Gun die mensen ook hun pleziertjequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik wil uitslapen!
En niet om 8:00 wakker worden door bouwvakkers en vervolgens om 9:00 door een monteur die mijn watermeter wil vervangen. Donder op. Ik heb vakantie!
Nee! Als ik eens vakantie heb dan wil ik uitslapenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gun die mensen ook hun pleziertje
Op een weekje in april na is dit mijn eerste echte vakantie dit jaar. Dan mag het toch wel?quote:
Ik heb ook vakantiequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik wil uitslapen!
En niet om 8:00 wakker worden door bouwvakkers en vervolgens om 9:00 door een monteur die mijn watermeter wil vervangen. Donder op. Ik heb vakantie!
En de buren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie
En geen last van irritante monteurs, schoolkinderen etc
Zullen we ruilen van huis?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie
En geen last van irritante monteurs, schoolkinderen etc
nou vooooruitquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee! Als ik eens vakantie heb dan wil ik uitslapen
[..]
Op een weekje in april na is dit mijn eerste echte vakantie dit jaar. Dan mag het toch wel?
Oeh...de nieuwe Desperate Housewives en The Amazing Race
Die ruzieen alleen 's avonds volgens mijquote:
Euhm... nee toch maar nietquote:
Misschien moet je er een keer op de koffie gaan, om advies te gevenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die ruzieen alleen 's avonds volgens mij
Advies te geven over hoe ze beter ruzie zouden kunnen maken? Of dat hij haar beter ff in de kelderbox kan stoppen als ze weer zo aan het janken is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien moet je er een keer op de koffie gaan, om advies te geven![]()
En aan te geven dat ze wat zachter ruzie moeten maken
Bijvoorbeeld, of hoe hij de superglue dient te hanterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Advies te geven over hoe ze beter ruzie zouden kunnen maken? Of dat hij haar beter ff in de kelderbox kan stoppen als ze weer zo aan het janken is?
Bestaat er niet een boek "relaties verbreken voor dummy's?" "geen ruzie maken voor dummy's"?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of hoe hij de superglue dient te hanteren
gezellige uur heb jij schreeuwt tegen zn vriendin, kogelsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bestaat er niet een boek "relaties verbreken voor dummy's?" "geen ruzie maken voor dummy's"?
Ik vond net een kogel oid op men balkon...Vrijdagavond waren ze (z'n vrienden) wel weer aan het klooien bij men buurman...
Woon je in Gangstatown ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bestaat er niet een boek "relaties verbreken voor dummy's?" "geen ruzie maken voor dummy's"?
Ik vond net een kogel oid op men balkon...Vrijdagavond waren ze (z'n vrienden) wel weer aan het klooien bij men buurman...
Nja het is wel een vreemde kogel eigenlijk... Het heeft geen 'koperen' punt maar een groene die erin zit. De punt is er vanaf zeg maar... vreemd iigquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gezellige uur heb jij schreeuwt tegen zn vriendin, kogels
Foto?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is wel een vreemde kogel eigenlijk... Het heeft geen 'koperen' punt maar een groene die erin zit. De punt is er vanaf zeg maar... vreemd iig
euhmmm...,weet je wat? We ruilen idd maar niet. Hier ben ik mijn leven tenminste zekerquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is wel een vreemde kogel eigenlijk... Het heeft geen 'koperen' punt maar een groene die erin zit. De punt is er vanaf zeg maar... vreemd iig
Neej ik woon in een appartementencomplexquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Woon je in Gangstatown ofzo?
Of staan er allemaal kratten bier in de voortuin enzo
Toen ik nog eens goed keek zag ik dat et knalpatronen zijn (handig, internet)...quote:
Da's wel een kogel zeg maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen ik nog eens goed keek zag ik dat et knalpatronen zijn (handig, internet)...
[ afbeelding ]
haar gewoon de tip geven dat ze hard in het kussen moet bijten in plaats van gillen als een mager speenvarkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Advies te geven over hoe ze beter ruzie zouden kunnen maken? Of dat hij haar beter ff in de kelderbox kan stoppen als ze weer zo aan het janken is?
niet te verwarren met de tube stopverf of Lubequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of hoe hij de superglue dient te hanteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |