een DVD speler met upscaling of een Blu-ray speler én tevens een mediaplayer beiden via HDMI kunt aansluiten. De cinema set vist dan de audio uit de HDMI kabel en verwerkt deze verder, terwijl het beeld ongewijzigd, ook weer via HDMI, wordt doorgelust naar de TV.quote:Ik heb de HC set dus puur voor het geluid. En nee, veel zullen de set afkraken omwille van de prijs en/of merk, maar voor mij is het prima. Ik heb nu een Samsung HTZ-110 en die vind ik al prima ware het niet dat ik mijn PS3 er alleen op aan kan sluiten via een stereokabel. Ik vind beeld veel belangrijker dan geluid, maar wil toch wel minimaal 5.1 geluid en dan nog liever DTS 5.1
En een mediaspeler moet ik volgens mij prima kunnen aansluiten, die dingen zijn vaak ook via component aan te sluiten of USB en/of optische kabelDus die HDMI ingang mis ik volgens mij niet zo... maar misschien vergis ik me
En hoe wou je die PS3 aansluiten? Dan heb je toch een hdmi aansluiting nodig die die Philips niet heeft.. Direct op je TV kan, maar dan heb je die hele set alleen voor het geluid?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:28 schreef bijderechter het volgende:
Ik heb het ding echt niet gekocht om HD op af te spelen. Alles wat ik wil afspelen stream ik via de PS3 en de PS3 sluit ik aan op de HC set.
Zou ik via USB HD kunnen afspelen op het apparaat was dat mooi meegenomen. Dat gaat kennelijk niet, jammer dan. Dan moet ik mijn PC en netwerk gewoon wat upgraden om dat ook goed te kunnen streamen.
Ik heb de HC set dus puur voor het geluid. En nee, veel zullen de set afkraken omwille van de prijs en/of merk, maar voor mij is het prima. Ik heb nu een Samsung HTZ-110 en die vind ik al prima ware het niet dat ik mijn PS3 er alleen op aan kan sluiten via een stereokabel. Ik vind beeld veel belangrijker dan geluid, maar wil toch wel minimaal 5.1 geluid en dan nog liever DTS 5.1
En een mediaspeler moet ik volgens mij prima kunnen aansluiten, die dingen zijn vaak ook via component aan te sluiten of USB en/of optische kabelDus die HDMI ingang mis ik volgens mij niet zo... maar misschien vergis ik me
Wat is dat voor netwerkquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:51 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het merendeel stream ik, maar met HD/BR materiaal is mijn netwerksnelheid niet hoog genoeg.
klopt om te weten te komen of er een simpele oplossing is/wasquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ook prima, het is jouw keuze. Maar je vond het kennelijk toch wel weer belangrijk genoeg om er een topic over te openen.
[..]
Dat maakt me allemaal niet veel uit. Mijn PS3 is op de TV aangesloten. Het geluid van de PS3 gaat via de HC-set en dan ben ik helemaal tevreden.quote:Tja, je vergist je. Een beetje moderne en serieuze cinema set met dito versterker heeft een HDMI pass through met meerdere HDMI ingangen en één HDMI uitgang, zodat je dus - bijvoorbeeld - een DVD speler met upscaling of een Blu-ray speler én tevens een mediaplayer beiden via HDMI kunt aansluiten. De cinema set vist dan de audio uit de HDMI kabel en verwerkt deze verder, terwijl het beeld ongewijzigd, ook weer via HDMI, wordt doorgelust naar de TV.
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:03 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
En hoe wou je die PS3 aansluiten? Dan heb je toch een hdmi aansluiting nodig die die Philips niet heeft.. Direct op je TV kan, maar dan heb je die hele set alleen voor het geluid?
Jammer van die component, das wel vreemd/onhandig, maar goed, daar hebben we dus HDMI voor. De PS3 gaat inderdaad naar de TV, das prima toch?quote:En component? Ook dat heeft dat Philips ding niet... Dus geef nu eens goed aan wat je van plan bent, want uit alles wat ik opmaak is dat philips ding gewoon zinloos voor jouw. Je wilt m eigenlijk als veredelde 5.1 versterker gebruiken. Waarom haal je dan niet gewoon een logitech Z5500 setje?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |