Nee niet de chi's, dat forum runde ik jaaaaaaren geleden met een dinnetje, dat hebben we om psies dezelfde reden een jaar of 5 geleden al dichtgegooidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Chi's hé? Toevallig deze week ook al iemand die twee of meer pups om mee te fokken ging kopen...
Ja, maar mijn ouders kwamen vandaag, die belden gisteravond, dus heb ik t maar ff omgegooid, voor vandaag stond een simpel soepetje op het menu, dat vond ik wat karig voor die ouwen van me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat braadkuiken was toch voor zondag oh-oh?Maar het klinkt heerlijk
Ik ga film kijken!
Boh, een klein kneepje uit een 500 ml fles mis ik niet hoor. Maar als je in de buurt van een winkel woont is snuffelen ook erg leuk. Ik bestel altijd in de UK, daar is het stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha da's waar. Maar anders koop ik wel gewoon een keer een fles hoor, dat is zonde van je fles!! Waar kopen jullie Lush? On-line?
Welnee johquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Voor Mrs helemaal gek wordt: Lush talk kan ook hier: Lush # 162 Waar Cat22 de plaatselijke Lushdealer is! . Tref je zo ongeveer hetzelfde volk.
Owwww... dan.....quote:
Oeh jum!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Greys![]()
Mr![]()
Bamba, ja , ik gebruik meer douche spul, haarspul, cremetjes, maskertjes en zo dan badspul![]()
Dus ja!
Oh ik had trouwens een braadkuiken uit de oven met knoflook citroen en thijm, en aardappeltjes met worteltjes ook uit de oven, en een rodebietensalade.
Beetje Engels Sundayroast achtig![]()
Normaal kook in Indisch als mijn ouders komen, maar ze vraten dit ook.
Wat was er nou oh-oh?quote:
Ik heb nog steeds je Dipkip knoflook kotsmasker in de koelkast liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik niet te lui was om op te staan ging ik nu een masker op mn gezicht smeren
ik zei het uit beleefdheid!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww... dan.....![]()
Wat vinden jullie van de kerstprodukten?
Dit komt niet meer goed hoor. Misschien als je bijquote:
Wat was er nou waar???quote:
Kan hem niet lezen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Denken we er trouwens aan!?
[ afbeelding ]
(istie leesbaar?)
Uur langer slapen!
Maar ik ben een kwijf en Cattig.quote:
Hier in de vriezerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds je Dipkip knoflook kotsmasker in de koelkast liggen.
Ja joh dat had ik nog niet gemerktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee niet de chi's, dat forum runde ik jaaaaaaren geleden met een dinnetje, dat hebben we om psies dezelfde reden een jaar of 5 geleden al dichtgegooidGeloof het of niet, de chineesjes zijn ook echt hyperig aan het worden...
Gecondoleerd nog Mrsubtle (sorry spuitelf kweet).quote:
Plaatje voor plaatje:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen..
Jaaa langer slapen
-->quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |