je moederquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oftewel 'Winkelen met mijn vriend'
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:45 schreef Stoeprand het volgende:
Jij geeft gewoon teveel geld uit waardoor je vriendje het met low-budget kleding moet doen die hij wel mooi moet vinden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Je weet zeker dat hij geen homo is?
Vrouwen zijn toch altijd de irritante kieskeurige wezens die eidere winkel in en uit lopen, op zoek naar iets leuks, het niet vinden en uiteindelijk weer naar de eerste winkel teruggaan om vervolgens 2 dingen mee te nemen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:17 schreef Crazy Harry het volgende:
Is dit niet heel normaal? Volgens mij heb ik nooit anders meegemaakt dan dat mannen met kleding kopen veel kieskeuriger zijn dan vrouwen.
Vrouwen kopen gewoon alles wat los en vast zit, vaak wordt het uiteindelijk zelfs niet eens gedragen.
Vrouwen hebben niet voor niets de naam het geld op te maken dat de man binnen gehaald heeft...
Da's wel weer vervelend voor jou dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd de irritante kieskeurige wezens die eidere winkel in en uit lopen, op zoek naar iets leuks, het niet vinden en uiteindelijk weer naar de eerste winkel teruggaan om vervolgens 2 dingen mee te nemen?
Ik niet dus. Ik weet welke winkel ik wil hebben en daar ga ik naartoe, succesvol.
Hij moet eerst de hele winkel passen voor die tot de conclusie komt dat het eerste shirt toch het leukst was.
En dan heeft ie ook geen zin meer.
dan heeft ie geen zin meer om verder te shoppen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel weer vervelend voor jou dan.
In tegenstelling to jou draagt ie dat shirt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd de irritante kieskeurige wezens die eidere winkel in en uit lopen, op zoek naar iets leuks, het niet vinden en uiteindelijk weer naar de eerste winkel teruggaan om vervolgens 2 dingen mee te nemen?
Ik niet dus. Ik weet welke winkel ik wil hebben en daar ga ik naartoe, succesvol.
Hij moet eerst de hele winkel passen voor die tot de conclusie komt dat het eerste shirt toch het leukst was.
En dan heeft ie ook geen zin meer.
omg ik krijg echt nachtmerries van jou plaatje manquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
In tegenstelling to jou draagt ie dat shirt.
Ken genoeg meiden die tonnen met kleding hebben, maar zelfs pas gekocht kleding niet eens dragen.
"Omdat ze het niet meer leuk vinden"
en hoe oud ben jij, opa? Hip is ZO uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zie het al voor me, hoe TS met een arrogant gezicht tegen haar vriendinnen zegt: "Ja, en toen ging ik shoppun wis mai boyfrent" om zogenaamd 'intelligent' en 'hip' te klinken. Dom wief, je klinkt eerder als een debieltje. Spreek de volgende keer maar weer gewoon Nederlands, want hip zijn is niet aan jou besteed.
africhtenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:28 schreef Knorriepot het volgende:
Sorry hoor.. maar mijn vent zou luisteren naar: Staat je geweldig. of het staat voor geen centimeter..
Beter africhten TS
![]()
p.s. Ik ben zonder man.. vandaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |