abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74038161
Dat ze klein is is toch juist lief? En wat kan het jou nou schelen wat ze van haar voortanden vinden? Als jij in eerste instantie niets tegen haar voortanden had, waarom zou je daar nu ineens een punt van maken. En hoe zien die vrienden van je eruit? Zeker allemaal seksgoden van 1.90, gespierd, mooie huid, prachtig haar, een recht gebit en een fallus van minimaal 20 cm?

Duuuuh... zoek leukere vrienden. Eventueel met grotere voortanden....
pi_74040032
Dat zijn geen vrienden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:39:24 #23
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74041823
Paar correcties dan lul vaak met hele ruime schattingen :p
ben 18 en ken me vrienden nu ongeveer 10 jaar heb ook het havo met ze gedaan. Dat zijn mijn vrienden... (als ik alles lees nu mss geen vrienden dan ) en dat van die voortanden is gewoon iets hoor laatste paar reacties leggen daar veel nadruk op vind ik gaat gewoon om gehele uitstraling. die ze niks vinden. Kort haar en donker. Dat vinden ze ook niet echt iets. Denk dat ik ze gewoon maar laat lullen.

Verder..... me vrienden zijn zeker niet seksgoden. Absoluut geen gangster met hun broek op hun knieën en rap/hiphop gedoe. Maar gewoon spontane mensen. Doe maar normaal doe je gek genoeg is onze mentaliteit.

En wat ze over haar vertellen is hun mening hoor. Heb naar hun mening gevraagd . Die avond. Dus ze hebben me niet overvalle met Deze kritiek . Maar zit er wel mee met die opmerkingen
pi_74041908
ik ben toch wel benieuwd hoe een donkere snowboarder/ surfer met kort haar eruit ziet
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:42:38 #25
229533 Rinieus
pi_74041916
Owja ben mijn topic volgen op iPhone en reageer er ook mee. Ti's voorbest onverzichtelijk of ik overal reageer en spelling fouten eruit halen lukt mij totaal niet. Excuus hier voor!! iPhone-amateur ben ik en ben duslexties. Sorry hiervoor. Wel super van iedereen die wil regaeren.! Heb er veel aan en ga er zeker gebruik van maken.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:43:57 #26
229533 Rinieus
pi_74041965
Donkerhaar en klein gewoon blanke huidskleur
pi_74043618
Je vrienden zijn vast Fokkers. Ze hebben iets tegen kort haar.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74043694
Doe wat aan je eigen onzekerheid. Dáár zit volgens mij het probleem. Je hebt totáál geen eigen mening en laat je alles voorkauwen. Dát moet je veranderen en je zg. "vrienden" waarwel zeggen!
pi_74044425
Sukkel! Als je dat meisje leuk had gevonden had het je geen reet geïnteresseerd wat je maten zeggen. Al had ze een okselkut of een siamees oor. Laten gaan en lekker gaan schommelen in de speeltuin; dit wordt hem niet.
pi_74048401
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:36 schreef Rinieus het volgende:

Vraag : ben ik beïnvloedbaar ? En als je toch je mening geeft : is hier een MAKKELIJKE oplossing voor ?(ben lui)
Dude, dump haar gewoon, over 18 jaar kom je vast wel weer opnieuw een leuke meid tegen

En in de tussentijd neem je gewoon een paar LOI-cursussen Nederlands.
Quinn Dexter
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:33:57 #31
229533 Rinieus
pi_74048488
Oké Oké het is duidelijk, moet meer voor mezelf gaan. Herken mij wel in die rol veel naar andere luisteren.... Ga het zeker doen. Tis niet zo zeer dat ik meeloop. Ben eigenwijs genoeg . (a) maar dat ik met iedereen om wil gaan. Naare eigenschap. Maar dit is OT.
pi_74049354
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:53 schreef Swatfire het volgende:
Mensen zijn vaak beinvloedbaar. Schijnt dat 1/3 relaties kapot gaan omdat familie/vrienden de relatie niet "goed" keuren en negatief beinvloeden. Je bent dus niet alleen.
Hier zou ik graag, mits beschikbaar, een bron voor willen zien.
pi_74049978
Heeft één van die vrienden trouwens zelf een vriendin? ZIjn ze misschien gewoon jaloers?
pi_74050021
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hier zou ik graag, mits beschikbaar, een bron voor willen zien.
Ik denk dat dat soort dingen niet te controleren zijn. Je kan niet altijd aangeven waarom de relatie precies uitging. De omgeving is natuurlijk wel vaak een factor, maar of het ook de doorslaggevende factor is. lijkt mij moeilijk te zeggen in de meeste gevallen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:53:03 #35
229533 Rinieus
pi_74050641
Van de 9e man hebben er 2 maar vrindin. Maa kan me niet voorstellen dat ze jaloers zijn. Maar je weet nooit.

Weet ook niet of ik tot die 1/3 behoor. (dat het door hun, advies/ mening/ gelul komt, dat deze relatie kapot gaat) maar uiteindelijk zou ik wel voor hun kiezn denk ik. 10 jaar vriendschap of een vrindin die ik nu nog niet eens een maand ken. Wil die 10 jaar niet op spel zetten.

Andere kant denk niet dat ze me mu laten stikken. Alleen dnk ik dat het mu een keer gaat breken als ze het blijven melden wt voor 'fout' ik heb begaan.
pi_74051447
Waarom typt die gozer steeds mu?
pi_74051618
Als je haar echt leuk vindt, moet je je niet laten beïnvloeden. Daar krijg je spijt van.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:05:55 #38
229533 Rinieus
pi_74053404
Waarom mu ? Omdat de autocorrectie als ik snel typ me verandert in mee. (lange leven iPhone) Dus dan moet ik elke keer die fout verbeteren. En mee is een totaal ander woord en mu is nog wel te begrijpen. Maar ga het wel veranderen. Excuus aan iedereen zich eraan iriteert
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:22:00 #39
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_74054172
Negeer alsjeblieft je omgeving. Klein, voortanden, dude...
Oh, mocht ze niets zijn dan moet je er zelf tegenaan lopen, dat is de enige manier.
pi_74055703
Klein? Grote voortanden? Alsof ze zelf zo perfect zijn, die vrienden van jouw. Niks van je vrienden aantrekken... hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Misschien zijn ze wel gewoon jaloers op je met je mooie vriendinnetje.

Als jij haar geweldig vindt, gewoon er voor gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')