Eerlijk gezegd, het is gewoon verdomd lastig. Ik heb een etsy shop sinds december; met een populair product, maar er is en blijft een drempel die heel hoog is. Oh well, eerdaags nog maar een stel blogjes typenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja maar de grap is juist dat ik een product heb wat in Nederland al wel bekend is, het is iets nieuws ik koop dit niet kant en klaar in (want dan zou ik ook niets te zoeken hebben op etsy) maar blijkbaar is er toch nog een drempel. Al verkoop ik in het echt dus wel wat, ik zit zaterdag op een evenement met muziek. Kost mij niks, is van een bevriend stel en ze hebben mij gevraagd.
Maar de truc is gewoon om die eerste pagina op etsy vol te hebben staan en zichtbaar te zijn in de community, teams, treasuries (mooie foto's!!) en de blog. En al je 13 tags gebruiken in het engels en nederlands en die te laten varieren
Maargoed ik zal niet iedereen op FOK! hier vervelen met ons geblaat over hoe je een etsy shop opzet maar met leuke dingen die op etsy te koop zijn!!
Leuke armband, mooie quote ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, het is gewoon verdomd lastig. Ik heb een etsy shop sinds december; met een populair product, maar er is en blijft een drempel die heel hoog is. Oh well, eerdaags nog maar een stel blogjes typen
-------
Ik heb deze armband laatst gekocht. Zonder het tagje ernaast, maar hij is wel prachtig. <3
[ afbeelding ]
ik ga er vanavond eentje bestellen, met een gele jurk, niet voor mezelf hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahaha ja ik vind ze wel leuk, maar heb zelf niets met poppen (en sommige zijn ronduit eng, al valt dat met deze gelukkig mee)
Heb je er 1 gekocht?
Ik wil eigenlijk 1 van deze sjaals, maar kan niet kiezen....
[ afbeelding ]
ja die grijze is ook wel ok, de turqoise is zo eentje waar je wat sneller op uitgekeken bent, maar voor het voorjaar wel lekker fris!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow die met het gele jurkje is idd best schattig.
Ja de gele staat in optie, maar de turquoise ook en vind de grijze ook erg mooi......keuzes....:(
Ja inderdaad, maar (naar mijn idee) heb ik al zoveel grijs, voornamelijk in mijn sjaals....en wil daarom wat kleur. En twee bestelling gaat net iets te ver, helaasquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:17 schreef Kimmie het volgende:
[..]
ja die grijze is ook wel ok, de turqoise is zo eentje waar je wat sneller op uitgekeken bent, maar voor het voorjaar wel lekker fris!
Nee, voor mijn eigen website. Daar vertel ik iets meer over de soort, (ringen, kettingen ed), kleuren, finish en ga zo verder. Het is niet super, maar wel te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Leuke armband, mooie quote ook![]()
Verkopen is ook lastig en veel dingen zijn nu eenmaal gericht op Amerika wat het voor ons volgens mij nog lastiger maakt.
Mare je gaat blogjes schrijven, voor Etsy of voor jezelf? En dan, waar heb je het dan over?
Ik zou het moeten kunnen (marketingopleiding) maar mijn teksten schrijven skills zijn niet het "je-van-het"
Plaatjes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Schopje, omdat geweldig. Weer leuke covers voor mijn galaxy S3 besteld.
http://www.etsy.com/shop/CreateandCase?section_id=11736342quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:42 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Plaatjes!
(Ik heb ook een S3 dus ben nieuwsgierig)
Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja! Wat een leuke cases!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh die zijn leuk inderdaad
Heb je hem al binnen? Hoe is de kwaliteit?
Kwaliteit is goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh die zijn leuk inderdaad
Heb je hem al binnen? Hoe is de kwaliteit?
Maar het is geen gift, dus eigenlijk is dat fraude. Om iemand daar nou toe aan te zetten...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
als de verzender het als gift verstuurd niet.
ik denk dat de invoerrechten om de hoek komen kijken als je hele pallets van iets besteld, en niet 1 item.
Hoe was de kwaliteit van dat konijnenjurkje? Ik ben echt totaal verliefd op een shirtje van die verkoper.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb deze gekocht, zijn onderweg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
30 kon ik extra bijbetalen bij een zak met ritsen, wanneer het een groot pakket is ben je de pineut, maar klein doosjes/ brievenbus post wordt nooit gecontroleerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Bleie het volgende:
Maar dat is dan best een gok om te nemen. Invoerrechten is iets van 20 euro toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |