Oh vreselijk, ik zie van die jonge meiden lopen die hun honden totaal niet opvoeden, allemaal kleren aantrekken, zelfs in de zomer en altijd in een tassie hebben zitten. Sommigen gaan dr niet eens mee wandelen, want die kunnen zo handig op de kattenbak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje sneu is dat..die chi's worden ook echt zielig behandeld soms, sommige mensen
Ik was over de vorige (die sterk leken op die op de foto) niet zo tevreden. Ze nemen inderdaad best veel licht weg, en ze zijn erg onhandig qua in de knoop raken van draden etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe ze bevallen
Wil dit wel erg graag ipv overgordijnen maar ben bang omdat het plafond bij ons (oud boerderijtje/dijkwoning) laag is (2.30-2.50) ze veel lcht wegnemen omdat ze altijd een stukje uithangen.
Anderzijds de gewone rolgordijnen in ons huidige huis hangen ook altijd half uit.
Je zei per ongeluk welterusten op zaterdagavond 10pm... gekke muts heel goed van je! trustenquote:
Ik ben juist trots op Haarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zei per ongeluk welterusten op zaterdagavond 10pm... gekke muts
oh okayquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben juist trots op Haar
Met haar idiote slaaptijden soms. Dan liever wat vroeger
Ghosts of Girlfriends Past.quote:
Hmm dat niet kunnen reinigen ga ik even vragen want das niet handig in de (woon) keuken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was over de vorige (die sterk leken op die op de foto) niet zo tevreden. Ze nemen inderdaad best veel licht weg, en ze zijn erg onhandig qua in de knoop raken van draden etc.
Over de nieuwe variant (smaller, dunner, wat strakker dus) ben ik veel meer tevreden, maar nadeel blijft dat je ze niet in de wasmachine kunt stoppen, itt gewone gordijnen, en het is te zwak om er eens met een spons overheen te gaan zoals bij luxaflex
Lijkt me ook een leuke film!! En Imdb zegt ook niet alles gelukkig! Ik ben nu my sisters keeper aan het downl...euh hurenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ghosts of Girlfriends Past.
Krijgt slechte kritieken op imdb, schijnt nogal inhoudsloos te zijn, maar Matthew McDinges zit er in en ik zit ook niet echt op een diepe film te wachten nu
Afhankelijk van de breedte van het raam heb je zo'n 3 of 4 draden waarschijnlijk, die op elk van die vouw-punten vast zitten aan de gordijn. Die draden raken snel in de war. Je kunt ze los maken meestal (klittenband) maar tis echt een ramp-werkje als het eenmaal hangtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat niet kunnen reinigen ga ik even vragen want das niet handig in de (woon) keuken.
En die draden..ga ze eens goed bekijken.
Vind zo'n gewoon rolgordijn zo kaal en overgordijnen wil ik ook niet in de keuken.
Yummiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Bakje bosvruchtenijsen een beetje nutteloos surfen.
Hmm hoe vaak heb je dat dan dat die draden moeilijk doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Afhankelijk van de breedte van het raam heb je zo'n 3 of 4 draden waarschijnlijk, die op elk van die vouw-punten vast zitten aan de gordijn. Die draden raken snel in de war. Je kunt ze los maken meestal (klittenband) maar tis echt een ramp-werkje als het eenmaal hangt![]()
quote:
ach ik heb al een fles spa citron op vanavondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
veel te weinig gedronken vandaag dus zit nu ook een pak bar le duc te legen
Ze hingen hier nog van de vorige bewoners. We hebben ze 2 keer gewassen, en bij de tweede poging de boel in de prullenbak gegooidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm hoe vaak heb je dat dan dat die draden moeilijk doen?
Oh nou dat ga ik dus navragen;quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze hingen hier nog van de vorige bewoners. We hebben ze 2 keer gewassen, en bij de tweede poging de boel in de prullenbak gegooid
Andere systeem hangt nog steeds, maar dat maak ik niet schoon (maar er wordt hier niet gerookt en het is niet in de keuken)
Ook lekker! Heb geen frisdrank in huis dus ja dit was de enige optie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
ach ik heb al een fles spa citron op vanavond![]()
Ga liggen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vanmiddag met PappaElisaB en MammaElisaB een van de zolders leggeruimd. Daarna naar huis de keuken doen en achter de pannen, want de familie kwam vanavond pannenkoeken eten. En zojuist is de pappa van de miniatuurtjes gearriveerd om een nachtje te logeren, want morgen gaan mini en pappa samen op reis.
Ik ben verrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |