abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74015710
Van de PZC :
quote:
KRUININGEN - Dat er nog mensen zijn die iets voor een ander overhebben, bleek deze week bij een opmerkelijk incident in de trein tussen Krabbendijke en Goes. Afgelopen maandagmorgen kwam er bij de politie een melding binnen dat een trein was weggereden met daarin twee kleine kinderen zonder moeder.

Een moeder stond op het station in Krabbendijke te wachten op de trein. Haar twee kindjes van 9 maanden en 2 jaar oud zaten in de buggy. Het instappen in de trein leverde wat problemen op met de buggy en de moeder werd dan ook geholpen door enkele hulpvaardige burgers. Toen de buggy net in de trein stond, gingen plotseling de deuren dicht en stond de moeder nog op het perron. Ze zag de trein met haar twee kinderen wegrijden richting Goes.

Tijdens het aanrijden, kregen agenten de melding dat degenen die hadden geholpen bij het instappen zich hadden ontfermd over de kindjes en waren uitgestapt op het station in Kruiningen. Daar zou op de komst van de politie worden gewacht. Daar werden de twee kindjes, die enigszins overstuur waren, opgevangen door de agenten. Na enkele minuten kwam de vader al met de auto aangesneld waarna hij met zijn kinderen herenigd werd. Omdat hij zo blij/emotioneel was, heeft hij de jongen en het meisje die zich tijdelijk over de kinderen hadden ontfermd, met 50 euro beloond.
Klantvriendelijkheid van de NS is op dit punt slecht ,triest dat dit kan gebeuren eigenlijk.
Tegenwoordig draait het allemaal op tijd, jammer.

Hulde voor de jongen en het meisje.
Life is Music
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:28:09 #2
274538 AbortusKonijn
salade du escargot
pi_74015732
Verdiend goed zo
Het is niet wat je denkt dat het is.
FoBo | PM :D
pi_74015796
Ik heb dit ook ooit meegemaakt, alleen stond ik met de buggy en jongste zoon in de trein en mijn oudste van 4 nog op het perron Dat waren spannende momenten, ik zag nog net met wegrijden dat er 2 oudere dames zich over mijn zoon ontfermden
Ik moest alleen wachten tot het volgende station (Houten - Utrecht) en toen weer terug In de tijd dat er nog geen mobiele telefoons bestonden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:33:37 #4
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_74015860
quote:
Dat er nog mensen zijn die iets voor een ander overhebben, bleek deze week bij een opmerkelijk incident
Jezus, als dit al exemplarisch is voor mensen die 'nog iets voor elkaar over hebben', zou het wel heel droevig gesteld moeten zijn met de maatschappij. Kennelijk vermoedt de journalist dat het gros van de mensen die twee kinderen aan hun lot overgelaten had.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:38:39 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74015999
Rijdt de trein een keer op tijd, is het nog niet goed.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:40:26 #6
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74016059
Hoop toch dat de meeste mensen dat zouden doen.
pi_74016200
Ik vind dit normaal.

En geloof dat de meeste mensen dit zouden doen.

Desondanks is het wel lief.
pi_74016256
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Hoop toch dat de meeste mensen dat zouden doen.
Ach jawel. Mensen zijn niet allemaal even slecht en egoïstisch.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:48:12 #9
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74016267
Doet mij denken aan toen ik jaren geleden (ik denk zo'n 15 jaar als het niet langer geleden was) eens in de trein zat. We zaten met het hele gezin met fietsen (waren op fietsvakantie) in de trein toen er nog een gezin met fietsen in wilde stappen. In Nederlandse treinen is niet zo veel plek dus het was nogal een gedoe om die andere fietsen er bij in te krijgen. Toen alle fietsen er in zaten reed te trein weg maar stond er nog een fietstas op het perron. Vertelden die mensen dat ze dat die dag al eerder was overkomen, maar toen met de vader die achter was gebleven.

Dat van die tijd is dus niet iets van de laatste jaren.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:48:13 #10
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74016268
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Jezus, als dit al exemplarisch is voor mensen die 'nog iets voor elkaar over hebben', zou het wel heel droevig gesteld moeten zijn met de maatschappij. Kennelijk vermoedt de journalist dat het gros van de mensen die twee kinderen aan hun lot overgelaten had.
Dat ja.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:50:03 #11
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74016313
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:27 schreef Fredo55 het volgende:
Van de PZC :
[..]

Klantvriendelijkheid van de NS is op dit punt slecht ,triest dat dit kan gebeuren eigenlijk.
Tegenwoordig draait het allemaal op tijd, jammer.

Hulde voor de jongen en het meisje.
Wtf heeft de NS hier nou weer schuld aan?

Die conducteur gaat ervan uit dat na het fluitsignaal iedereen op de plek is waar ze willen zijn en die nog op het perron staan iemand uitzwaaien ofzo.
pi_74016367
Dit zou toch iedereen doen?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:52:28 #13
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74016378
Ik had overigens aan de noodrem getrokken denk ik.
pi_74016411
quote:
Dat er nog mensen zijn die iets voor een ander overhebben
Dit is trouwens typisch zo een uitspraak die mensen 2000 jaar geleden ook al deden. Net als
quote:
'de jeugd van tegenwoordig'
pi_74016454
Ik had die kinderen op marktplaats gezet.
pi_74016562
Tijdje terug stond ik in Amsterdam op de tram te wachten met me vriend, ston er in 1 keer een kinderwagen met baby alleen op de halte, echt zonder moeder ofzo, we hadden allebei redelijk haast, maar gelukkig kwam er wel snel politie die zich over baby heeft ontfermt, weet niet hoe het afgelopen is, maar is wel vage gewaarwoording
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_74016602
Ik zie het regelmatig nét goed gaan. Komt meestal omdat er dan een stel herkauwer-achtige reizigers de boel met hun kutklotevouwfietsen (uitgevouwen natuurlijk) op het balkon lopen te verstoppen zodat er niet snel genoeg ingeladen kan worden. Desalniettemin is het dan nog diep triest als de conducteur het sein veilig geeft terwijl er nog mensen tussen de deuren zitten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74016637
Mensen die dit raar vinden moeten toch eens wat vaker proberen contact te maken met andere mensen.

Jaren geleden toen wij vaak op vakantie gingen met de trein, is het ons ook eens overkomen. Ik en zusje bleven verbaasd in de trein achter terwijl papa op perron achterbleef in een Duits plaatsje.

Niemand hoefde aan de noodrem te trekken of andere hysterische taferelen uit te halen.
Hij stond ons bij het volgende station gewoon op te wachten. (Hij had iemand gewaarschuwd en kon netjes mee met een andere trein terwijl die van ons daarop wachtte).
pi_74016995
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Min-e het volgende:
Mensen die dit raar vinden moeten toch eens wat vaker proberen contact te maken met andere mensen.
Omdat jouw vader onhandig is moet ik vaker contact maken met andere mensen.

!!
pi_74017040
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

!!
pi_74017084
Wat lijkt me dat verschrikkelijk voor die moeder !
pi_74017103
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

!!
Jij niet, gewoon blijven zitten achter die pc.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:17:59 #23
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74017178
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zie het regelmatig nét goed gaan. Komt meestal omdat er dan een stel herkauwer-achtige reizigers de boel met hun kutklotevouwfietsen (uitgevouwen natuurlijk) op het balkon lopen te verstoppen zodat er niet snel genoeg ingeladen kan worden. Desalniettemin is het dan nog diep triest als de conducteur het sein veilig geeft terwijl er nog mensen tussen de deuren zitten.
Gebeurt heel vaak. M'n ex vriendin heeft een keer 3 weken op krukken gelopen omdat de deuren gewoon dicht werden gegooid toen zij er nog tussen stond.

Het verweer van de conducteur in kwestie was dat ze maar op had moeten schieten.
Intelligent, but fucked up.
pi_74017272
Ik heb dit meegemaakt met de bus. Werkelijk een nachtmerrie!Je zet de buggy uit de bus met de kleinste en loopt terug om je klaar staande nog geen 2- jarige ook te pakken. De buschauffeur lette dus totaal niet op, en sloot de deur. Reed weg met de toen nog geen twee-jarige. Gelukkig zagen de mensen in de bus hoe het ging en schreeuwden dat de buschauffeur moest stoppen. (was toch een honderd tot tweehonderd meter verder voor hij stopte)

Ik heb daar een hele tijd last van gehad en ben ook pas weer met de bus gegaan toen de kleinste kon lopen, zodat ik eerst de kinderen buiten kon zetten en daarna de buggy zou kunnen pakken. Die buggy is vervangbaar..
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:31:29 #25
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_74017508
Ik heb van de week een oude mevrouw geholpen die met haar boodschappen-karretje vastzat tussen een metrodeur.

Krijg ik nu 50 euro of een aai over de bol?
What lies in the shadow of the statue?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:33:33 #26
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74017561
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef Ghaazi het volgende:
Ik heb van de week een oude mevrouw geholpen die met haar boodschappen-karretje vastzat tussen een metrodeur.

Als je heel erg geluk hebt, maar ik zou het niet verwachten, zo hoort het gewoon.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:34:06 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74017582
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb dit ook ooit meegemaakt, alleen stond ik met de buggy en jongste zoon in de trein en mijn oudste van 4 nog op het perron Dat waren spannende momenten, ik zag nog net met wegrijden dat er 2 oudere dames zich over mijn zoon ontfermden
Ik moest alleen wachten tot het volgende station (Houten - Utrecht) en toen weer terug In de tijd dat er nog geen mobiele telefoons bestonden.
Awww, ik zie het helemaal voor me! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:34:13 #28
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74017585
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef Ghaazi het volgende:

Wat moet een boodschappenkar dan ook in de metro?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:35:52 #29
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74017624
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:34 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Wat moet een boodschappenkar dan ook in de metro?
Niet een winkelwagentje, zo'n karretje dat oude vrouwen meesleuren.
pi_74017626
Wat een ongelofelijk bullshit artikel zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')