quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef Ladidadida het volgende:
Chips eten en film kijken is een onlosmakelijke combi.
Popcorn valt nog mee. En chips eten in een huiselijke kring is ook prima. Alleen van die doritos/nacho's in de bioscoop. Laatst zelf zo'n bakje gekocht. Tijdens Inglourious Basterds alleen kunnen eten tijdens de schietscenes. Wat een kabaal maakt zo'n bakje vreten.quote:
Na ik vind het irritant zatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Popcorn valt nog mee. En chips eten in een huiselijke kring is ook prima. Alleen van die doritos/nacho's in de bioscoop. Laatst zelf zo'n bakje gekocht. Tijdens Inglourious Basterds alleen kunnen eten tijdens de schietscenes. Wat een kabaal maakt zo'n bakje vreten.
Je kunt ze ook in een bakje doen, dat scheelt al veel gekraakquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Bij een film horen nu eenmaal chips
Naar welke films ga jijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef BasEnAad het volgende:
Of al dat gefap twee banken achter je..
tijd voor je jaarlijkse wasbeurtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
Oh, over chips gesproken: ik heb gisteren mama mia's gegeten en mijn handen stinken nu naar die meuk![]()
Als ze bij mij bijna op zijn, scheur ik mijn zak helemaal openquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in een bakje doen, dat scheelt al veel gekraak
Owkee.... tussen al die kidsquote:
Het eten van Doritosquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Popcorn valt nog mee. En chips eten in een huiselijke kring is ook prima. Alleen van die doritos/nacho's in de bioscoop. Laatst zelf zo'n bakje gekocht. Tijdens Inglourious Basterds alleen kunnen eten tijdens de schietscenes. Wat een kabaal maakt zo'n bakje vreten.
maken * bedoel jequote:
Maar bij de must-see hebben ze van die lekkere nacho dingen met guacamole saus. Dat is haast onweerstaanbaar in combinatie met een halve liter bier. Jammer van 't kabaal, ik schaam me altijd een beetje als ik dik hard loop te kraken dus in vervolg maar Ben & Jerry's.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het eten van DoritosPrima spul qua eten, maar je zit naderhand wel met gepaneerde tengels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |