Dan blijf je daar toch wegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin steeds meer inwoners van Deventer een hekel aan te krijgen
Fha krijgt steeds meer buurmannenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je daar toch weg. Word ik wel de nieuwe buurman van Fha
.
Mpgquote:
wel nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:40 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan wel niet?
Ik geloof het ook ja. Straks word het nog gezellig hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha krijgt steeds meer buurmannen
Fhaatjequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof het ook ja. Straks word het nog gezellig hier![]()
helluh
Ik heb voor het eerst in dik een maand weer gestofzuigdapplaus voor mij voor deze fantastische prestatie!
GFquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
een maand NIET gestofzuigd
niks zo goed als vreemde ogenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
GF
Neuh ik had wel even andere dingen aan mijn hoofd dan stofzuigenMaar morgen komt er een kerel iets doen met glasvezel ofzo.. en die hoeft de puinhoop niet te zien
Ja echt hehquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks zo goed als vreemde ogen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt hehKomt vanavond misschien ook nog een vriend langs, die zei "ga je voor mij niet stofzuigen?!" . Nee natuurlijk niet.. jou ken ik al jaren
jij bent mijn troep nou wel gewend
![]()
Lekker gewerkt afgelopen nacht?
Goed bezigquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof het ook ja. Straks word het nog gezellig hier![]()
helluh
Ik heb voor het eerst in dik een maand weer gestofzuigdapplaus voor mij voor deze fantastische prestatie!
Mehehe. Was de bakker blij met de drukte op zijn parking?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ja heerlijk was super druk dan vliegt de tijd.
alleen straks veel poetswerk
Als je nou alleen vrienden in je club laat komen dan kun je het poetsen gewoon latenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ja heerlijk was super druk dan vliegt de tijd.
alleen straks veel poetswerk
die heeft niks gemerktquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mehehe. Was de bakker blij met de drukte op zijn parking?
als mijn "vrienden" zo'n een puinhoop zouden maken heb ik liever geen vriendenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nou alleen vrienden in je club laat komen dan kun je het poetsen gewoon laten![]()
dan moet je die makenquote:
De melk is op. Dus om 4 uur ga ik meteen naar de super rennen en dan heb ik om 10 over 4 warme chocoquote:
Waarom om 4 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:24 schreef Fha het volgende:
[..]
De melk is op. Dus om 4 uur ga ik meteen naar de super rennen en dan heb ik om 10 over 4 warme choco:P
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom om 4 uur![]()
En sinds wanneer is een super om 4 uur open
hier zijn ze alleen op de zondag morgen open tot een uur of 1.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondag
Ze houden er hier blijkbaar rekening mee dat het personeel bestaat uit jongeren en dat die dus niet voor de het eind van de middag uit hun bed komen op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn ze alleen op zondag morgen open tot een uur of 1.
zouden ze hier ook moeten doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze houden er hier blijkbaar rekening mee dat het personeel bestaat uit jongeren en dat die dus niet voor de het eind van de middag uit hun bed komen op zondag![]()
Ofzo
Apart!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondag
Mjah inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zouden ze hier ook moeten doen![]()
maar dan niet voor het personeel maar voor de klanten
Dan komt het vast nog wel of er wonen te veel christenen daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef MPG het volgende:
Apart!
Hier is de supermarkt op zondag gesloten. Behalve op de maandelijkse koopzondag.
krijg je nog een buurmanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadof jij moet ook maar hier komen wonen
Ik geloof dat Deventer toch wel the place to be is
![]()
Plek genoegquote:
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeesterquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadof jij moet ook maar hier komen wonen
Ik geloof dat Deventer toch wel the place to be is
![]()
[..]
Dan komt het vast nog wel of er wonen te veel christenen daar
ik moet alleen geen huis laten bouwenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeester. Die idioot heeft ook bedacht dat alle kroegen om 2 uur dicht moeten. En weet je wat, alle friettenten en shoarmazaken ook
.
Kortom, den aloude katholieke geest waart hier nog immer rond.
Nee daar zou ik niet aan beginnen inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet alleen geen huis laten bouwen
bedoel ik dus deventer is toch niet de place te bequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zou ik niet aan beginnen inderdaadWat een drama zeg.
Als het alleen daarom gaat dan kun je denk ik op maar weinig plaatsen in de wereld terechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bedoel ik dus deventer is toch niet de place te be
het probleem is ook niet de klanten maar de gemeente die geven geen vergunningen af.quote:
Dan moet je zorgen dat je de viezurds in de gemeente er uit weet te pikkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het probleem is ook niet de klanten maar de gemeente die geven geen vergunningen af.
whehehequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je de viezurds in de gemeente er uit weet te pikken
Waar een wil is..quote:
Na hevige rellen is de maatregel dan ook afgezwakt. Zowel cafés als eettentjes kunnen een nachtvergunning aanvragen, dan mogen ze tot 4 uur open zijn. Het zal je niet verbazen dat inmiddels bijna elke horeca-gelegenheid zo'n vergunning heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]ALLE SHOARMAZAKEN OOK?! dat is echt schandalig! Zoveel nachten dat ik niet kon slapen dat ik nog even snel kebab ging halen
![]()
Okéquote:Mejn.. jij moet ook maar hier heen verhuizen![]()
![]()
Bullshit! dan is gelijk heel het nachtleven naar de klotequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeester. Die idioot heeft ook bedacht dat alle kroegen om 2 uur dicht moeten. En weet je wat, alle friettenten en shoarmazaken ook
.
Kortom, den aloude katholieke geest waart hier nog immer rond.
Als 14-jarige hoor jij dan allang op één oor te liggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bullshit! dan is gelijk heel het nachtleven naar de klote
Wehehe heel goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Na hevige rellen is de maatregel dan ook afgezwakt. Zowel cafés als eettentjes kunnen een nachtvergunning aanvragen, dan mogen ze tot 4 uur open zijn. Het zal je niet verbazen dat inmiddels bijna elke horeca-gelegenheid zo'n vergunning heeft...
Geloof mij maar, ik hoef niet elke week uit te gaan om dat te weten hoor. Besides, dat héb ik al eens gedaan ( dat was dan wel met schoolfeesten maarja, het is een begin) Ik ken genoeg mensen die dat namelijk wel doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Als 14-jarige hoo jij dan allang op één oor te liggen![]()
.
Wat heb je al eens gedaan? Ik snap er geen bal vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Geloof mij maar, ik hoef niet elke week uit te gaan om dat te weten hoor. Besides, dat héb ik al eens gedaan ( dat was dan wel met schoolfeesten maarja, het is een begin) Ik ken genoeg mensen die dat namelijk wel doen.
Tot vier uur opblijven (OOOOOH!! STOUT JONGETJE!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb je al eens gedaan? Ik snap er geen bal van
Johquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Tot vier uur opblijven (OOOOOH!! STOUT JONGETJE!!!!) En als je een schoolfeest organiseert, moet het wel tot lekker laat doorgaan, feestje bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |