quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:28 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Van welk spel uit de Command and Conquer saga (inclusief aftakkingen) is de titel "Firestorm" afkomstig?
heb 't maar even gecheckt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:28 schreef GimmeGore het volgende:
ik weet het niet, dus ik ga C&C titels roepen
red alert
renegade
tiberian sun <-- DAT IS 'M
Covert ops
Tiberian Sun was ik ook ooit verslaafd aan, maar ben nooit met de expansionpack begonnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:32 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Het was inderdaad Tiberian Sun: Firestorm. De expansion. Ik heb dat spel helemaal stuk gespeeld, ik dacht dat het wel wat bekender was! Maar dat blijkt meer zo te zijn met mijn vragen
Toevallig weet ik die allemaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Beetje valsspelen natuurlijk, nu is het dus de vraag of je het echt wist of dat je toevallig alle C&C titels wist![]()
Inderdaad, maar dat klinkt te plat waarschijnlijk. En alea iacta est is de uitspraak, maar dat was helaas de vraag niet (schouderklopje toch voor PR)quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef qonmann het volgende:
dobbelsteen ?
´t is gewoon een dobbelsteen, de uitspraak had ik niet geweten:quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat klinkt te plat waarschijnlijk. En alea iacta est is de uitspraak, maar dat was helaas de vraag niet (schouderklopje toch voor PR)
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef Mark het volgende:
Einstein
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:12 schreef qonmann het volgende:
Galilei
Stand deel 1774:quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:22 schreef banaantjeEE het volgende:
25
+1 Ruceboquote:
Pontequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef Rucebo het volgende:
Bijna, je mist het Italiaanse woord voor brug...
Compleetquote:
+1 qonmannquote:
vast een edelman ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Krypton
geen idee, is het een serie die nu loopt ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
niemand?
Yep NCRV is een Ned. omroepquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarschijnlijk weer een hollandse serie...
of hints geven..duurt wel erg lang tegenwoordig..het is geen off-line quizquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Je mag gerust een andere vraag stellen hoor.
Tuurlijk zijn er mensen die dat wetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe nee. Ik ga er vanuit dat er wel mensen zijn die dit weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |