Niet zo gek hoor, als je met euro's moet betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het gekke vind ik altijd dat als ik op de internet bestel over die 2$ wel nadenk maar in de winkel niet
Omdat ik niet om elk artikel van 2 dollar iemand ga lastig vallen daarvoor. Nee heb nog nooit wat bij DP besteld. Alles wat ik leuk vind heb ik al bij DX en meer. En ja wat heb ik aan service nodig. Als ik iets koop wordt het bezorgd en heb nog nooit iets kapot gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, bestel je niks bij DP?
zoniet, waarom niet?
ik ben juist bijna geheel van DX naar DP verhuist, aangezien je jack overal
om kan vragen ( itemrequest), daar word bij DX amper op gereageerd.
tevens levert jack wel goede prijzen op, en is zijn service ook redelijk goed te noemen
Kun je een linkje doen (pm mag ook hoor)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef revpolen het volgende:
het is fake he! dat weetje
maar goed gisteravond maar eens 50 games voor de WII besteld ( heb een wiikey )
voor 50 dollar ofzo, puur omdat ik eind deze maand gameweekend hou met de scouting en ik genoeg keuze wil hebben en zelf te lui ben om spellen te downloaden![]()
Haha waar staat die? Leuk voor de vriendinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Hoeveel kost een sex-change bij Jack, ik vind dit toch wel zo leuk![]()
Ik zie een hoop leuke wijven dingen, of toch maar homo worden![]()
[ afbeelding ]
begin met een paar ugg's ofzo..die zijn ruim vooradig lijkt t.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zie een hoop leuke wijven dingen, of toch maar homo worden![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft te maken dat je rood staat bij je PP of dat je de vorige keer een een betaling is geweigerd door saldotekort op PP.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Flaccid het volgende:
Houden die betaalproblemen ook in dat je niet met je bankrekening kan betalen maar dat ie vraagt om je creditcard?
Nee hoorquote:
Hoe kan ik dat verhelpen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat je rood staat bij je PP of dat je de vorige keer een een betaling is geweigerd door saldotekort op PP.
komt mij bekend voor; hier ook lange werkdagen.. en dan niet veel kunnen posten:)!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee hoor
Dion is ook niet door de shredder gegooid.
Scheelde trouwens niet veel![]()
Maar ik ben de komende 3 maanden erg druk dus ik zal weinig posten. Maak in totaal werkdagen van 05.00 tot 17.00 als je thuis bent ben je gesloopt haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dionysiou op 27-10-2009 12:06:12 ][b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
En dat intereseerd ons hoeveel ook alweerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Dionysiou het volgende:
Haha ik moet nu 3 maanden stage lopen bij ECN in Petten. En ik bezorg ochtendkranten en zaterdag werk ik nog bij TNT Post en vrijdag ook nog naar school.
Dus het vreet wel aan me, maar dat went wel alleen 's avonds heb ik gewoon zin om niks te doen en TV te kijken
Nu is er toevallig niks te doen..
Ga huilenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En dat intereseerd ons hoeveel ook alweer
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ga huilen
Als het je niet boeit lees je er effe overheen. Heb het speciaal voor jou in een spoiler gezet
Of je houd even je grote bakkes achterlijke gladioolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of je opent gewoon even een topic in ONZ waar het hoort
OT!
Staat op de fotoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha waar staat die? Leuk voor de vriendin
Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je tegoed op PP weer op niveau brengen.
Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zeg
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.
Stel je besteld iets voor 5 dollar moet je er gewoon voor zorgen dat je 10 dollar erop hebt staan.
Probeer het over een aantal uur/morgen nog eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.
Zag net ook wat PP rekent voor betalingen aan je, dat is niet misselijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Paypal is gewoon kut qua opwaarderen maar ja monopoliepositie (jezus wat een woord)
Ja wel aardig goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe is de geluidskwaliteit mstr?
Als ik btw thuis ben zal ik dat ding scannen voor je
Wat moet ik nou met zo'n reactie?quote:
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met zo'n reactie?
Ze zouden je eens moeten vastplakken aan een trein met je 10PK verhogende autostickers.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)
het gaat hier om de md-52 dopjes toch ofniet?
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hieldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
En de nieuwe iPod Nano's zijn ook al nagemaakt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25558
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hieldenStraks wordt hij weer genaaid en dan kan ik geen TB dingen meer bestellen
Wat zei je nou? 0.3MP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.
- "2000K" Pixel(manufature rated) HD video Camera and Camera
2MP HD-camera, best goed ding is dat dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |