Zo dat mokkeltje van je is net een kunstwerk! Het lijkt verdomme wel een picasso!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:15 schreef Flammie het volgende:
Altijd he!!! Altijd! Mensen sturen me zo heel stoer foto's van hun vriendin met als bericht:
Klacht: Mensen die foto's van hun vriendin sturen (die echt!! is) en dan om mijn mening vragen
Klacht: Het eerlijke antwoord schuldig blijven
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef Pieter-utd het volgende:
'wtf gek ze is kanker lelijk
Jekentmeniet'
Kost veel geld en uiteindelijk is het maar poetslelijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo dat mokkeltje van je is net een kunstwerk! Het lijkt verdomme wel een picasso!
Ook een mogelijkheid:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kost veel geld en uiteindelijk is het maar poetslelijk?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:22 schreef Splutje het volgende:
Of zeg gewoon "Wat een vlot en pittig kapsel". Als ze niet op FOK zitten zullen ze dat vast als compliment opvatten.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef Pieter-utd het volgende:
'wtf gek ze is kanker lelijk
Jekentmeniet'
Dat snap ik ook niet. Meestal zijn ze er helemaal ondersteboven van. Tsja, ga dan maar eens staan liegen met een stalen smoel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Flammie het volgende:
Bedankt voor alle adviezen...
Wat ik nog niet snap is waarom ze die foto's sturen met zo een bericht er bij...
Je ziet toch zelf ook wel dat ze gewoon raslelijk is
Liefde maakt blind! En bij sommige mensen vallen gewoon meerdere zintuigen uit. Ik bedoel dat iemand niet ziet dat zijn nieuwe liefde mooi is, tja liefde, maar als haar gezicht moet aanvoelen als knäckebröd dan moet je als buitenstaander ingrijpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Flammie het volgende:
Bedankt voor alle adviezen...
Wat ik nog niet snap is waarom ze die foto's sturen met zo een bericht er bij...
Je ziet toch zelf ook wel dat ze gewoon raslelijk is
Denk het ja. Zo kwam er eens een vage kennis aanzetten met z'n verse vriendin. Die bleek modder, maar dan ook echt MODDERvet te zijn. Precies weet ik het niet meer, maar dan zeg ik ook iets dergelijks als gezonde Hollandse meid.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Life het volgende:
Dit had ik gister ook met een collega. Hij liet me een foto zien van zijn aankomende date. Wat een trol. Ik probeerde een complimentje te geven, maar het lukte me niet. Na 10 seconden staren concludeerde ik maar dat ze een leuke lach had. Waarop hij zei 'Maar ze lacht helemaal niet op die foto'. Ik liep snel weg.
En hoe bevalt het stappen in je uppie je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef Picchia het volgende:
Ach, ik geef gewoon eerlijk antwoord. Ze moeten er niet naar vragen als ze het antwoord niet willen horen.
is ook zo!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef Picchia het volgende:
Ach, ik geef gewoon eerlijk antwoord. Ze moeten er niet naar vragen als ze het antwoord niet willen horen.
iedereen weet dat als iemand zegt dat iets/ iemand heel appart is, dit niet positief bedoed is. omdat deze methode zo oud is als de oudheid is hij TE bekendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:53 schreef Boca_Raton het volgende:
"Ze is héél apart!"
In welke zin, zeg je er dan niet bij. Je kunt het tweeledig opvatten dus hopelijk vraagt je vriend niet dóór.
Ben ik niet met je eens. Heel apart kan ook aangeven dat het zich onderscheidt van de rest, in positieve zin dan. Je moet er gewoon niet teveel bij zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:18 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
iedereen weet dat als iemand zegt dat iets/ iemand heel appart is, dit niet positief bedoed is. omdat deze methode zo oud is als de oudheid is hij TE bekend
Ik vind jou ook een beetje apart!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Heel apart kan ook aangeven dat het zich onderscheidt van de rest, in positieve zin dan. Je moet er gewoon niet teveel bij zeggen.
En nu vraag jij je af wat ik daar van denkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een beetje apart!
Ik dacht meer dat is de enige vrouw die niet in de gaten heeft dat de zin 'ik vind haar wel apart' gewoon betekent "Hedde Gij ook ene bezem bij oe, heks?'quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En nu vraag jij je af wat ik daar van denk![]()
Is hetof is het
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |