Volgens mij mag ik hier geen antwoord op geven volgens de policyquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef bijderechter het volgende:
En ook belangrijk, hoe zit het met de menustructuur en ondertitelings/audio opties van zo'n HD film? Is dat allemaal 'normaal' te selecteren?
Bij hoeveel downloadbare films zit er ook een menustructuur en ondertitelings/audio opties?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef bijderechter het volgende:
En ook belangrijk, hoe zit het met de menustructuur en ondertitelings/audio opties van zo'n HD film? Is dat allemaal 'normaal' te selecteren?
Hoe groot denk je dat een BR film kan zijn? Als je écht een 1 op 1 kopie wil hebben, heb je in sommige gevallen wel 40GB nodigquote:
Ik download alleen maar DVD's, geen Divx en andere 'rotzooi'quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Bij hoeveel downloadbare films zit er ook een menustructuur en ondertitelings/audio opties?
Nee, ben ik niet zeker van, maar ga er wel van uit eigenlijk.quote:Ben je zeker dat je nieuwe home cinema die wel kan samenvoegen?
Bestaat een 40GB stickie wel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Hoe groot denk je dat een BR film kan zijn? Als je écht een 1 op 1 kopie wil hebben, heb je in sommige gevallen wel 40GB nodig
16,32,64,128 en 256GBquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:46 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Whehe, de grootste die ik kan vinden op Tweakers is 256GB twv 673 euro
Ga je dan alles wat je hebt binnengehaald dan virtueel mounten zodat het lijkt alsof je een DVD hebt insteken? Ik vrees dat dit niet zomaar gaat werken op een USB-stick in je home-cinema.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:43 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik download alleen maar DVD's, geen Divx en andere 'rotzooi'
En dan zit er vaak een menu bij en soms verschillende audio/ondertitelings opties.
[..]
Ja die gaat dat alles zeker aankunnen.quote:Nee, ben ik niet zeker van, maar ga er wel van uit eigenlijk.
Het is deze: http://www.pixmania.nl/nl(...)ome-cinema-hts3.html
Nou ja niet alles. Het merendeel stream ik, maar met HD/BR materiaal is mijn netwerksnelheid niet hoog genoeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:49 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ga je dan alles wat je hebt binnengehaald dan virtueel mounten zodat het lijkt alsof je een DVD hebt insteken? Ik vrees dat dit niet zomaar gaat werken op een USB-stick in je home -cinema.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:51 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Nou ja niet alles. Het merendeel stream ik, maar met HD/BR materiaal is mijn netwerksnelheid niet hoog genoeg.
En dat wil ik dan via USB proberen te laten draaien.
Wie zegt dat ik naar het setje streamquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:56 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe je BR wil gaan streamen naar een setje van 190 euro
Dat was de bedoeling ook niet. Ik geloof nooit dat wanneer je de volledige content van een DVD/BR op een usb-stick flikkert en in je setje plugt je ook maar een beeld te zien gaat krijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend aub, als ik die set van 190 goed vind, is dat toch prima? Ik heb nu een set van 100,- euro, die doe ik alleen maar weg omdat er geen optische ingang op zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |