En waar ben jij de hele dag geweest?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet te verwarren met de tube stopverf of Lube
Ja nja als zoiets op je balkon ligt schrik je wel ff...quote:
wthquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen ik nog eens goed keek zag ik dat et knalpatronen zijn (handig, internet)...
[ afbeelding ]
ze gilde nog niet eens zo erg/vaak. Het was meer dat huilen en dat schreeuwend ruzie makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haar gewoon de tip geven dat ze hard in het kussen moet bijten in plaats van gillen als een mager speenvarken
serieus?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wthdaar zou ik lekker mee naar het pliesie buro gaan
æeh ja?quote:
gewoon bezig met het verrichten van noeste arbeidquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
En waar ben jij de hele dag geweest?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haar gewoon de tip geven dat ze hard in het kussen moet bijten in plaats van gillen als een mager speenvarken
fijne buurtjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nja als zoiets op je balkon ligt schrik je wel ff...
(tenminste ik wel...)
je kan het ook eens op een op een casettebandje opnemen en dat discreet in zijn brievenbus stoppenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ze gilde nog niet eens zo erg/vaak. Het was meer dat huilen en dat schreeuwend ruzie maken
Nou heb ik geen balkon maar als zoiets in de tuin lag zou ik dr niks mee doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wthdaar zou ik lekker mee naar het pliesie buro gaan
Nja de buurman aan de andere kant is nooit thuis, dus daar heeft ie geen last vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijne buurtjes![]()
heb je al eens gesproken met de buren van hem van de andere kant, hebben die ook last van hun/haar geschreeuw en gegil
wellicht iets voor de VVE ?
Gewoon blijven melden, wordt er in ieder geval hystorie opgebouwdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de buurman aan de andere kant is nooit thuis, dus daar heeft ie geen last vanDat heeft ie zelf al eens aangegeven...
Ik huur... dus dan zou ik het bij de woningbouwvereniging moeten aangeven, maar zij doen niet zo heel snel iets omdat je het eerst zelf moet zien op te lossen
het is nou niet bepaald een kogeltje van een luchtbuksquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou heb ik geen balkon maar als zoiets in de tuin lag zou ik dr niks mee doen.
dan kan je het toch ook eens aan de huismeester voorleggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de buurman aan de andere kant is nooit thuis, dus daar heeft ie geen last vanDat heeft ie zelf al eens aangegeven...
Ik huur... dus dan zou ik het bij de woningbouwvereniging moeten aangeven, maar zij doen niet zo heel snel iets omdat je het eerst zelf moet zien op te lossen
en zo iets komt ook niet uit die puddingbuks van Mieke geroldquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is nou niet bepaald een kogeltje van een luchtbuks
om nou helemaal naar de politie te gaan voor zo'n dingetje, als ie nou door de brievenbus kwam okquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is nou niet bepaald een kogeltje van een luchtbuks
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zo iets komt ook niet uit die puddingbuks van Mieke gerold
jejejequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zo iets komt ook niet uit die puddingbuks van Mieke gerold
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Je kan natuurlijk ook een waterpistool zwart verven en samen met die kogel ermee op de foto gaan voor een partypeeps account
je weet toh kaolo stoer mang
das minderquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef MrBrightside het volgende:
Bah. Ik zit hier een beetje in Praag nu met een hoofd vol snot, de hele dag binnen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef MrBrightside het volgende:
Bah. Ik zit hier een beetje in Praag nu met een hoofd vol snot, de hele dag binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |