Volgens mij wilt hij de goederen 'langs de douane smokkelen'quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je de goederen zult moeten (laten) inklaren bij de douane. Invoerrechten, BTW, douanekosten, inklaringskosten..
Je mag niet zomaar buitenlandse goederen in het vrije handelsverkeer brengen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef Oksel het volgende:
Hetgeen waar ik bang voor ben is trouwens dat iets de grens niet overkomt.. maar dat kan voorkomen worden door de aantallen laag te houden..
Vraag me af hoe hij het dan wil doen met z'n inkoopfacturen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij de goederen 'langs de douane smokkelen'
[..]
Producent of tussenhandel? Als je het hebt over 30-40 stuks afnemen zal de producent waarschijnlijk niet zo geïnteresseerd zijn vrees ik?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:31 schreef Oksel het volgende:
Nee, nee. Maargoed, ik heb email gestuurd naar een producent.. eens kijken wat die antwoord!
Vraag je dan of het voor hem illegaal is, of voor jou?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Oksel het volgende:
Hm, al een antwoord zelfs. Op mijn vraag of het echt is, NEE (duh!), op mijn vraag of het illegaal is.. geen antwoord, dus nog een email gestuurd.
De producent. En geinteresseerd in wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Producent of tussenhandel? Als je het hebt over 30-40 stuks afnemen zal de producent waarschijnlijk niet zo geïnteresseerd zijn vrees ik?
voor 60 euroquote:
Geïnteresseerd in klanten die maar 30-40 stuks afnemen. Producenten (en daar bedoel ik dus de daadwerkelijke fabriekjes waar het spul gemaakt wordt mee) werken naar mijn ervaring met veel grotere volumes. Dus "kom nog maar eens terug als je een paar honderd / duizend wilt hebben" zeg maar.. Afhankelijk van het product natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
De producent. En geinteresseerd in wat?
Lynx = Axe = Unliverquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:46 schreef Oksel het volgende:
Het is een voorbeeld, van een succesvol gekopieerd LEGAAL product.
Dat is op dit moment even op een zijspoor gezet. Ik woon op dit moment al in Australie, maar ga over paar maandjes terug, om wat zaken af te ronden. Dit kost me minimaal een half jaar, in die tijd ga ik werken (ben al aan het solliciteren).. en dan zie ik wel hoelang ik het naar mijn zin hou in Nederland!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij gaat emigreren naar Australie, kijk maar:
Ik ga emigreren naar Australie. Deel I
Uhm.. het spul wat ik koop wordt niet bij deze producenten gemaakt, maar in China..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:47 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in klanten die maar 30-40 stuks afnemen. Producenten (en daar bedoel ik dus de daadwerkelijke fabriekjes waar het spul gemaakt wordt mee) werken naar mijn ervaring met veel grotere volumes. Dus "kom nog maar eens terug als je een paar honderd / duizend wilt hebben" zeg maar.. Afhankelijk van het product natuurlijk.
Okay, dat wist ik niet. Ik heb het spul ook maar gewoon in mijn douche staan.. dan de 'iPods' van de Aldi. Of die gare nep-Nike's / Puma's bij de goedkope Nederlandse schoenenwinkels. Offehm.. race-auto's, een Audi, een BMW, een Porsche, maar allemaal exact dezelfde kleuren en sponsoring. Genoeg voorbeelden..quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef sebaz het volgende:
[..]
Lynx = Axe = Unliver
Misschien beetje slecht voorbeeld?
Duh... Dus met wie praat je nu dan? Met die fabriek in China (de producent dus)? Of met een "mannetje" daar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Uhm.. het spul wat ik koop wordt niet bij deze producenten gemaakt, maar in China..
Met een producent van de originele natuurlijk! Duh!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Duh... Dus met wie praat je nu dan? Met die fabriek in China (de producent dus)? Of met een "mannetje" daar?
Punt. Kan er gelijk een goede risico analyse worden gedaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Laat gewoon weten waar het een namaak van is, je hebt zelf al vaak genoeg gezegd dat er meerdere barrières zijn voordat een consument het zelf kan kopen, dus zo'n probleem is het niet.
En die zijn dan geïnteresseerd in een afnemer in Nederland voor 30-40 stuks, buitenom hun reguliere import kanalen om? Goh.. Toch eens die fabriek bellen waar ze iPhones assembleren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Met een producent van de originele natuurlijk! Duh!
Nee, eikel. Je snapt er duidelijk niets van. Leest eerst het topic eens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:27 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En die zijn dan geïnteresseerd in een afnemer in Nederland voor 30-40 stuks, buitenom hun reguliere import kanalen om? Goh.. Toch eens die fabriek bellen waar ze iPhones assembleren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |