Bij de H&Mquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, wat een geweldig ding! [nee, ook ik weet niet hoe het heet![]()
Staat je ook heel goed!Gehaald bij de Bijenkorf ook, of heb je er nog even een echte shopsessie van gemaakt?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
Volgens mij heet zoiets een flupjesjurk
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
Volgens mij heet zoiets een flupjesjurk
Als het van de H&M komt zal het inderdaad wel bedoeld zijn als jurk! Scheetig ding is 't!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de H&M
Die zit vlak bij de Bijenkorf
Ik ga hem niet als jurkje dragen hoor, mij te kortquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als het van de H&M komt zal het inderdaad wel bedoeld zijn als jurk! Scheetig ding is 't!
Ja? tot nu toe is de actrice lekker en de dialoog wel scherp, dus ik blijf nog kijkenquote:
Ik draag een H&M 'jurk' ook gewoon als shirtje hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga hem niet als jurkje dragen hoor, mij te kort
Dus ik kijk nog wel even wat ik er mee doe
Niet goed?quote:
Ik nietquote:
Ik heb ook geen jurk aan hoor, stil maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik nietik voel me buiten de groep vallen
Doe ook eens een fotootje?quote:
Doe straks nou even een foto zonder hoofd (met mag ook hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik nietik voel me buiten de groep vallen
Maar dan durf ik niet te bukkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik draag een H&M 'jurk' ook gewoon als shirtje hoorZoals je 'm nu draagt, dat is wel leuk toch?
Hoezo nou niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |