Ooohh, eeuwig zonde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en nu verworden tot:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar die dingen zijn ook knoerthard als ze er net ingepropt zijn. Dat moet echt inzakken nogquote:
pics?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn vergelijkbare doch natuurlijke cupmaat ziet er veel beter uit
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
en nu verworden tot:
jezus zeg, wat kijkt ze scheel op die foto met david bowiequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
Al die plastiche chirurgie en dan niks aan die oren doen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ze bij haar verbouwing wel ff d'r oren mogen doen!! wat een flappers! Dumbo is er nix bij vergeleken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Daar krijg ik dus gewoon nachtmerries vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ervaring?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn ook knoerthard als ze er net ingepropt zijn. Dat moet echt inzakken nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |