quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:14 schreef JDude het volgende:
Ik heb die wegvluchtneigingen juist met carnaval.
Goed ijs daar inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Cool! Maar die op het Van Coothplein blijft toch lekkerder ijs hebben vind ik.
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Las ik nou trouwens dat we je binnenkort enorm moeten missen hier Ross?.
Ohh! Omdat ik zoiets in je emmessen zag.quote:
Dat is niet binnenkort, dat is pas in maart!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh! Omdat ik zoiets in je emmessen zag.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat we tegenwoordig ook zon drumstel hebben Ross? En ik nu een ontwrichte schouder heb?.
Die is ook erg goed! Maarja,.. tis geen Toetie Froetie hequote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Cool! Maar die op het Van Coothplein blijft toch lekkerder ijs hebben vind ik.
Kwam er vanmorgen toen ik naar school fietste achter dat ie hier echt om de hoek zit..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Ritchie het volgende:
Goed nieuws! Toetie Froetie komt weer terug op de Grote Markt. Wel in een ander pand, maar dat mag de pret niet drukken:
http://www.bndestem.nl/re(...)p-de-Grote-Markt.ece
Dat is toch bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Dat is niet binnenkort, dat is pas in maart!
Het lukt aardig, al heb ik serieus een tijdje niet kunnen spelen omdat m'n schouder niet mee konquote:Op woensdag 2 december 2009 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Lukt het al een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |