De Slimste Mens ter Wereld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan mee
Heb hem nog nooit ergens te gast gezien.
Nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe wist Jim nou opeens het hele verhaal?
Ik vind juist dat ze het heel leuk doet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat komt die Linda de mol toch gespeeld en nep over die heeft nog minder echte emoties dan een robot.
Het komt zo gemaakt over en tegelijk ook alsof ze zelf echt gelooft dat ze doet wat ze doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze het heel leuk doet!
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het komt zo gemaakt over en tegelijk ook alsof ze zelf echt gelooft dat ze doet wat ze doet.
Maar ze neem altijd een bepaalde houding/persoonlijkheid aan. Ze komt echt gemaakt over.
In het begin van het nieuwe seizoen zeiden ze dat Meneer Cheung wegens familie omstandigheden in China zat, maar gauw weer te bewonderen was in Ik Hou van Holland.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:37 schreef seetjai het volgende:
Kom er nu pas achter dat die oude man, Chong, niet meer is in het nieuwe seizoen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:52 schreef PieterBas het volgende:
Met Agnes Kant...
Wordt het ook meteen duidelijk wanneer dit programma opgenomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |