abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74019671
Ik zet de wasmachine en de vaatwasser alleen maar aan in het goedkopetarief. Ons verbruik weet ik niet maar wel erg hoog. Gas is altijd vrijlaag omdat de gaskraan de helft van het jaar helemaal dichtstaat.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:53:45 #127
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74019699
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oma Ing met je tukkies
Ik vind het gewoon lekker

Wij verbruiken ook vrij veel gas Greys.
Maar wij hebben dan weer een hoekwoning, gasstel wordt iedere dag (bijna) gebruikt, de verwarming staat standaard op 20C als we thuis zijn en 's nachts of als we er niet zijn op 18C.
En dan nog de douche, die wordt ook dagelijks uitgebreid gebruikt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74019704
Het wordt al steeds waarschijnlijker dat ik naar Kenia op vakantie ga Qua studie gaat het in ieder geval lukken, qua werk 99%. We wachten alleen nog even de uitslagen van m'n schoonmoeder af voor we gaan boeken. Maar het is nog een beetje onduidelijk wanneer die binnenkomen

Ik ga lekker pizza eten vanavond. Soort van zelfgemaakt (wel gewoon een kant en klaren bodem, maar verder lekker zelf beleggen ben alleen mozzarella vergeten.. hmm...)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74019719
Ik doe eigenlijk nooit overdag een tukkie, wordt er alleen maar brakker van!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74019742
Waarom de kachel zo hoog als jullie er niet zijn? Ik zet hem dan op 15 graden!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:55:42 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74019752
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit overdag een tukkie, wordt er alleen maar brakker van!
Na het eten is het juist goed voor je lichaam om een half uurtje te rusten...iets met je darmen die spitsuur hebben ofzo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:56:26 #132
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74019770
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Waarom de kachel zo hoog als jullie er niet zijn? Ik zet hem dan op 15 graden!
Omdat ie dan al weer heel vroeg moet gaan beginnen met verwarmen om het om 17 uur 20 graden te hebben.
Dus daar schiet je niets mee op.
pi_74019771
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Na het eten is het juist goed voor je lichaam om een half uurtje te rusten...iets met je darmen die spitsuur hebben ofzo
Doet m'n vader toch iets goed

Nou moet ik zeggen dat ik meestal ook bar weinig doe na het avondeten hoor Maar ik krijg altijd hoofdpijn als ik een half uurtje slaap ofzo.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:57:28 #134
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74019807
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Greys het volgende:

Pagan, hoe kan het dan zijn dat wij dan zo bizar veel gas verbruiken?
Elektrische oven, koken wel op gas maar ik ben niet zo'n keukenprinses, dus ik kook niet elke dag.
Dus voornamelijk verwarming dan zeker? En om te verwarmen voor bad/douche?
De verwarming op 21 ipv 19 levert een hoop extra verbruik op, een bad nemen kost veeel meer gas dan een douche, is er altijd iemand thuis of alleen buiten kantooruren, is de woning goed geďsoleerd, Tenzij je een AGA cooker hebt of de hele dag met een professionele wokbrander aan het stoeien bent kun je kookgas wel uit de beschouwing laten.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74019809
Ow Kenia dat lijkt mij ook een mooi land alleen heb ik eigenlijk gezworen niet meer naar een land op vakantie te gaan waar ik malaria pillen voor moet slikken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:57:42 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74019816
brrr k heb t zo koud
dat is een nadeel aan deze flat, als t buiten waterkoud is, is het dat binnen helaas ook bijna. verwarming staat al aan, zit nu onder een deken om wat aan te warmen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74019817
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Omdat ie dan al weer heel vroeg moet gaan beginnen met verwarmen om het om 17 uur 20 graden te hebben.
Dus daar schiet je niets mee op.
Ik zet 'm 's avonds op 18 graden, soms 19. In het weekend overdag sowieso 19. Maaaaaaar volgensmij ligt dat ook heel erg aan ons huis, bij mijn ouders had ik de kachel ook altijd hoger staan.

Ach, ik heb het in ieder geval nooit koud, dus het zal wel goed zijn.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:58:12 #138
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74019827
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doet m'n vader toch iets goed

Nou moet ik zeggen dat ik meestal ook bar weinig doe na het avondeten hoor Maar ik krijg altijd hoofdpijn als ik een half uurtje slaap ofzo.
Als ik echt echt in slaap val en dan bijv. anderhalf uur dan krijg ik ook hoofdpijn.
Daarom zet ik de wekker altijd op 3 kwartier...dan ben ik weer topfit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:58:50 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74019847
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zet 'm 's avonds op 18 graden, soms 19. In het weekend overdag sowieso 19. Maaaaaaar volgensmij ligt dat ook heel erg aan ons huis, bij mijn ouders had ik de kachel ook altijd hoger staan.

Ach, ik heb het in ieder geval nooit koud, dus het zal wel goed zijn.

k ben volgens mij altijd een dekenmens geweest, heerlijk de plaid van mn oma om, op de bank, boek erbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74019858
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Pagan het volgende:

[..]

De verwarming op 21 ipv 19 levert een hoop extra verbruik op, een bad nemen kost veeel meer gas dan een douche, is er altijd iemand thuis of alleen buiten kantooruren, is de woning goed geďsoleerd, Tenzij je een AGA cooker hebt of de hele dag met een professionele wokbrander aan het stoeien bent kun je kookgas wel uit de beschouwing laten.

Haha wie roept hier ook alweer erg vaak 'ik ga ff met Lush in bad'
pi_74019863
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow Kenia dat lijkt mij ook een mooi land alleen heb ik eigenlijk gezworen niet meer naar een land op vakantie te gaan waar ik malaria pillen voor moet slikken.
Hoezo niet?

Wist niet eens dat dat moest joh Zal even mijn huisarts (tropendeskundige) bellen als het vaststaat.
pi_74019895
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoezo niet?

Wist niet eens dat dat moest joh Zal even mijn huisarts (tropendeskundige) bellen als het vaststaat.

Ik denk dat je nog heel wat meer inentingen e.d. moet. Waar van sommige volgens mij een bepaalde periode van tevoren moeten worden toegediend e.d.

Dus ik zou EERST ff kijken en dán boeken
pi_74019906
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

k ben volgens mij altijd een dekenmens geweest, heerlijk de plaid van mn oma om, op de bank, boek erbij
Ik heb ook al lang weer een dekentje op de bank liggen hoor, dat vind ik gewoon heerlijk liggen (We hebben zo'n hoekbank, dus standaard met de beentjes omhoog!). Plus; de kat komt veel vaker bij ons liggen, bovenop de plaid
pi_74019929
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog heel wat meer inentingen e.d. moet. Waar van sommige volgens mij een bepaalde periode van tevoren moeten worden toegediend e.d.

Dus ik zou EERST ff kijken en dán boeken
Oh, de inentingen heb ik al. Dát heb ik wel gecheckt.

Dus niet gelijk lachen mister Loveless
pi_74019932
quote:
In kenia kunt u met de infectieziekten Bilharzia, Malaria, Buiktyfus, Difterie tetanus polio, Gele koorts, Hepatitis A en Hepatitis B te maken krijgen.
pi_74019946
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, de inentingen heb ik al. Dát heb ik wel gecheckt.

Dus niet gelijk lachen mister Loveless
Oh

Dan maar Greys uitlachen dat ze voor een halve straat gas verstookt doordat ze zo vaak in bad ligt te soppen
pi_74019954
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet echt. Ik ben er nogal slordig mee geweest
Kga ze vanavond even in de blanke lak zetten (alsof we het over kozijnen hebben ofzo ) en dan zijn ze eind van de week lang genoeg om met je lakjes te kliederen
[..]

Ik durf niet te bellen
Want dan gaan ze langskomen, dat weet ik nu al, om de meter te controleren.
En ik zit nogal laag qua stroomverbruik en straks zit ik ineens drie keer zo hoog
Neem mijn voorbeeld Ik heb gebeten vanaf ik tanden had, tot een paar maanden geleden. Nu zijn ze sterk en heb ik ze al een paar keer tot op de vongertop af moeten veilen omdat ze anders onhandig voor me zijn. Dus ik hou ze ook op die lengte. Alleen mijn duimen zijn geofferd aan mijn orale behoeften.

Ben jij nog aan je bijenkorfbrownies gekomen?

Wij zijn met dit pestweer toch gewoon lekker naar de markt in Rotterdam geweest. Vanavond dus brood met lekker veel avocado en geitenkaas voor mij en ander lekkers voor de heren. Geen zin om te koken.
Later op de avond ben ik helemaal offline. Ik heb mijn meneer beloofd om een keer een film samen helemaal uit te kijken. ik haak altijd af. Dus zijn er oreo, tuc en nachocheese dorito's.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_74019955
Toen ik naar India ging moest ik ze slikken ik ben werkelijk zolang als ik die pillen moest slikken ziek geweest. Zelfs zo erg dat ik NL eigenlijk naar het ziekenhuis moest. Ik mocht thuis blijven als ik maar beloofde veel te drinken.

Je moet voor Kenia ook nog wat spuiten hebben
-harvix (zo'n cocktail)
-hepatitus
Ing zal daar wel meer van weten.

Edit spuit elf was al gezegd.
pi_74019978
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh

Dan maar Greys uitlachen dat ze voor een halve straat gas verstookt doordat ze zo vaak in bad ligt te soppen

Stiekem zou ik ook wel zo vaak in bad willen, maar het volume van ons bad is redelijk groot en ik heb het meestal na een half uurtje of drie kwartier wel weer gehad. Ik vind dat een beetje zonde, dus meestal maak ik er een hele happening van
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:04:01 #150
163650 Greys
pi_74020002
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Neeeee dat kan heul niet, dan moet ik op de foto

(en ik ga nu eerst eten )
Je kunt je hoofd er toch af laten?
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef Pagan het volgende:

[..]

Is dat echt zo, van dat bad? Want ons bad is sneller vol dan dat ik onder de douche sta meestal bv
En als ik de verwarming hier op 19 graden heb, heb ik het heel de avond koud. Of dragen jullie dan truien enzo in huis? Misschien moet ik dat eens gaan invoeren... Er is twee middagen per week iemand overdag thuis (moi) en 's avonds en in het weekend. Maar ik zal eens gaan beginnen met de verwarming een uur voordat ik naar bed ga naar beneden klikken ipv pas als ik naar boven ga
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')