Ik vind het gewoon lekkerquote:
Na het eten is het juist goed voor je lichaam om een half uurtje te rusten...iets met je darmen die spitsuur hebben ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit overdag een tukkie, wordt er alleen maar brakker van!
Omdat ie dan al weer heel vroeg moet gaan beginnen met verwarmen om het om 17 uur 20 graden te hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Waarom de kachel zo hoog als jullie er niet zijn? Ik zet hem dan op 15 graden!
Doet m'n vader toch iets goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na het eten is het juist goed voor je lichaam om een half uurtje te rusten...iets met je darmen die spitsuur hebben ofzo
De verwarming op 21 ipv 19 levert een hoop extra verbruik op, een bad nemen kost veeel meer gas dan een douche, is er altijd iemand thuis of alleen buiten kantooruren, is de woning goed geďsoleerd, Tenzij je een AGA cooker hebt of de hele dag met een professionele wokbrander aan het stoeien bent kun je kookgas wel uit de beschouwing laten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Pagan, hoe kan het dan zijn dat wij dan zo bizar veel gas verbruiken?
Elektrische oven, koken wel op gas maar ik ben niet zo'n keukenprinses, dus ik kook niet elke dag.
Dus voornamelijk verwarming dan zeker? En om te verwarmen voor bad/douche?
Ik zet 'm 's avonds op 18 graden, soms 19. In het weekend overdag sowieso 19. Maaaaaaar volgensmij ligt dat ook heel erg aan ons huis, bij mijn ouders had ik de kachel ook altijd hoger staan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ie dan al weer heel vroeg moet gaan beginnen met verwarmen om het om 17 uur 20 graden te hebben.
Dus daar schiet je niets mee op.
Als ik echt echt in slaap val en dan bijv. anderhalf uur dan krijg ik ook hoofdpijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doet m'n vader toch iets goed![]()
Nou moet ik zeggen dat ik meestal ook bar weinig doe na het avondeten hoorMaar ik krijg altijd hoofdpijn als ik een half uurtje slaap ofzo.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zet 'm 's avonds op 18 graden, soms 19. In het weekend overdag sowieso 19. Maaaaaaar volgensmij ligt dat ook heel erg aan ons huis, bij mijn ouders had ik de kachel ook altijd hoger staan.
Ach, ik heb het in ieder geval nooit koud, dus het zal wel goed zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
De verwarming op 21 ipv 19 levert een hoop extra verbruik op, een bad nemen kost veeel meer gas dan een douche, is er altijd iemand thuis of alleen buiten kantooruren, is de woning goed geďsoleerd, Tenzij je een AGA cooker hebt of de hele dag met een professionele wokbrander aan het stoeien bent kun je kookgas wel uit de beschouwing laten.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow Kenia dat lijkt mij ook een mooi land alleen heb ik eigenlijk gezworen niet meer naar een land op vakantie te gaan waar ik malaria pillen voor moet slikken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Wist niet eens dat dat moest johZal even mijn huisarts (tropendeskundige) bellen als het vaststaat.
Ik heb ook al lang weer een dekentje op de bank liggen hoor, dat vind ik gewoon heerlijk liggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben volgens mij altijd een dekenmens geweest, heerlijk de plaid van mn oma om, op de bank, boek erbij
Oh, de inentingen heb ik al. Dát heb ik wel gecheckt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je nog heel wat meer inentingen e.d. moet. Waar van sommige volgens mij een bepaalde periode van tevoren moeten worden toegediend e.d.
Dus ik zou EERST ff kijken en dán boeken
quote:In kenia kunt u met de infectieziekten Bilharzia, Malaria, Buiktyfus, Difterie tetanus polio, Gele koorts, Hepatitis A en Hepatitis B te maken krijgen.
Ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, de inentingen heb ik al. Dát heb ik wel gecheckt.
Dus niet gelijk lachen mister Loveless
Neem mijn voorbeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben er nogal slordig mee geweest
Kga ze vanavond even in de blanke lak zetten (alsof we het over kozijnen hebben ofzo) en dan zijn ze eind van de week lang genoeg om met je lakjes te kliederen
![]()
[..]
Ik durf niet te bellen
Want dan gaan ze langskomen, dat weet ik nu al, om de meter te controleren.
En ik zit nogal laag qua stroomverbruik en straks zit ik ineens drie keer zo hoog
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Dan maar Greys uitlachen dat ze voor een halve straat gas verstookt doordat ze zo vaak in bad ligt te soppen
Je kunt je hoofd er toch af laten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neeeee dat kan heul niet, dan moet ik op de foto
(en ik ga nu eerst eten)
Is dat echt zo, van dat bad? Want ons bad is sneller vol dan dat ik onder de douche sta meestal bvquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
De verwarming op 21 ipv 19 levert een hoop extra verbruik op, een bad nemen kost veeel meer gas dan een douche, is er altijd iemand thuis of alleen buiten kantooruren, is de woning goed geďsoleerd, Tenzij je een AGA cooker hebt of de hele dag met een professionele wokbrander aan het stoeien bent kun je kookgas wel uit de beschouwing laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |