abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74713019
Kep m volgens mij begin oktober gehad.
39.5 spierpijn, koppijn, vreselijk benauwd

Desondanks vrijdag toch maar vaccin genomen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_74713685
heb idd een thermometer gehaald vlak voor ik echt instorte.
voelde me al niet lekker maar heb me nog ff naar de kruidvat kunnen slepen.

voelde me gister wel redelijk ok, had medicijnen ingenomen.
maar na het eten begon ik toch weer te rillen en alles.

nu doe ik mn best een kopje thee te drinken maar ben misselijk
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 15 november 2009 @ 15:30:42 #203
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_74717064
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:36 schreef eleusis het volgende:

Waar denk je dat de monsters vandaan komen die in laboratoria worden geanalyseerd? En waarom zouden huisartsen - toevallig - bijna 100 keer zoveel Mexicaanse als gewone griepmonsters opsturen?

Er is maar één verklaring en die zie je wereldwijd, en overigens bij ELKE grieppandemie: de seizoensgriep verliest het van de "betere", meer efficiënt werkende griep.
[..]

Dus wetenschappelijke tests in professioneel beheerde laboratoria vind jij onzin maar jij kan door meditatie aanvoelen wat de typering van je influenza is? Grote kul. De klinische presentatie van beide virussen is identiek.
NEE, je leest niet goed!

Vele mensen in NL (en elders) die zich grieperig voelen gaan echt niet naar de dokter hoor, ze voelen zich bijvoorbeeld niet ziek genoeg. Iemand die bijvoorbeeld alle symptomen van de mexicaanse griep vertoond zal het hoogstwaarschijnlijk ook wel hebben, maar er zijn ook zat mensen die bijvoorbeeld niet de diarree en spierpijn hebben die zo kenmerkend is bij de mexicaanse griep. De mensen die zich het beroerdst voelen en de meeste symptomen vertonen zullen ook 't vaakst naar de dokter gaan (paniekelingen daargelaten).

Ik geloof zelf gewoon niet dat 95% van de gevallen de mexicaanse griep is, tuurlijk zal het wel zo zijn van de mensen die bij de dokter/ziekenhuis komt, maar vergeet niet dat er grote groep is aan mensen die niet naar de dokter gaan die zich ook grieperig voelen, maar niet beroerd genoeg. Een flink aantal daarvan zal inderdaad de mexicaan hebben, maar ook een hele berg niet, die hebben een normaal griepje. Veel mensen vergeten dat. Het RIVM heeft echt niet alle gegevens van iedereen die de griep heeft, alleen van de mensen die zich gemeld hebben bij de huisarts/ziekenhuis. En zelfs de huisarts schuift het al snel op de mexicaanse, geen wonder dat de cijfers zo hoog zijn.

Ze zouden net zoals aan het begin iedereen die verdacht wordt moeten onderzoeken op de mexicaanse griep, alleen op die manier krijg je betrouwbare cijfers, maar aangezien de griep gevallen teveel werden was dat niet haalbaar meer en wat mij betreft gaat de betrouwbaarheid wat betreft het aantal mexicaanse griep gevallen daardoor stukken naar beneden.

In mijn eigen omgeving (familie/kennissen) zijn er een aantal mensen die zich wat ziekig hebben gevoeld de afgelopen weken, de meeste van hun waren 1 of 2 dagen niet lekker, weinig eetlust, dan weer warm dan weer koud, verkouden, maar verder niks bijzonders. Geen buikkrampen, geen diarree, geen spierpijn.
quote:
En zij kan ook niet aanvoelen welk virus zij heeft.
Ik had geen zin om mijn symptonen te typen aangezien die met die van ShadyLane overeen kwamen.
Drugs are good mkay?
  zondag 15 november 2009 @ 15:47:38 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74717459
quote:
In mijn eigen omgeving (familie/kennissen) zijn er een aantal mensen die zich wat ziekig hebben gevoeld de afgelopen weken, de meeste van hun waren 1 of 2 dagen niet lekker, weinig eetlust, dan weer warm dan weer koud, verkouden, maar verder niks bijzonders. Geen buikkrampen, geen diarree, geen spierpijn.
Dat is de verkoudheid.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 15 november 2009 @ 19:25:50 #205
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_74723054
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:47 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat is de verkoudheid.
Nouja niet alleen dat, maar ze hadden ook last van behoorlijke slomiteit, lusteloosheid en verhoging/koorts (vandaar ook warm/koud/warm). Zoals een heel licht griepje zeg maar.
Drugs are good mkay?
pi_74723135
Ik ben weer bijgetrokken en voel me vandaag weer prima, koorts ook weg.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74723672
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef rene90 het volgende:
Ik ben weer bijgetrokken en voel me vandaag weer prima, koorts ook weg.
Ben je vrijdagavond op stap geweest?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74723687
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ben je vrijdagavond op stap geweest?
Nee
Top 5 China producten
pi_74723734
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee
Bedoelde eigenlijk donderdag. Je symptomen waren namelijk hetzelfde als die van een kater, je bent ook erg snel hersteld.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 15 november 2009 @ 19:46:00 #210
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_74723735
Wanneer geven ze je eigenlijk Tamiflu ?
Ik ben echt helemaal verzwakt. Kan niet eens meer een glaasje water omhoog houden.. pfff
My mama didn't raise no fool
pi_74723757
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Bedoelde eigenlijk donderdag. Je symptomen waren namelijk hetzelfde als die van een kater, je bent ook erg snel hersteld.
Nee ook niet donderdags haha.
Top 5 China producten
pi_74725739
ik heb vannacht samen in een bed geslapen met iemand die nu behoorlijke griep heeft
pi_74728975
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef electronique het volgende:
ik heb vannacht samen in een bed geslapen met iemand die nu behoorlijke griep heeft
Gelukkig dat het in een bed was dan.
pi_74729098
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Gelukkig dat het in een bed was dan.
hoezo?
pi_74729737
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef electronique het volgende:
En dan nog niet te spreken over de soa's
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
pi_74731191
.
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:34 schreef electronique het volgende:

[..]

hoezo?
Op de grond slapen is niet goed voor de gezondheid.
pi_74734555
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef La_Vita het volgende:

Wanneer geven ze je eigenlijk Tamiflu ?
Ik ben echt helemaal verzwakt. Kan niet eens meer een glaasje water omhoog houden.. pfff
Rot voor je.
Het beste is om een huisarts of op huisartsen post te bellen.
Ook water of thee te blijven drinken, of iets met zout erin, bouillon en een paracetamol innemen.

Tamiflu kan je vragen , maar het kan ook bijwerkingen geven.
http://www.dokteronline.com/informatie/tamiflu/index.html

Sterkte.
pi_74735403
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:45 schreef Ellatjuh het volgende:

voelde me gister wel redelijk ok, had medicijnen ingenomen.
maar na het eten begon ik toch weer te rillen en alles.

nu doe ik mn best een kopje thee te drinken maar ben misselijk
Rustig aan maar weer, echt een hele rare griep.
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:41 schreef La_Vita het volgende:

Volgens mij heb ik 'm ook te pakken. Gister gaan slapen met keelpijn en vanmorgen mn keel ontstoken (en hoesten, auww ). En ik heb geen zin om te eten en dan klopt er echt iets niet

M'n hele lichaam doet nu pijn en heb nu 38,3. Net al een beetje overgegeven
Hopelijk ging het vandaag wat beter.
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

Thnks!
Nou gaat iets beter, wel opgeknapt, maar sinds gister een gruwelijk eng kriebelhoestje...
Waarvan ik dacht dan maar voorhoofdholte verstopping..en zo werd ik op mijn wenken bediend vanmorgen begon die trammelant weer..
Wel apart dat fluoriserende groen...

Denk gos zou ik er een foto van maken of wat?

verder erg snel moe...wooh! Dus tis echt rustig aan.
Ja niet prettig om je overdags beroerd te voelen en dan in de nacht ook nog die hoest
en voorhoofdholte verstopping. Zet um op.

Zo in mijn omgeving te horen lijkt het bijna wel of er een buikgriep , heftige verkoudheid
mexicaanse griep en de seizoensgriep heerst.

Weet dus nog steeds niet wat ik zelf heb, had of nu weer heb, geen enkele zin om de dokter
te bellen of er naar toe te gaan, omdat ik steeds denk ik voel me alweer sterker en beter.
Mijn benauwdheid was minder hoofd en keelpijn ook, maar vanmiddag was ik echt weer kapot ,
duizelig en heb drie uren uitgeput op bed gelegen en werd misselijk en rillingen en nu dan het gedoe
op het toilet.
pi_74743535
Hmm...was de hele week al aan het kwakkelen, maar dat trok vrijdag langzaam weg gelukkig. Zaterdag stond ik echter op met verschrikkelijke spierpijn in mijn benen (zonder enige inspanning van betekenis) en een knallende koppijn. Goed, de dag gewoon gewerkt, bewegen ging prima, stilstaan was pijnlijk. Hoofdpijn raakte ik ook weer kwijt gelukkig.
Gisteren nog steeds spierpijn en ineens diarree. Voelde me ook niet echt tof. Vandaag is alles weer prima en heb ik nergens meer last van... vreemde zaken. Ik krijg alle sypmtomen na elkaar in plaats van tegelijk zoals de rest van de griepklanten.
Ik ben er nu wel een keertje klaar mee eigenlijk!
pi_74744184
Ik ben nu voor het eerst koorts vrij, dus das wel fijn.
hoest nog wel heel erg veel, zo n droge hoest en heb het erg benauwd.
ben vanmorgen al ff mn bed uit geweest en nu wel weer terug, heb teveel gedaan.
logeer momenteel bij mn ouders en ben net ff thuis geweest om de katten eten te geven en ff te knuffelen maar toen bedacht ik dat ik ook ff wilde afwassen en nog wat wilde doen.
weer teveel gedaan en nu moe in bed en weer bij mn ouders
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_74748410
Er wordt hier wat lacherig gedaan over 38,1. Maar achtendertig graden is dus wel echt koorts. Bovendien,als je onder je okselmeet dan mag je er vaak 0,5 tot zelfs 1 graad bij tellen.

Als hij dus 37,7 meet, dan is zijn temperatuur minstens 38,2.

Als ik mijn temperatuur opneem en ik heb geen koorts is dat hooguit 35,6. Verschilt nogal per persoon. Vraag me af of de temperatuur samenhangt met lichaamslengte. Wat ik wilzeggen is, voor iemand met als basis 37 graden is 38 slechts een graad verhoging. Als die persoon als basistemperatuur 36 graden heeft is het al weer 2 graden verhoogt. Keren dat ik griep heb gehad was het altijd rond de achtendertig graden,maar dan voelde ik me goed beroerd.
  maandag 16 november 2009 @ 16:47:31 #222
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_74751981
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef DeWalrus het volgende:
Er wordt hier wat lacherig gedaan over 38,1. Maar achtendertig graden is dus wel echt koorts. Bovendien,als je onder je okselmeet dan mag je er vaak 0,5 tot zelfs 1 graad bij tellen.

Keren dat ik griep heb gehad was het altijd rond de achtendertig graden,maar dan voelde ik me goed beroerd.
Das ook niet bepaald nauwkeurig dan
bij 38 graden kun je je echt al goed beroerd voelen hoor Moet je eens nagaan hoe erg dat is bij 40 graden!
  maandag 16 november 2009 @ 16:48:33 #223
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_74752013
Ik heb nu trouwens al 3 dagen 39+ koorts en ik ben goed mager geworden.
Begin het nu echt wel zat te worden
pi_74755883
Ik vind het wel vaag dat het niet meer getest wordt wat je hebt. Ik heb ook twee dagen koorts gehad en de meeste symptomen als hierboven genoemdomdeoren gehad. Ging wel vrij snel voorbij gelukkig. Maar ja,of het dan mexicaanse griep is of niet is lastig te bepalen. voelme nog steeds loom als de neten. Er zijn ook mensen die alleen een avond lichte koorts hadden en die blijken het te hebben. Dus wat je precies er an moet denken.
pi_74756662
Brrr ik ben verkouden, keelpijn, ook zo'n droge hoest en benauwd soms. Verder ben ik heel rillerig. Geen honger, ik heb net maar kippensoep gehad en drink wat multivitamine. Soms doet mijn huid erg zelfs pijn van, heel weird

Ik heb niet het idee dat ik griep heb, maar ik heb nog nooit het idee gehad dat ik dat echt had...
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')