Want iedere wetsovertreder is een inbreker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
Dit kan alleen hier in Nederland , het inbrekersgilde -nu met eigen belangenvereniging- lacht zich een slag in de rondte
Vrouwen....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Want iedere wetsovertreder is een inbreker?
Nou, heb een inbraak meegemaakt. Ik verstop niets meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zullen we dan ook maar warme melk en koekjes klaarzetten elke avond Paddy?
Nog niet eens zo gek dusquote:camerabeveiliging. bij binnenkomst gaat u akkoord met verspreiding van beelden indien u binnen strafbare feiten begaat "
quote:
Idd, maar het is toch belagelijk dat dit als schending van de privacy wordt gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt mij toch eenvoudig, Ledenlijst van die bond op het internet zetten.
Wie zegt dat? De bond vindt dat, ze hebben nog geen gelijk gekregen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar het is toch belagelijk dat dit als schending van de privacy wordt gekwalificeerd.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Want iedere wetsovertreder is een inbreker?
En dan komt de politie die shag halen?? Krankzinnigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef paddy het volgende:
[..]Dit hebben wij meegemaakt, maar dan met een pakje shag! Politieagent wist niet hoe hij het moest brengen. Hij zei; Heeft u een vreemd pakje shag in huis gevonden(noemt merk)? Een verdachte zei nl dat hij vannacht hier ingebroken had en zijn pakje shag had vergeten
. Ik kende FOK! nog niet, anders had ik het wel in NWS gepost
Het pakje shag bleek een paar deuren verder te liggen
Eigenlijk dom dat ik toen niet zo mondig was om de politieagent een paar vragen te stellen
Ze hebben tijd over zeker..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan komt de politie die shag halen?? Krankzinnig
Ik kan het gewoon niet geloven, het is dat Paddy het zelf heeft meegemaakt, anders dacht ik dat het een 'grap' was.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:27 schreef Gia het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien is dit al gezegd, maar hoe zit het dan met mobieltjes?
Als ik op straat een overval zie, of een winkeldiefstal en ik maak snel een fotootje van de dader(s) en overhandig deze aan de politie, dan is dat okay, maar als de politie ze vervolgens, met toestemming van justitie bij 'opsporing verzocht' laat zien, zou dat niet mogen?
Indien dat dan weer wel mag, dan mag dat dus met foto's, die je in huis maakt van een dief of overvaller, ook openbaar gemaakt worden....
Ik denk overigens dat het prima is om dit te toetsen, maar dat de OvJ toch in het gelijk gesteld gaat worden. Het gaat niet om privébeelden van een orgie of zo, maar om iemand die op dat moment bezig is met een onwettige actie, namelijk inbreken. In mijn ogen geldt er voor hem dan geen privacy voor beelden die op die plaats gemaakt zijn.
Dat je niet zomaar beelden van een verjaardagsfeestje op internet mag zetten, zonder de toestemming van de betrokkenen, is uiteraard begrijpelijk. Hierover zijn al eerder berichten geweest mbt scholen, die foto's op hun website hadden staan van kinderen die zich voor de zwemles aan het omkleden waren.
Precies!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef Digi2 het volgende:
Een inbreker geeft met zijn gedrag aan geen waarde te hechten aan privacy, hij kan er dan ook niet redelijkerwijs een beroep op doen.
Hij schendt de privacy van anderen en doet er tegelijkertijd een beroep op
Helemaal mee eens. Maar dit mag dan als zodanig wel in de wet worden opgenomen. Voorkomt rare aanklachten als deze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:10 schreef Digi2 het volgende:
Een inbreker geeft met zijn gedrag aan geen waarde te hechten aan privacy, hij kan er dan ook niet redelijkerwijs een beroep op doen.
Hij schendt de privacy van anderen en doet er tegelijkertijd een beroep op
Dat is idd beter. Die bond is dan ook geen inbrekersgilde maar een bond voor alle wetsovertreders en verdachten .. en we hebben meer dan een wet die overtreden kan worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke inbreker is een wetsovertreder, zo goed?
De oplossing is simpel voor de leden: stelen die apparatuur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Maar apparatuur in woonhuizen gaat te ver'', aldus een woordvoerder.
Dan draai je het toch gewoon om?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je mag opnames uit je eigen huis niet publiceren, hoe ziek is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |