Dankjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:59 schreef Michellee het volgende:
Wat een super leuke OP!![]()
![]()
Mijn opmerkingen:
Ze moeten even kappen met Jack en Carly, dat hebben nu wel gezien....en weer gezien, en weer gezien...
Ameera is best knap zonder stem en irritant hoofddoekje!
Hebben Alison en Chris al eerder iets gehad? Ik weet het niet meer......
En Sofie moet oprotten!
Of Katie gewoon heel klein.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Michellee het volgende:
Het valt mij nu ook opeens op dat Brad best groot is...
Het is je al vaker gevraagd, maar denk je dat je zou kunnen stoppen met spoilers posten in het gewone Atwt topic? Daar is een spoilertopic voor en anders zet je het even in een spoiler, zodat mensen die het niet willen weten het ook niet hoeven te lezen.quote:
Ik kijk ATWT niet meer sinds Dusty weg is, tjee wat een horney-maker was die manquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef kellyxoxo het volgende:
ze moet weer alles op een rijtje zetten
hij is hot maar ik mag hem niet ik weet niet waaromquote:
Is het dan iets spannender?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaa nieuwe deeltje, leuke OP!![]()
![]()
Ik volg de afleveringen hier in Nederland niet meer (zit al een heel stuk verder) maar ik lees altijd graag mee..![]()
Nee het wordt alleen maar erger en ingewikkelder en de meeste verhaallijnen zijn nog steeds tenenkrommend..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is het dan iets spannender?
Ik heb nu het idee dat naar opdrogende verf kijken leuker is dan ATWT.
Die verhaallijnen , zo saaaaaaai
Indd. Z.s.m.quote:
En die arme Luke en Noah zitten met een moslima opgescheept, hoe verzin je hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Z.s.m.![]()
Verder: waarom laten moeders in deze soap zo vaak hun kinders in de steek? Eerst Carly toen met Simon en nu gaat Lily weer weg.Lekker bezig dus.
En Katie + Brad.Katie zie ik trouwens opvallend veel in sexy setjes. Is dat om kijkers te blijven trekken?
Die natuurlijk binnenkort geen doekje meer draagt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Pugg het volgende:
[..]
En die arme Luke en Noah zitten met een moslima opgescheept, hoe verzin je het
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die natuurlijk binnenkort geen doekje meer draagt.
Oh, eergisteren ofzo nog wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je loopt achter,is al gebeurd
zelfs een laag uitgeneden jurk had ze aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Memento-Mori op 30-10-2009 00:42:19 ]De meest belangrijke keuze is de keuze om te kiezen
mensen vinden het volgens mij leuk om het voor andere te verpesten!!..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:50 schreef SeaOfLove het volgende:
fijn die spoiler! werkt niet bij mobiel-internet,krijg alles gewoon te zien.... wat is er mis met het speciaal daarvoor bedoelde topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 11:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarom kijken mensen dit?
Lazer op als het je niet bevalt. puber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Je hebt het recht niet om anderen puber te noemenquote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef Miam het volgende:
[..]
Lazer op als het je niet bevalt. puber.
Ik heb nog altijd meer recht om in dit topic te posten dan jij.quote:Op zondag 1 november 2009 11:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om anderen puber te noemenJe kijkt naar de meest trieste soap op de wereld
quote:Op zondag 1 november 2009 11:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarom kijken mensen dit?
omdat het leuk, spannend en verslavend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wegwezen jij![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |