Ik heb hem voor $10,-quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef mickeyD het volgende:
hebbes, voor $14,50 een mini DV cam
"ze kiest goede maat" En mij maar L opsturen terwijl ik M nodig heb!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kijk naar de maten bij extra informatie of vraag het aan rachel. Zij heeft of een maten tabel of je geeft je lengt/gewicht en ze kiest de goede maat.
Is er al wel eens iets bij jou ingenomen door de douane of hoef ik me daar niet zoveel zorgen over te maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"ze kiest goede maat" En mij maar L opsturen terwijl ik M nodig heb!
Nja nieuwe shirtje M past precies! Als je in nl nog S past.. wel krap beter gewoon M bestellen anders krijg je van die "skater" shirtjes
De prijzen van Rachel zijn bij mij altijd hoger dan die van Jack, maar ze reageert wel sneller.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef 16meter het volgende:
Wat is de goedkoopste Taobao agent? Volgens mij vragen ze allemaal 10% per item + shipping.
Waarom wil je in totaal 3 DS-en?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Twinky het volgende:
hey, leuk topic ditmisschien kunnen jullie mij helpen!
Toen ik in China was heb ik in Shanghai twee Nintendo DS-en gekocht voor 55 euro p/s. (voor 15 euro extra kreeg ik dan zo'n R4, micro SD en beschermhoes)
Nou wil ik er eigenlijk nog één van dezelfde kwaliteit... Hebben jullie enig idee hoe ik daaraan zou kunnen komen?
Geen ideequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:05 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Jij was dus die lummel die constant zat te overbieden.![]()
Ja dus, ik vond $12,- meer dan zat en daar ging iemand constant overheen. Op een gegeven moment vond ik het wel gezegend, op 5 stuks een bod geplaatst en ik heb er nu gelukkig maar eentje.quote:
Als je niks wint kun je er een van mij kopen voor 9 euroquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Skiet het volgende:
lol ik bied ook steeds op meerdere, nog niet gewonnen. Nieuwe ronde gaat nu in voor mij met bieden DUS NIET BIEDEN NU
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Er gaan trouwens ook camera's met 8GB intern weg voor rond de $15,-Kan ook een optie zijn misschien?
Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Er gaan trouwens ook camera's met 8GB intern weg voor rond de $15,-Kan ook een optie zijn misschien?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |