Op het moment dat je je voorlaatste post plaatste had je mijn post nog niet gezien. Daar noem jij moslims. Waarom? Waarom niet gewoon ontopic blijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan reageer je op een post waar het woord MOSLIM niet in gevallen is, en daar ook niet per se over gaat.
Tenzij je van mening bent dat tasjesrovers per definitie moslims zijn.......![]()
Dat zegt dan meer over jou, dan over mij.
Ik haal het woord moslims alleen aan in een voorbeeld over wat imo geen discriminatie is. Ik heb de moslims niet aangehaald waar het gaat over criminaliteit of straatterreur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op het moment dat je je voorlaatste post plaatste had je mijn post nog niet gezien. Daar noem jij moslims. Waarom? Waarom niet gewoon ontopic blijven.
Het tweede gedeelte van mijn reactie is een constatering in het algemeen. Ik geef aan dat het me nogal opvalt dat ieder nieuwsitem binnen luttele seconden verandert in moslim gebash.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik haal het woord moslims alleen aan in een voorbeeld over wat imo geen discriminatie is. Ik heb de moslims niet aangehaald waar het gaat over criminaliteit of straatterreur.
Dus jouw reactie op uitgerekend die post slaat nergens op.
Er is en was in dit topic geen sprake van moslimgebash, je bent dus abuis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef 2dope het volgende:
Het tweede gedeelte van mijn reactie is een constatering in het algemeen. Ik geef aan dat het me nogal opvalt dat ieder nieuwsitem binnen luttele seconden verandert in moslim gebash.
Ik wacht met smart op je mooie redenering over de context.quote:Een moslim uitschelden voor geiteneuker is hooguit discriminerend voor de schapen.
Waarom noem je zoiets dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is en was in dit topic geen sprake van moslimgebash, je bent dus abuis.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: ik heb het over de uitspraak van de rechtbank.
Het is een veelgebruikte belediging, daarom haal ik die aan. Wordt vaak betiteld als discriminatie, maar dat is het dus niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom noem je zoiets dan?
Waarom vond je dat nu zo'n leuk voorbeeld?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is een veelgebruikte belediging, daarom haal ik die aan. Wordt vaak betiteld als discriminatie, maar dat is het dus niet.
Goed lezen dan, die heb ik al meerdere keren gegeven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je mooie redenering over de context.
Waarom durf jij eigenlijk niet gewoon te posten dat je een hekel hebt aan alles wat anders is dan jijzelf?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed lezen dan, die heb ik al meerdere keren gegeven.
Ik heb helemaal geen hekel aan ALLES wat anders is dan mezelf. Ik heb geen hekel aan moslims, niet aan marokkanen (die zich kunnen gedragen volgens de wet), heb vrienden en ouders die SP stemmen, dus........hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom durf jij eigenlijk niet gewoon te posten dat je een hekel hebt aan alles wat anders is dan jijzelf?
Ik begrijp dat nooit zo goed.
Geitenneuker, toch wel leuk. Zelf bedacht?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan ALLES wat anders is dan mezelf. Ik heb geen hekel aan moslims, niet aan marokkanen (die zich kunnen gedragen volgens de wet), heb vrienden en ouders die SP stemmen, dus........hoe kom je daarbij?
Ik heb al een vrij recente gepost en daar reageer je al niet op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd, erg benieuwd. Graag wel letterlijke quotes, dus niet hoe men het leest of denkt dat ik het bedoeld heb......
Want dat gebeurt maar al te vaak.
"Ja, dat zeg je wel, maar eigenlijk bedoel je........"
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel wat ik zeg.
In deze zeg ik:
"ALS (indien, in het geval dat enz.....) ik zeg dat moslims geitenneukers zijn (wat ik dus NIET zeg), is dat hooguit discriminerend voor de schapen."
Waarmee ik alleen maar aan wil geven dat een mosim uitschelden voor geitenneuker, niet discriminerend is. Hooguit onnodig kwetsend, of beledigend, maar geen discriminatie.
Verder zeg ik dat ik het met de straf voor de Stormfronter eens ben.
Daar staat niet voor niks eenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef Stali het volgende:
En Gia, dit is ook een leuk voorbeeldje van je.
Geen uitkering voor boerkadraagsters
Nee, dus, dat is het gevolg van een uitspraak van een Ayatollah enkele jaren terug.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Geitenneuker, toch wel leuk. Zelf bedacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |