Nou XP zat er in het begin ook vol mee.. maar goed alles beter dan Vista (en vroeger Millenium)..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Kinderziektes in windows 7? Draait hier als een zonnetje.. nergens last van. Ik ben haast geneigd te zeggen dat het sneller is dan XP.
Zou ook wel eens een keer mogen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Kinderziektes in windows 7? Draait hier als een zonnetje.. nergens last van. Ik ben haast geneigd te zeggen dat het sneller is dan XP. Hoe stabiel 't is moet nog blijken maar volgens mij zit dat ook wel goed.
Daarom wacht ik ook nog even met overgaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou XP zat er in het begin ook vol mee.. maar goed alles beter dan Vista (en vroeger Millenium)..
En wat is er zo speciaal aan 23?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit topicnummer. 11 + 21 = 32 dat is omgekeerd 23.
Even teruglezen, vorig topic. Ging het over de film The Number 23.quote:
Teruglezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even teruglezen, vorig topic. Ging het over de film The Number 23.
Black Hawk Downquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex, Welke film ben je aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |