quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef svann het volgende:
Kom ik toch nog redelijk op tijd mijn bed in!
Wil ik vaker zo'n extra uurtje.
Is dit nou zo'n geneugdelijke gedachtenkronkel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef svann het volgende:
Kom ik toch nog redelijk op tijd mijn bed in!
Wil ik vaker zo'n extra uurtje.
Niet onthaasten, haasten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef svann het volgende:
Ja, we moeten nodig eens onthaasten!
Al kabbelde het lekker voort de laatste dagen.
Mijn slaap roept.
Pff, je zou beter moeten weten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:05 schreef Stali het volgende:
En nu ik het eindelijk weer eens haal ligt iedereen in bed zeker?
Is allemaal puur voor de gratis stickers.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat is dit voor een topic? leg eens uit iemand.
dan doe ik mee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Is allemaal puur voor de gratis stickers.
Hmm, het is lang geleden dat iemand mij naar hogere sferen ~.quote:
Schitterend!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:29 schreef Lamon. het volgende:
Ja hoor, het is weer zover! Ik heb weer eens beet via internetdating met een leuk meisje, maar weer pas 20, en ik moet weer een week gaan msn-nen voordat er een date uikomt.
Waarom moeten mensen altijd zo om elkaar heen lopen, het is zoooooh vermoeiend, die etiquette iedere keer weer.
Niets mis met iemand leren kennen, maar als ik dan zeg, morgen weer even msn-nen, en als we het dan nog steeds goed kunnen vinden een keer afspreken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Schitterend!.
Maar je wilt iemand zelf toch ook wel een beetje leren kennen voordat je de moeite wil nemen om iemand te ontmoeten?
Vanwaar deze spontane post, Schenkstroop?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Haha. ik hoorde mijn bovenbuurmeisje zowat uit bed rollen en als de wiedweerga naar het station hollen. Ze kwam vast een uur te vroeg op dr werk
MSN moet je ook gewoon van je computer afmikken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets mis met iemand leren kennen, maar als ik dan zeg, morgen weer even msn-nen, en als we het dan nog steeds goed kunnen vinden een keer afspreken?
Dan krijg je "Ik heb het wel druk, dus ik kom niet zo vaak op msn, maar je kunt me ook altijd mailen natuurlijk."
Nadat ze de eerste dag meteen een uur zit te msn-nen met me, nadat ik haar toegevoegd heb.
Met andere woorden, "ff testen of hij het geduld heeft om me niet meteen te willen hosselen, en echt interesse toont, en tegelijkertijd laten zien dat ik best druk ben en een vol leven heb.."
Prima...MAAR ZEG DAT DAN GEWOON!!
Einfach negieren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
De FOK!-autisten zijn weer wakker hoor..
Echt, gaat dit ooit ophouden?
Ik laat het topic wel weer sluiten, maar het wordt wel wat vermoeiend.
Je bent net IQM.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komma naar bed dan. Dan mag je er een puntje aan zuigen.
'Ik laat het topic wel weer sluiten'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
De FOK!-autisten zijn weer wakker hoor..
Echt, gaat dit ooit ophouden?
Ik laat het topic wel weer sluiten, maar het wordt wel wat vermoeiend.
Ik heb het toch weer op slot laten zetten, ik ben het echt een beetje zat namelijk.quote:
Ik zeg altijd dat ik bijna nooit op msn ben tegen mensen die ik niet moet, vervolgens praat ik 1 of 2 keer met ze en daarna blokkeer ik ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets mis met iemand leren kennen, maar als ik dan zeg, morgen weer even msn-nen, en als we het dan nog steeds goed kunnen vinden een keer afspreken?
Dan krijg je "Ik heb het wel druk, dus ik kom niet zo vaak op msn, maar je kunt me ook altijd mailen natuurlijk."
Nadat ze de eerste dag meteen een uur zit te msn-nen met me, nadat ik haar toegevoegd heb.
Met andere woorden, "ff testen of hij het geduld heeft om me niet meteen te willen hosselen, en echt interesse toont, en tegelijkertijd laten zien dat ik best druk ben en een vol leven heb.."
Prima...MAAR ZEG DAT DAN GEWOON!!
* zarGon noteert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik bijna nooit op msn ben tegen mensen die ik niet moet, vervolgens praat ik 1 of 2 keer met ze en daarna blokkeer ik ze.
Ja, wat is daar triest aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ik laat het topic wel weer sluiten'![]()
![]()
!
Al ben ik nu op m'n Mac ook echt weinig op msn omdat ik deze msn irritant vindquote:
Wat denk je wel niet, dat heel Fok! om jou draaitquote:
Gooi dat MSN gewoon van je pc. Mooie dingen krijg je niet via MSN en maar heel zelden wel via mail.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het toch weer op slot laten zetten, ik ben het echt een beetje zat namelijk.
En wat msn betreft, ik ben er ook geen fan van, maar zo moet het tegenwoordig helaas.
Groot pluspunt voor haar was dat ze niet met anderen bezig was tegelijkertijd.
Ik zie wel, je moet je een beetje aanpassen af en toe, heb ik gemerkt, al ben je het er niet altijd met het idee eens.
Jij wel ja, maar niet iedereen is hetzelfde als jij bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik bijna nooit op msn ben tegen mensen die ik niet moet, vervolgens praat ik 1 of 2 keer met ze en daarna blokkeer ik ze.
Ik weet niet wat ik zie in vrouwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Gooi dat MSN gewoon van je pc. Mooie dingen krijg je niet via MSN en maar heel zelden wel via mail.
Weet je eigenlijk wat je graag ziet in een vrouw? Want daar ga je even zo mooi niet op in he.
Ja zou dat even een partijtje geweldig zijn!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar niet iedereen is hetzelfde als jij bent.
Stel je voor.
Maar zodra ze me blokkeert, laat ik het je zeker weten.
Geen bling-bling, een beetje eerlijk, geen aandachtshoer, leuk koppie wat mijn smaak betreft, beetje van muziek en films houden, en niet te ambitieus, beetje gevoel vor humor en sarcasme, niet zo'n feestbeest, en bij voorkeur een beetje roken en drinken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Gooi dat MSN gewoon van je pc. Mooie dingen krijg je niet via MSN en maar heel zelden wel via mail.
Weet je eigenlijk wat je graag ziet in een vrouw? Want daar ga je even zo mooi niet op in he.
Niet te ambitieusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen bling-bling, een beetje eerlijk, geen aandachtshoer, leuk koppie wat mijn smaak betreft, beetje van muziek en films houden, en niet te ambitieus, beetje gevoel vor humor en sarcasme, niet zo'n feestbeest, en bij voorkeur een beetje roken en drinken.
Daar voldoet ze aan, dus het geeft hoop.
NEE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zou dat even een partijtje geweldig zijn!
Gast!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie in vrouwenik weet wel wat ik zie in mannen though!
Niets zo veranderlijk als een vrouw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Gast!
Nee hoor..
Maar ik was wel serieus tegen Lamon he.
Het is toch veel handiger om te weten wat je zoekt i.p.v. allerlei vrouwen op MSN te gaan toevoegen?
Waarom zou je zoiets willen en het loopt ook al niet goed. Dat zegt dan toch wel iets?
Hoho, het loopt altijd prima, alleen ik ben een beetje kritisch, dus ik zie er tegenwoordig vaak vanaf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Gast!
Nee hoor..
Maar ik was wel serieus tegen Lamon he.
Het is toch veel handiger om te weten wat je zoekt i.p.v. allerlei vrouwen op MSN te gaan toevoegen?
Waarom zou je zoiets willen en het loopt ook al niet goed. Dat zegt dan toch wel iets?
Oké, noem vier bekende vrouwen die je aantrekkelijk vindt. Qua type hč.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen bling-bling, een beetje eerlijk, geen aandachtshoer, leuk koppie wat mijn smaak betreft, beetje van muziek en films houden, en niet te ambitieus, beetje gevoel vor humor en sarcasme, niet zo'n feestbeest, en bij voorkeur een beetje roken en drinken.
Daar voldoet ze aan, dus het geeft hoop.
Wil je me nu gaan koppelen, Stali?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Oké, noem vier bekende vrouwen die je aantrekkelijk vindt. Qua type hč.
Dan ga ik over een paar dagen voor je snorren.
En gooi jij dan gewoon al die mutsen van je MSN, want dat is gewoon helemaal niets.
Jij begon hier te klagen he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je me nu gaan koppelen, Stali?
Waarom zouden het mutsen zijn, da's niet zo aardig tegen meisjes die je niet eens kent.
Het is lief aangeboden, maar ik doe het liever op eigen kracht.
Maar muziek:
Sad Kermit rules!
Wat is daar mee?? Die is fantastisch namelijk, en ze heeft een heeeeeeeeel lekkere vent!!quote:
Wie is haar 'vent' dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is daar mee?? Die is fantastisch namelijk, en ze heeft een heeeeeeeeel lekkere vent!!
Daar ga ik nog even op zoeken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:01 schreef ElizabethR het volgende:
Sebastian Koch natuurlijk!!!! Haar tegenspeler uit Zwartboek.
Zo'n mooie man!!
PS:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is daar mee?? Die is fantastisch namelijk, en ze heeft een heeeeeeeeel lekkere vent!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Oké, noem vier bekende vrouwen die je aantrekkelijk vindt. Qua type hč.
Ohhhh, ja inderdaad!! Ik zou er lesbisch van worden zeg!!!quote:
Wil je op mijn MSN?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ohhhh, ja inderdaad!! Ik zou er lesbisch van worden zeg!!!
Ik heb geen MSNquote:
Heb je al een afspraak?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:23 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb mij ntoekomstige internetdate net verteld dat ik ga slapen, maar dit topic lokt toch weer.
Nog niet, ze wil me eerst beter leren kennen, dat bedoelde ik met als je een relatie zoekt en geen neukertje.quote:
Ja, dat begrijp ik uiteraard wel. Al vind ik nog steeds die foto's en dat stemmen een beetje vreemd van die sites en jij was degene die mopperde over het feit dat je weer zolang op MSN moet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog niet, ze wil me eerst beter leren kennen, dat bedoelde ik met als je een relatie zoekt en geen neukertje.
Tot nu toe eerlijk en aardig, maar als zij het niet is heb ik nog genoeg keuze uit andere meiden daar, daarom is het een goede site.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik uiteraard wel. Al vind ik nog steeds die foto's en dat stemmen een beetje vreemd van die sites en jij was degene die mopperde over het feit dat je weer zolang op MSN moet.
Maar hoe vind je haar, is het wat? Want dit vind ik wel leuk om te volgen.
Ik ben het gewoon niet met je eens maar ik weet inderdaad dat het voor de meeste mensen wel zo werkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tot nu toe eerlijk en aardig, maar als zij het niet is heb ik nog genoeg keuze uit andere meiden daar, daarom is het een goede site.
Dat stemmen is alleen om mooiere en minder terughoudende mensen ook te lokken.
Iedere oudere user kan heel correct gaan doen hier, msar uiterlijk hoort er gewoon bij, rot maar waar, zo werkt het gewoon, ook als je ver in de twintig zit, ondanks dat anonieme usertjes dat liever niet toegeven.
Waar ben je het niet mee eens?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet met je eens maar ik weet inderdaad dat het voor de meeste mensen wel zo werkt.
Wel positief hoe je verder denkt, want dat maakt zulke contacten wel heel ontspannen. .
Ik vind dat oppervlakkige geneuzel over uiterlijk gewoon flauwekul. En zo ben ik echt en dat hoeft een ander niet af te doen als onzin.quote:
Er is een verschil tussen iets vinden, en de realiteit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind dat oppervlakkige geneuzel over uiterlijk gewoon flauwekul. En zo ben ik echt en dat hoeft een ander niet af te doen als onzin.
En al die foto's om te stemmen. Ik geloof er gewoon niet in.
Gisteren heb ik dat n.a.v. jouw topic even bekeken allemaal. Maar het is een vleesmarkt.
Overigens zie je dat op FOK! ook. Van die zelf genomen foto's met zo'n langgerekte arm en dan met zo'n voor de spiegel geoefende blik die als zwoel en spannend moet worden ontvangen.
Neemt niet weg dat ik hoop dat jij het tegendeel gaat bewijzen..
Jij ervaart het op deze manier en wrs. net zoals een paar miljoen mensen met jou maar dat moet je mij niet door de strot gaan duwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets vinden, en de realiteit.
Ik VIND dat al die onzin niet uit zou moeten maken, een mooie auto, een groot huis, veel geld, vaak uitgaan, mooi uiterlijk, merkkleding, een hosselachtige houding.
De realiteit is, dat het WEL uitmaakt, sorry, maar zo is het gewoon, en dat is jammer en kut, maar het is een sign of the times en je kunt er tegen vechten als een Don Quichotte, of het accepteren en dan ben je ineens Don Juan.
Je hebt echt vermakelijke denkbeelden over jezelf en jouw deelname in deze maatschappij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets vinden, en de realiteit.
Ik VIND dat al die onzin niet uit zou moeten maken, een mooie auto, een groot huis, veel geld, vaak uitgaan, mooi uiterlijk, merkkleding, een hosselachtige houding.
De realiteit is, dat het WEL uitmaakt, sorry, maar zo is het gewoon, en dat is jammer en kut, maar het is een sign of the times en je kunt er tegen vechten als een Don Quichotte, of het accepteren en dan ben je ineens Don Juan.
God nee, als jij het anders ziet, blijf het zeker zo zien, ik vertel alleen de jammerlijke waarheid, en zeker niet dat JIJ je daaraan moet conformeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij ervaart het op deze manier en wrs. net zoals een paar miljoen mensen met jou maar dat moet je mij niet door de strot gaan duwen.
Sterretje tussen vierkante haakjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
Heb ik mijn scherm nu al kapot gemaakt of staat daar echt een dikke bold punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |