Kun je ze ook niet afspelen via het apparaat zelf, zonder de afstandbediening bedoel ik? Dan kun je testen of het aan de AB ligt of aan het apparaat zelf...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ontvanger.![]()
Knoppie zit erop, maar da's hopeloos onpraktisch als er twee of drie katten op je schoot genesteld zitten.
Aangezien ik geen extra kanalen heb, mis ik nu alleen 13th street. De rest kijk ik analoog, werkt net zo goed. Maar ik kan mijn opnamen ook niet afspelen, dus da's minder in een lui weekend.![]()
Ing!Jij had mijn topic update al gespot zag ik?
Dat lukt niet, ik kan niet bij de diverse media via het apparaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je ze ook niet afspelen via het apparaat zelf, zonder de afstandbediening bedoel ik? Dan kun je testen of het aan de AB ligt of aan het apparaat zelf...
Als je wil kun je mijn AB wel even lenen tot je een nieuwe hebt, als je tenminste ook gewoon zo'n cisco ding hebt. Ik heb een universele AB dus ik gebruik 'm toch niet vaak...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lukt niet, ik kan niet bij de diverse media via het apparaat.
Het ligt echt aan de ab, want op het apparaat kan ik alle zenders selecteren en ook harder en zachter zetten. De ab doet helemaal niks. Alleen maar verleidelijk flikkeren met zijn rode lampje onder de tekst 'tv' als ik een toets induw. Tv, my ass!
Nou he...Je ziet zo de palingen van Nick en Simon zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Cat woont vlakbij MrSubtiel toch? Da's aardig!
Wat zijn die strakke pakjes onflatteus bij Hole in The Wall
Ik kan dat echt niet kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Wat zijn die strakke pakjes onflatteus bij Hole in The Wall
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou he...Je ziet zo de palingen van Nick en Simon zitten
Ik vind alleen het moment leuk dat de sirene gaat en dat de muur komt. Die kutjapanner er tussendoor moeten ze weglaten, dat maakt het programma supertraagquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je wil kun je mijn AB wel even lenen tot je een nieuwe hebt, als je tenminste ook gewoon zo'n cisco ding hebt. Ik heb een universele AB dus ik gebruik 'm toch niet vaak...
Ja Cisco is het merk... Helaas, ik heb geen Humax, dus ik kan je dan niet helpen... ik wist niet dat Ziggo meerdere decoders heeft, maar zo te zien wel...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Wat is een cisco ding?Merk of zo?
Die van mij hoort bij mijn Humax ontvanger, staat erop: Humax RM-F01
Ah, jammer. Ik ga het eens proberen met de ab van mijn ouders. En dan nogmaals klantenservice proberen te bereiken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja Cisco is het merk... Helaas, ik heb geen Humax, dus ik kan je dan niet helpen... ik wist niet dat Ziggo meerdere decoders heeft, maar zo te zien wel...
Tuulk Ing!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier een Humax...en een Harmony dus een AB over.
Kom maar halen als je wilt![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog ff dit:
http://www.nu.nl/algemeen(...)opgraven-lijken.html
Hoe ziek kun je zijn?
Harmonyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier een Humax...en een Harmony dus een AB over.
Nou, zo dom zie je ze niet vaak, in het zwembad vallen nog ruim voordat die muur er isquote:
Vast wel, maar ik gok dat als je maandag de klantenservice belt, zij je ook een nieuwe gaan toesturen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk Ing!![]()
Kan hij in een bubbeltjesenvelop?![]()
Iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zo dom zie je ze niet vaak, in het zwembad vallen nog ruim voordat die muur er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |