Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zeg
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.
Stel je besteld iets voor 5 dollar moet je er gewoon voor zorgen dat je 10 dollar erop hebt staan.
Probeer het over een aantal uur/morgen nog eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.
Zag net ook wat PP rekent voor betalingen aan je, dat is niet misselijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Paypal is gewoon kut qua opwaarderen maar ja monopoliepositie (jezus wat een woord)
Ja wel aardig goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe is de geluidskwaliteit mstr?
Als ik btw thuis ben zal ik dat ding scannen voor je
Wat moet ik nou met zo'n reactie?quote:
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met zo'n reactie?
Ze zouden je eens moeten vastplakken aan een trein met je 10PK verhogende autostickers.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)
het gaat hier om de md-52 dopjes toch ofniet?
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hieldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
En de nieuwe iPod Nano's zijn ook al nagemaakt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25558
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hieldenStraks wordt hij weer genaaid en dan kan ik geen TB dingen meer bestellen
Wat zei je nou? 0.3MP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.
- "2000K" Pixel(manufature rated) HD video Camera and Camera
2MP HD-camera, best goed ding is dat dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |