Wow die vind ik mooi.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:40 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/shop/maldemer?ref=seller_infoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:32 schreef Lago het volgende:
[..]
Wow die vind ik mooi.Van welke shop heb je deze?
Waar komen die armbanden en die onderste trui vandaan???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Enkele dingetjes van mijn wishlist:
Oh die zijn leukquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
dit staat er momenteel op mijn wishlist
[ afbeelding ]
beetje stofgevoelig wel denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:23 schreef nectarientje het volgende:
Die lamp is wel echt heel erg tof CL
Mooi!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb begin oktober dat armbandje besteld van de vorige post (maar is nog niet binnen) Ondertussen ook nog 3 haakpatronen besteld (maar das voor hier niet zo interessant
![]()
En gisteren een stofje (ook haakgerelateerd, maar zo leuk)
[ afbeelding ]
En misschien ga ik nog een keer dit schort bestellen![]()
[ afbeelding ]
'Ja de bovenste vouwen horen pluizig grijs te zijn!'quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef nectarientje het volgende:
dat is toch geen probleem voor een ontzettende schoonmaakster as yourself? En anders: lampen hangen hoog, ziet niemand
Ik woon hier nu ruim 4 jaar en ik heb 2 keer de lampen schoon gemaakt, believe me, ziet niemand!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
'Ja de bovenste vouwen horen pluizig grijs te zijn!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |