Jemigquote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten nog op resultaten van het onderzoek.
Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking, 40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag. We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere. We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
Sterktequote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten nog op resultaten van het onderzoek.
Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking, 40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag. We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere. We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
Ik hoop dat alles goed komt met de kleinequote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je onder de 35 komt te zitten raak je onderkoeld.... houd je warm met kruiken oid (dekens , lichaamswarmte van een ander persoon (ook al vind je die persoon niet leuk)quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand ervaring met koorts en uren later ondertemperatuur van 35,4 graden ?
Klam en bezweet. Om 19 uur nog 39,5 en nu 35,4
Nou die persoon is me dochter. En Huisarts zei vanmiddag is een griep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je onder de 35 komt te zitten raak je onderkoeld.... houd je warm met kruiken oid (dekens , lichaamswarmte van een ander persoon (ook al vind je die persoon niet leuk)
Als je onder de 32 komt te zitten .....met spoed een arts bellen (of gewoon 112 )
zelf geen ervaring mee, maar wel een opleiding er in gehad
http://www.stichtingvoorafweerstoornissen.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=550quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nou die persoon is me dochter. En Huisarts zei vanmiddag is een griep.
Maar welke Griep dat weet niemand
nou ja je zou ze de kans moeten geven...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jij bent de leukste thuis zeker. Ben bloed serieus ja
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja je zou ze de kans moeten geven...
met ze bedoel je :
-vloeistofthermometer?
-Galileo-thermometer?
Thermokoppel of infrarood??
of een van de andere ?
maar goed, morgen maar ff de huisarts bellen dan...
96% van de griepgevallen is trouwens MG, slechts 4% de gewone griep
Nou ja, ziek is ziek, maar van een beetje hoofdpijn en slecht slapen ga ik niet thuisblijven van Muse!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: je lichaam houdt bar weinig rekening met je sociale activiteiten als het op ziek worden aankomt.
Is goed, wil je mijn telefoonnummer? Kun je naast me komen staan! Gezellig!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cool, ik ontvang je griep dan graag
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:12 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Nou ja, ziek is ziek, maar van een beetje hoofdpijn en slecht slapen ga ik niet thuisblijven van Muse!
[..]
Is goed, wil je mijn telefoonnummer? Kun je naast me komen staan! Gezellig!
Ja joh, en lekker iedereen aansteken daarquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!
Bronquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef Re het volgende:
[..]
96% van de griepgevallen is trouwens MG, slechts 4% de gewone griep
http://www.rivm.nl/Images(...)zicht_tcm4-63009.ppt pagina 14quote:
go girlquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!
Volgens mijn dokter is het niet meer besmettelijk als de koorts weg is. Gelukkig is die nu weg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ja joh, en lekker iedereen aansteken daar
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:29 schreef TheFrankey het volgende:
38 graden koorts? Dat is wel heel veel he
Maar je kreeg toch tamifllu? Lijkt ook niet echt te werken dan of wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben er vanaf vandaag ook weer bij, we zijn uit het ziekenhuis,geen isolatie meer, zoontje heeft geen mexicaanse griep, wel een zware griep met keel, neus en oorontsteking. Gelukkig geen koorts meer sinds gisteravond dus mocht hij gelukkig naar huis. Heb nu wel zelf griep, koorts,duizeligheid maar ook geen mexicaanse griep (wel op getest)
Tamiflu hebben we gekregen idd tot de uitslag binnenkwam of het mexicaanse griep was, daarna zijn ze gestopt ivm dat ze niet genoeg tamiflu hebben om iedereen toe te dienen. Was wel smerig trouwens want we kregen geen capsules maar vloeibaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:00 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Maar je kreeg toch tamifllu? Lijkt ook niet echt te werken dan of wel.
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
http://www.rivm.nl/Images(...)zicht_tcm4-63009.ppt pagina 14
Waar denk je dat de monsters vandaan komen die in laboratoria worden geanalyseerd? En waarom zouden huisartsen - toevallig - bijna 100 keer zoveel Mexicaanse als gewone griepmonsters opsturen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:24 schreef Party_P het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van.
Het RIVM heeft echt niet alle gegevens, veel mensen melden zich niet eens bij de huisarts en/of ziekenhuis. Het overgrote deel van de mensen worden daardoor NIET geregistreerd door het RIVM waardoor de berichten van de RIVM ook niet als betrouwbaar geacht kunnen worden.
De enige waarop het wel betrouwbaar geacht kan worden is het aantal gevallen bij de huisarts en/of ziekenhuis.
Dus wetenschappelijke tests in professioneel beheerde laboratoria vind jij onzin maar jij kan door meditatie aanvoelen wat de typering van je influenza is? Grote kul. De klinische presentatie van beide virussen is identiek.quote:Als het echt zo zou zijn dat het voor alle gevallen zo geld, dan behoor ik bij de groep van 4%, want ik heb de griep (nouja nu zo goed als voorbij) en ik weet eigenlijk haast wel zeker dat dit niet de mexicaan is.
En zij kan ook niet aanvoelen welk virus zij heeft.quote:Symptonen bij mij komen overeen met die van ShadyLane.
Jouw 'gevoel' is betrouwbaarder dan de (niet volledige (maar dat is ook praktisch onmogelijk)) gegevens van het RIVM?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:24 schreef Party_P het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt helemaal niks van.
Het RIVM heeft echt niet alle gegevens, veel mensen melden zich niet eens bij de huisarts en/of ziekenhuis. Het overgrote deel van de mensen worden daardoor NIET geregistreerd door het RIVM waardoor de berichten van de RIVM ook niet als betrouwbaar geacht kunnen worden.
De enige waarop het wel betrouwbaar geacht kan worden is het aantal gevallen bij de huisarts en/of ziekenhuis.
Als het echt zo zou zijn dat het voor alle gevallen zo geld, dan behoor ik bij de groep van 4%, want ik heb de griep (nouja nu zo goed als voorbij) en ik weet eigenlijk haast wel zeker dat dit niet de mexicaan is.
Symptonen bij mij komen overeen met die van ShadyLane.
Keep trying.quote:Op zondag 15 november 2009 01:58 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb geen thermometer, maar ook geen kind, dus de blije doos-hypothese gaat nog op.
Heb een vlees thermometer doet het ook primaquote:Op zondag 15 november 2009 01:54 schreef APK het volgende:
Bizar dat bijna iedereen een thermometer heeft.
Hebben jullie zo'n ding speciaal voor deze griep aangeschaft of zat dat in de blije doos die je kreeg bij de geboorte van het eerste kind?
Euh, rather not.quote:Op zondag 15 november 2009 02:11 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ik stop hem wel 5 x daags in mijn hol apk..dat wilde je toch horen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |